Skocz do zawartości

Puchar Moto3 i 125SP w Polsce


Kamel-JG
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli jakbym startował w 125 2T Open to będę oddzielnie klasyfikowany od Moto 3?

mam nadzieje, że nie :D

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc Kamil na Twoje przygotowanie moto ze strony nr2 "must have" + dodatki ni jak się to ma z Twoim stwierdzeniem " niekoniecznie drogo".

Przerażające są to koszty jak dla mnie, k3-ke też miałeś ładnie z dłubaną widać, że i tym razem podchodzisz do tego bardzo profesjonalnie.

Życzę Ci powodzenia w 2016 i oby ilość wkładu równała się z ilością postępów na torze i wynikami.

To nie tak. Must have to modyfikacje, które mają sens w przypadku chęci rywalizacji 125ką w Moto3. Jezeli miała by być klasa 125 to moim zdanie powinno być zero jakichkolwiek modów poza owiewkami. Jeśli jednak klasa ma jechać razem z rasowymi Moto3, a więc wyścigowymi prototypami, to bez modów MustHave nie ma po co stawać na starcie, chyba, że dla beki, albo treningu (zawsze wychodziłem z założenia, że wyścig to najlepszy z mozliwych treningów). Co nie oznacza, że jak będą np 3 Moriwaki, ale z dupowatymi kierownikami, to i seryjna RS je objedzie ;) Edytowane przez Kamel-JG

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skąd u nas miały by być trzy moriwaki?

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To hipoteza, nie ważne ile. Ważna jest istota i ten przykład był dla zobrazowania o co mi chodzi.

 

A co do mojej Apki, to ja ograniczam się do gaźnika, vforce, rave, wydech, przewody, owiewki i rzeczy eksplatacyjne... Na więcej nie mam narazie forsy ;)

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywalam. Dellorto VHSB i tak nie ma króćca pod olej.

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biedne te setki będą na TP nie więcej niż trzy razy na okrążeniu muśnie się klamkę hamulca, 99% czasu to WOT. Pachnie mi wymianą tłoka po 10-15mth, średnio wypada 2mth na SD, więc w połowie sezonu będzie remoncik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowy tłok to jeszcze nie remoncik (300-400zł i godzinka, dwie roboty). Gorzej jak się coś konkretniejszego sypnie.

Zresztą RS nie jest tak wysilona jak krosówki - myślę, że 30godzin powinien wytrzymać.

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ale przeraża mnie ta klasa, musthave to około 6K + moto, nie wspomnę już tak jak Daniel napisał, częste remonty i nagle okaże się, że i tak nie jesteś konkurencyjny. Za taką kasę masz jakąś 600 z np. 2007 roku. Dla mnie 600 jest najlepszym sprzętem do treningów, tą K3 miałeś fajnie zrobioną, tylko trenować i jeździć coraz szybciej, bo o to w tym wszystkim chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamil nie odbierz mojego posta źle, nie o to mi chodzi, nie chcę Cię, ani nikogo innego zniechęcać ale nie chcę, żebyś za rok się rozczarował i napisał, że klasa ta była w hu... droga, a i tak nie miałem konkurencyjnego moto itp. Pamiętam Sherman przygodę w ściganiu torowym, sporo kasy stracił na przygotowanie sprzęta, a potem się wycofał, sami wiemy jak to było. Moim zdanie na początku jak się jeszcze nie ma umiejętności, nie ma co pakować w sprzęt i robić z moto petardy, np, qukshiftery, powercomandery, przeloty, jakieś mega pompy, rolgazy, zawiasy ohlinsy czy Mupo, jak się nie potrafi wykorzystać dobrze pełnej serii.

Ja to zrozumiałem już dawno i na następny rok robię w mojej R6 serwis zawiasu ze sprężynami liniowymi i nic więcej, no jedynie chciałbym polatać na nowych oponach. Jak nie dojdę do limitu tej mojej maszyny to nie ma sensu iść dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tu chodzi jeszcze o coś innego. Otóż jak najszybciej nauczyć się szybkiego i w pełni kontrolowanego pokonywania zakrętów, wejścia w nie i wyjścia, właściwej prędkości jego pokonania? Na małym moto (wcale ja nie twierdzę, że trzeba jechać dwupakiem, są przecież jeszcze np. 250 4T, tylko jak w 4T sypnie się np. rozrząd, to chyba jednak remoncik wyjdzie więcej, aniżeli mój tłok za 300 zł ;) ) czy na ciężkim bike'u z dużą mocą?

Małe moto niejako wymusza na nas szybkość w zakrętach i szukania w nich sekund (co u mnie kulało) a nie szukania czasu w mocy i prędkości (dlatego przestałem się rozwijać - choć trening z Niną jakby mnie trochę odblokował i na dzień dobry uciąłem 3 sek.).

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok Kamil ja to rozumiem, to wówczas zbuduj po najmniejszych kosztach, mniejsze moto do treningów, odpuść sobie te wyścigi Moto3 bo i tak nie masz szans, sami wiemy po nazwiskach kto będzie się liczył w rywalizacji w 2016, a przyjechanie 20s za chłopakami będzie tylko Cię demotywowało.

Musisz też przyznać, że 600 to nie są jakieś petardy w mocy i ten sprzęt jest również doskonałym sprzętem do szukania prędkości w zakrętach. Wszystko leży w głowie człowieka i czy to jest 125 czy 600 np. w dużej patelni i tak musisz lecieć te minimum 160km/h.

Mówię Ci Kamil szkoda pieniędzy, tak jak wspomniałem miałeś idealny sprzęt do treningów ale zrobisz oczywiście jak uważasz, tak tylko Ci podpowiadam i wyrażam swoje opinie w temacie. :)

Edytowane przez MatMax78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzętem do 50km nie ma co szukać prędkości w winklach na TP bo większość zakrętów jest za szybka dla tego typu sprzętu, ale idealnie można szukać aerodynamiki na prostych i szanowania prędkości wyjściowej z zakrętu co jet kluczowe na Poznaniu dla mniejszym pojemności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mat mi zależy na rozwoju tej klasy. Chciałbym, aby grid miał komplet zawodników, bo to pomoże rozwijać wyścigi w polsce. Wspolnie z Rabinem i scigaczem mamy chęć promowania ścigania się na małych pojemnościach właśnie po to - aby zachęcać młodzież i pomagać im w realizacji sportowych ambicji, w rezultacie pomóc stworzyć narybek do klas wyższych. Ani ja, ani Rabin nie będziemy mistrzami świata, bo z resztą nie w tu jest nasza motywacja i nie jesy naszym celem za wszelką cenę wygrać cały sezon. Ale to nie znaczy, że będziemy w wyścigach odstawiać wycieczkę krajoznawczą ;)

 

A poza tym mam nadzieję, że jeszcze lepiej zrozumiem jak powinienem jechać i to, co napisał Daniel.

Edytowane przez Kamel-JG

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...