LORD VADER Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Heble w klocowatej Apce wystarczyło dwoma palcami popieścić i dupę podnosiło .ALe jak ktoś nie załapie ile palców mu potrzeba tylko będzie je liczył to se długo nie policzy tylko jebnie. W trampku są z gumy ale tam to nawet zaleta bo na błocie trudniej sie wyłożyć a po latach nieużywania tyłu nawyki zostały :bigrazz: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 W Electrze EVO wystarczą dwa palce, żeby hamować awaryjnie... Wystarczą, żeby zblokować koło.... Chociaż przy tej masie trzeba myśleć, co się robi. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Z tego co widziałem Tomek Kulik uczy od podstaw że hamujemy dwoma palcami. Yuby Wiesz nie mam zamiaru dyskutowac na temat jak szkoli Tomek, bo i tek niczego to nie zmieni. To, ze Tomek szkoli tak a nie inaczej to mniej wiecej tak, ze ja szkole z drugiego pojazdu a Tomek z zadupka. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWfilip Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 A to źle, że ktoś z auta albo, że z zadupka?? W życiu nie jeździłem moto po torze i się nie znam, ale może się przynajmniej czegoś dowiem. Cytuj Grzeczni po śmierci idą do nieba. Niegrzeczni po śmierci idą tam gdzie chcą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) Ja tam zawsze jeżdżę z dwoma palcami na klamce.Teraz kilka faktów,Do kierowania motocyklem nie musimy uzywać wielkiej siły, należy trzymać manetkę gazu i tyle. Nie należy trzymac się kierownicy, stabilność na motocyklu zapewniają nogi ściskając bak, nie ręce trzymające kierownice - to nie drążek do podciągania że trzeba go z całej siły ściskać.Z tego właśnie powodu spokojnie można trzymac dwa palce na klamce.W efekcie trzymania palcy na klamce skracamy czas zadziałania hamulców.Widząc niebezpeiczną sytuację dwa palce już rozpoczynają hamowanie (wzrost ciśnienia w układzie) - bezpiecznie przeniesienie ciężaru na przednią gume po czym dołączają do nich pozostałe zwiększając siłę hamowania.W przypadku gdy palcy tam nie ma, tracimy jakieś 0.5s na odnalezienie klamki, a wtedy sporo ludzi odruchowo łapie ją z całej siły i jest bum. Edytowane 25 Października 2015 przez fincher Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 E to ch*j z takim szkoleniem. Yuby Tak z ciekawosci zapytam, ilu ludzi wyszkoliles od podstaw ? W jaki sposob uczysz samodzielnosci w ruchu drogowym O statystyke zdawalnosci nawet nie bede Cie pytal, nie chcialbym abys sam sie na Forum osmieszyl. to nie drążek do podciągania że trzeba go z całej siły ściskać W efekcie trzymania palcy na klamce skracamy czas zadziałania hamulców.Widząc niebezpeiczną sytuację dwa palce już rozpoczynają hamowanie ...W przypadku gdy palcy tam nie ma, tracimy jakieś 0.5s na odnalezienie klamki, a wtedy sporo ludzi odruchowo łapie ją z całej siły i jest bum Fincher Drazek trzyma sie tylko z sila aby utrzymac cialo a nie z calej sily - nietrafiony przyklad Wiesz na czym polega pic ? W sekrecie powiem Ci, ze na tym aby podczas jazdy analizowac kazda jadna sytuacje, porownac ja z bankiem zapisanych sytuacji w mozgu i jezeli cos jest inaczej to automatycznie sciagnac czy to stope z pedalu gazu czy tez dlon z manetki gazu. Pic w tym aby do niebezpiecznej sytuacji nie dopuscic, a nie ratowac ja gdy juz nastapi -> przewidywanie sie to nazywa. :icon_mrgreen: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Myślę, że szkolenie torowe, a nauka podstawowa jazdy po drodze to dwie rożne sprawy , z tym że ze szkolenia torowego można wnieść co nieco na drogę, a z drogi na tor raczej nie ... to mówiłem ja laik .Jak źle mi sie wydaje to poprawcie :flesje: Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) Mając uprawnienia instruktora nauki i techniki jazdy nie szkolę ludzi bo nie mam cierpliwości.Ale patrząc na poziom nauki w UK i USA gdzie siedzą z kursantem to śmiem twierdzić że troszkę ogarniają w porównaniu do innych nacji. Yuby To moze pogadaj z Tomkiem i sprobuj wyszkolic choc jednego. Yuby, porownujac juz UK do USA porownujesz dzien do nocy.UK ma calkiem niezly poziom ale niestety najwyzszy na calym swiecie ma kto inny :icon_mrgreen: Jak bezdiesz kiedys w Berlinie to podjedz do jakiejs Fahrschule'i i pogadaj z nauczycielem kiedy ma egzamin kat A. i ogladnij jak wyglada plac i jego zaliczenie. Twierdzic mozesz a rzeczywistosc jest nieco inna. Skilos, calkiem dobrze Ci sie wydaje :icon_mrgreen: :crossy: Edytowane 25 Października 2015 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Czy ja wiem żeby to takie trudne było? Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) Czy ja wiem żeby to takie trudne było ? Fincher jak sie umie to nic nie jest trudne, Problem w tym, ze do pewnych rzeczy trzeba dojsc. A filmik ktory zamiesciles, no coz, powiem tak, to ze mowia w j. niemieckim, nie znaczy, ze rzecz dzieje sie w Niemczech, to tak na marginesie :icon_razz: Schöne Grüße aus Österreich :icon_mrgreen: Slalom wolny w Niemczech pacholki ustawione sa w odleglosci 3,5 m a nie 4,5 czy 5 m jak na filmie, maly szczegol. :crossy: Edytowane 25 Października 2015 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) Jeżeli różnica jest tylko ten metr na slalomie, to nie zmiania faktu że i tak nie jest ekstremalnie trudny :) Ps haha no niezłą wtopę z tym filmikiem zrobiłem, wrzuciłem na yt hasło "führerschein a klasse prüfung" i pierwszy link pasował treścią to wrzuciłem. "mea culpa" Edytowane 25 Października 2015 przez fincher Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Nic sie nie stalo. Chcialem wkleic Jakis fajny filmik ale musialbym najpierw zmontowac jeden z wielu. Moja mloda fajnie wykonywala te cwiczenia ale skasowalem te filmiki z YT, kto wie moze kiedys wstawie, he,he A co do samego szkolenia, to omijanie przeszkody u mnie jest z rozstawieniem pacholkow w odleglosci 1 m bez wzgledu na pogode ( na egzaminie 80 cm ). Predkosci egzaminowe to przy slalomie 30 km/h, u mnie aby zostac dopuszczonym do egzaminu - 50 km/h najlepsi robia z 60 km/h byli tacy ktorzy robili z 70 km/h :icon_mrgreen: letko nima :icon_mrgreen: Sie uczy jezdzic a nie zdawac egzamin, egzamin to Produkt uboczny ! :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 dyskusja znowu idzie w tym samym kierunku - szkolić z tylnego siodełka czy z drugiego moto :D Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Sie uczy jezdzic a nie zdawac egzamin, egzamin to Produkt uboczny ! :crossy: KS jesteś pierwszym instruktorem od którego to przeczytałem (usłyszałem?) a miałem już kontakt z kilkoma."najlepszy" kazał mi nie dotykać przedniego hamulca bo ponoć łatwo się wtedy wywrócić :) O innych złotych radach nie chce nawet mówic, bo aż się przestraszyłem czego ten człowiek chciał "uczyć" swoich kursantów. Na szczęście załatwiłem mu out ze szkoły jazdy :) Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Czy ja wiem żeby to takie trudne było?No cóż uczą dużo więcej tego co może być przydatne w normalnym ruchu. W sekrecie powiem Ci, ze na tym aby podczas jazdy analizowac kazda jadna sytuacje, porownac ja z bankiem zapisanych sytuacji w mozgu i jezeli cos jest inaczej to automatycznie sciagnac czy to stope z pedalu gazu czy tez dlon z manetki gazu. Pic w tym aby do niebezpiecznej sytuacji nie dopuscic, a nie ratowac ja gdy juz nastapi -> przewidywanie sie to nazywa. :icon_mrgreen:Jakbym Hough'a słyszał. Zasada 12 sekund. Nic dodać nic ująć :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.