fincher Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Czemu aż tak uparcie zachęcacie mnie do litra?Na innym forum jak by ktoś w moim wieku napisał o pomoc z wyborem moto, to by usłyszeli o gs500 ;) Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Wiek to drugorzędna sprawa. Bardziej rozchodzi się o doświadczenie w siodle. Zrobisz jak zechcesz, wiadomo. Jeśli lubisz kręcić 600-ki i wachlować biegami to też będziesz zadowolony (ja lubię ale i tak przymierzam się do litra) :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Dlatego nie pytałem o litry tyko o 0.6. Coś większego sobie chce kupić jak będzie mnie stać na apke dorsoduro ;) Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 SV-ka 1000 trzepoce łańcuchem prawie jak Ducat, takoż zdziera opony niemiłosiernie.... a Drosoduro- nie wiem, czy w Polsce ktoś ogarnia serwisowo... Większy silnik 4 cylindrowy to mniejsze ganianie po czerwonym i z reguły mniej się spala ok 0,5 do 1 l/ 100 km w porównaniu do mniejszych motocykli... Gdybys miał $$$ to szczerze proponowałbym Ci : KZ 1300- 6 cylindrów- moto juz na całe życie, kultowy robi 6 cyfrowe przebiegi , i da się nim spokojnie i dynamicznie jeździć w dzisiejszych czasach, a możliwość ostrego przyspieszania na ostatnim biegu od 50-60 km do Vmax. jest naprawdę niesamowita....i wcale nie spala dużo paliwa, w trasie 5-6 / 100 km Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Właśnie o kase się wszystko rozbija. Na moto mam 9k i nie dam rady nic więcej dołożyć. Kurs dolara jest chory iprzez to ciężko coś zrobić. Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 W takich przypadkach zawsze się zastanawiam, po cholerę było sprzedawać stare moto :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j.marcin Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Gdzieś była mowa o wykorzystaniu tego litra przez Ciebie i ja się tylko jeszcze zastanawiam czy mógłbyś go wykorzystać legalnie a raczej korzystać z niego na publicznych drogach w świetle przepisów mając 19lat.Nikogo nie osądzam i nie potępiam :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Mając 9k, mogę już pozwolić sobie na moto z roczników 04-07. Czyli sporo młodsze. I po prostu zawias w fazerku już mi nie dawał rady. Dlatego właśnie postawiłem układ jezdny jako priorytet. Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 No spoko. Ja tam wolę wydać 1k na nowy zawias niż 9k na nowe moto. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Swoją drogą, też mi się trochę znudził, i zawsze chciałem mieć moto z podwójnym wydechem lub poprowadzonym pod tyłkiem.Takie trochę dziwne wymagania, ale za to moc ma drugorzędne znaczenie. Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 fincher, naczytałeś się forum :biggrin: i nasłuchałes opinii ludzi, którzy w życiu nie jeździli takim moto ;)Możesz mi wierzyć albo nie, ale korzystając z całego zapasu momentu obr. jaki mam w Bandicie do dynamicznej jazdy wystarczy 4-6 tys obr. i przy takiej jeździe jeszcze nie przekroczyłem 6.5 l/100km. Kumpel ma XJR 1300 i przy podobnej jeździe (często jeździmy razem) pali mu dobre pół litra mniej!Opona przednia (michał pilot road 2 2TC) wytrzymała 2 tylne (również ten sam model michałów) czyli jakieś 26 tysi km (a zmieniając je założył je od razu "użytkownik sporta" :biggrin: ) Napęd mam jeszcze w połowie naciągu (i nie poprzeciągany) a zrobił już jakieś 18-19 tys km. Więc jak widzisz, 600-ka dzisiaj kosztuje podobnie i przy dynamicznej jeździe zużywa się w podobnym tempie... zawsze powtarzam w takich sytuacjach: ja gsxr1100, brat bandit 600 - kiedy jedziemy razem to i tankujemy razem, spalanie +/-0,5l/km. Pojemoność nie ma żadnego znaczenia. Ważny jest styl jazdy, stan gaźników, albo wtrysk - tutaj oszczędzasz 1-2l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 nie wiem nad czym sie zastanawiasz? Fazer litr super opcja mialem i chłopaki mają racje ;) stara dobra niezawodna japonia, teraz to tylko szmelc robia na kilka lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Jak już wspomniałem, nie chce na tą chwilę litra. Na moje potrzeby 600 jest w sam raz, jak nie za dużo. Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j.marcin Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Wciskacie mu te litry a on nie może mieć jeszcze kat.A,gdzie będzie tym latał,chyba po torze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 http://otomoto.pl/oferta/honda-cb-600-cb-600-hornet-z-gwarancja-ID6yec7d.html może taki :icon_question:łapie się w zakres wiekowy i prawie w cenowy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.