konrad1f Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Czyli jakbym startował w 125 2T Open to będę oddzielnie klasyfikowany od Moto 3? mam nadzieje, że nie :D Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 15 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 (edytowane) Patrząc Kamil na Twoje przygotowanie moto ze strony nr2 "must have" + dodatki ni jak się to ma z Twoim stwierdzeniem " niekoniecznie drogo".Przerażające są to koszty jak dla mnie, k3-ke też miałeś ładnie z dłubaną widać, że i tym razem podchodzisz do tego bardzo profesjonalnie. Życzę Ci powodzenia w 2016 i oby ilość wkładu równała się z ilością postępów na torze i wynikami.To nie tak. Must have to modyfikacje, które mają sens w przypadku chęci rywalizacji 125ką w Moto3. Jezeli miała by być klasa 125 to moim zdanie powinno być zero jakichkolwiek modów poza owiewkami. Jeśli jednak klasa ma jechać razem z rasowymi Moto3, a więc wyścigowymi prototypami, to bez modów MustHave nie ma po co stawać na starcie, chyba, że dla beki, albo treningu (zawsze wychodziłem z założenia, że wyścig to najlepszy z mozliwych treningów). Co nie oznacza, że jak będą np 3 Moriwaki, ale z dupowatymi kierownikami, to i seryjna RS je objedzie ;) Edytowane 15 Grudnia 2015 przez Kamel-JG Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 skąd u nas miały by być trzy moriwaki? Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 15 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 To hipoteza, nie ważne ile. Ważna jest istota i ten przykład był dla zobrazowania o co mi chodzi. A co do mojej Apki, to ja ograniczam się do gaźnika, vforce, rave, wydech, przewody, owiewki i rzeczy eksplatacyjne... Na więcej nie mam narazie forsy ;) Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Smarowanie na dozowniku zostawiasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 15 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Wywalam. Dellorto VHSB i tak nie ma króćca pod olej. Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Biedne te setki będą na TP nie więcej niż trzy razy na okrążeniu muśnie się klamkę hamulca, 99% czasu to WOT. Pachnie mi wymianą tłoka po 10-15mth, średnio wypada 2mth na SD, więc w połowie sezonu będzie remoncik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 (edytowane) nowy tłok to jeszcze nie remoncik (300-400zł i godzinka, dwie roboty). Gorzej jak się coś konkretniejszego sypnie.Zresztą RS nie jest tak wysilona jak krosówki - myślę, że 30godzin powinien wytrzymać. Edytowane 16 Grudnia 2015 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Nie wiem ale przeraża mnie ta klasa, musthave to około 6K + moto, nie wspomnę już tak jak Daniel napisał, częste remonty i nagle okaże się, że i tak nie jesteś konkurencyjny. Za taką kasę masz jakąś 600 z np. 2007 roku. Dla mnie 600 jest najlepszym sprzętem do treningów, tą K3 miałeś fajnie zrobioną, tylko trenować i jeździć coraz szybciej, bo o to w tym wszystkim chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Kamil nie odbierz mojego posta źle, nie o to mi chodzi, nie chcę Cię, ani nikogo innego zniechęcać ale nie chcę, żebyś za rok się rozczarował i napisał, że klasa ta była w hu... droga, a i tak nie miałem konkurencyjnego moto itp. Pamiętam Sherman przygodę w ściganiu torowym, sporo kasy stracił na przygotowanie sprzęta, a potem się wycofał, sami wiemy jak to było. Moim zdanie na początku jak się jeszcze nie ma umiejętności, nie ma co pakować w sprzęt i robić z moto petardy, np, qukshiftery, powercomandery, przeloty, jakieś mega pompy, rolgazy, zawiasy ohlinsy czy Mupo, jak się nie potrafi wykorzystać dobrze pełnej serii.Ja to zrozumiałem już dawno i na następny rok robię w mojej R6 serwis zawiasu ze sprężynami liniowymi i nic więcej, no jedynie chciałbym polatać na nowych oponach. Jak nie dojdę do limitu tej mojej maszyny to nie ma sensu iść dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 16 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Ale tu chodzi jeszcze o coś innego. Otóż jak najszybciej nauczyć się szybkiego i w pełni kontrolowanego pokonywania zakrętów, wejścia w nie i wyjścia, właściwej prędkości jego pokonania? Na małym moto (wcale ja nie twierdzę, że trzeba jechać dwupakiem, są przecież jeszcze np. 250 4T, tylko jak w 4T sypnie się np. rozrząd, to chyba jednak remoncik wyjdzie więcej, aniżeli mój tłok za 300 zł ;) ) czy na ciężkim bike'u z dużą mocą? Małe moto niejako wymusza na nas szybkość w zakrętach i szukania w nich sekund (co u mnie kulało) a nie szukania czasu w mocy i prędkości (dlatego przestałem się rozwijać - choć trening z Niną jakby mnie trochę odblokował i na dzień dobry uciąłem 3 sek.). Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 (edytowane) Ok Kamil ja to rozumiem, to wówczas zbuduj po najmniejszych kosztach, mniejsze moto do treningów, odpuść sobie te wyścigi Moto3 bo i tak nie masz szans, sami wiemy po nazwiskach kto będzie się liczył w rywalizacji w 2016, a przyjechanie 20s za chłopakami będzie tylko Cię demotywowało.Musisz też przyznać, że 600 to nie są jakieś petardy w mocy i ten sprzęt jest również doskonałym sprzętem do szukania prędkości w zakrętach. Wszystko leży w głowie człowieka i czy to jest 125 czy 600 np. w dużej patelni i tak musisz lecieć te minimum 160km/h.Mówię Ci Kamil szkoda pieniędzy, tak jak wspomniałem miałeś idealny sprzęt do treningów ale zrobisz oczywiście jak uważasz, tak tylko Ci podpowiadam i wyrażam swoje opinie w temacie. :) Edytowane 16 Grudnia 2015 przez MatMax78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Sprzętem do 50km nie ma co szukać prędkości w winklach na TP bo większość zakrętów jest za szybka dla tego typu sprzętu, ale idealnie można szukać aerodynamiki na prostych i szanowania prędkości wyjściowej z zakrętu co jet kluczowe na Poznaniu dla mniejszym pojemności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 16 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 (edytowane) Mat mi zależy na rozwoju tej klasy. Chciałbym, aby grid miał komplet zawodników, bo to pomoże rozwijać wyścigi w polsce. Wspolnie z Rabinem i scigaczem mamy chęć promowania ścigania się na małych pojemnościach właśnie po to - aby zachęcać młodzież i pomagać im w realizacji sportowych ambicji, w rezultacie pomóc stworzyć narybek do klas wyższych. Ani ja, ani Rabin nie będziemy mistrzami świata, bo z resztą nie w tu jest nasza motywacja i nie jesy naszym celem za wszelką cenę wygrać cały sezon. Ale to nie znaczy, że będziemy w wyścigach odstawiać wycieczkę krajoznawczą ;) A poza tym mam nadzieję, że jeszcze lepiej zrozumiem jak powinienem jechać i to, co napisał Daniel. Edytowane 16 Grudnia 2015 przez Kamel-JG Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 A widzieliście kalendarz na 2016. Trochę lipny. A gdzie ten kalendarz? SD też już są? Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.