Kamel-JG Opublikowano 14 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Na Twoim miejscu Kamil, spróbowałbym też w Czechach treningowo w 125 SP :)Plan na 2016 zakłada na pewno PP Moto3. Z uwagi na to, że do Czech mam rzut kapeluszem, to chcę pojechać rekonesansowo zobaczyć jak to tam wygląda. A jeśli budżet pozwoli, to mam ciche marzenie na Alpe Adrie. Chętnie sprawdził bym się także gościnnie w wyścigach drogowych na 300 zakrętów Gustava Havla. Ale to wszystko było by zbyt piękne, żeby wypaliło w 1 rok. ;) Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Ahh te Horice! Zazdrościłbym, bo tor piękny! Życzę Ci żeby się udało, a jak studia pozwolą to będę jako kibic :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 15 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Dziękuję Przemo za dobre słowo. Może się uda. Jak nie, to może w '17 ;) Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 http://www.scigacz.pl/Puchar,Polski,Moto3,od,podstaw,wstep,27656.html Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 125 4T - bez sensu to brać Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 To musisz Moriwaki poszukać albo dobrego dwupaka 125. Ja bym zakręcił się koło kolegów z południa i poszukał czegoś w Czechach lub Słowacji. W Polsce zarówno mało Moriwaków jak i setek. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Ostatnio stały dwie sztuki od Bidona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 (edytowane) wracając do pierwszego posta jestem ciekawy jak będzie wyglądał ostatecznie regulamin klasy bo pojawia się sporo różnych głosów wynikających z różnic sprzetowych opcje są różne: 1. wspólna klasyfikacja 125 2T oraz Moto3 2. klasa 125 open oraz Moto3 3. klasa 125 sp oraz Moto3 4. klasa 125 sp, klasa 125 open oraz Moto3 ostatnia opcja raczej odpada w przedbiegach - bez sensu aby tworzyć trzy klasy dla 5ciu zawodników :D opcja trzecia - moim zdaniem (z mojego punktu widzenia :D) najbardziej sprawiedliwa, podłubane 125tki 2T walczą z Moto3 a reszta na seriach 125 2T walczy między sobą (różnica w mocy pomiędzy nsr a mito, rs i innymi 125 2T są niewielkie) opcja druga - opcja promuje dobrze zrobione 125 2T i dzieli się niepotrzebnie klasę tworząc odrębną dla pewnie góra dwóch motocykli (chodzi mi o ilość startujących prototypów moto3) opcja pierwsza - najmniej problematyczna jednak nieuwzględniająca różnic w osiągach motocykli i mogąca zniechęcać do startów młodzież bez poważnego zaplecza finansowego edit: hehhe - właśnie zauważyłem, że kwestia klas w moto3 została podjęta także w temacie o speeddayu Edytowane 12 Grudnia 2015 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Ostatnio stały dwie sztuki od Bidona.Nie chcę być stronniczy, ale różne opinie o nich krążą i nie wszystkie pochlebne. Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) A! Zapomniałem pochwalić się. Dostałem w piątek list z AW. Piękne podziękowania za sezon, zyczenia i kartka na święta itd. A na końcu mała karteczka z prośbą o zapłatę składki członkowskiej :) ale... czytam dalej, a to mały suprajs. Od nowego roku składka zamiast 60 zł będzie wynosić... uwaga, uwaga... ... 90! :/ to już zniszczyło magię życzeń świątecznych od prezia... Podwyżka o 50%?! WTF? Co to za inwestycje planują pytam, że ściepa po 9 dyszek? Edytowane 13 Grudnia 2015 przez Kamel-JG Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabinek Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 ja tez jestem za Konrada opcją nr 3 czyli oddzielnie moto3 i 125/250sp tak jak jest w Alpe Adriatylko mi zalezy zeby moto3 się w Polsce rozwijało, a nie SP a przy odzielnej klasyfikacji nie bedzie chętnych zeby inwestowali w klase moto3 natomiast pamietajcie ze dla młodych zawodników przeznaczona jest klasa która i w tym sezonie była obecna ale pewnie niewiele o niej wie czyli Młodzieżowy Puchar Polski (125 4T do 21 roku życia)napisałem do Molika z postulatem zeby MPP był darmowy aby zachecic młodziez do stawiania pierwszych kroków w takiej formule Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 z tego co słyszałem to raczej marne szanse na puszczenie klasy 125 4T Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 15 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Najważniejsze, żeby ruszyć temat małych pojemności w ogóle. Żeby pokazać ludziom, że wcale nie trzeba scigać się na litrach, żeby było jazzy i niekoniecznie drogo. Może dzięki projektowi jaki wspólnie z Rabinem, AIM i ścigaczem w 2017 będzie pełny grid :) Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 (edytowane) Coś czuję, że będzie męsko, tessstooosssterooonnnn!!!! Edytowane 15 Grudnia 2015 przez M a D a F a K a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Patrząc Kamil na Twoje przygotowanie moto ze strony nr2 "must have" + dodatki ni jak się to ma z Twoim stwierdzeniem " niekoniecznie drogo".Przerażające są to koszty jak dla mnie, k3-ke też miałeś ładnie z dłubaną widać, że i tym razem podchodzisz do tego bardzo profesjonalnie. Życzę Ci powodzenia w 2016 i oby ilość wkładu równała się z ilością postępów na torze i wynikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.