Skocz do zawartości

Puchar Moto3 i 125SP w Polsce


Kamel-JG
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na Twoim miejscu Kamil, spróbowałbym też w Czechach treningowo w 125 SP :)

Plan na 2016 zakłada na pewno PP Moto3. Z uwagi na to, że do Czech mam rzut kapeluszem, to chcę pojechać rekonesansowo zobaczyć jak to tam wygląda. A jeśli budżet pozwoli, to mam ciche marzenie na Alpe Adrie. Chętnie sprawdził bym się także gościnnie w wyścigach drogowych na 300 zakrętów Gustava Havla. Ale to wszystko było by zbyt piękne, żeby wypaliło w 1 rok. ;)

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Przemo za dobre słowo. Może się uda. Jak nie, to może w '17 ;)

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

To musisz Moriwaki poszukać albo dobrego dwupaka 125. Ja bym zakręcił się koło kolegów z południa i poszukał czegoś w Czechach lub Słowacji. W Polsce zarówno mało Moriwaków jak i setek.

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracając do pierwszego posta

jestem ciekawy jak będzie wyglądał ostatecznie regulamin klasy bo pojawia się sporo różnych głosów wynikających z różnic sprzetowych

opcje są różne:

1. wspólna klasyfikacja 125 2T oraz Moto3

2. klasa 125 open oraz Moto3

3. klasa 125 sp oraz Moto3

4. klasa 125 sp, klasa 125 open oraz Moto3

 

ostatnia opcja raczej odpada w przedbiegach - bez sensu aby tworzyć trzy klasy dla 5ciu zawodników :D

opcja trzecia - moim zdaniem (z mojego punktu widzenia :D) najbardziej sprawiedliwa, podłubane 125tki 2T walczą z Moto3 a reszta na seriach 125 2T walczy między sobą (różnica w mocy pomiędzy nsr a mito, rs i innymi 125 2T są niewielkie)

opcja druga - opcja promuje dobrze zrobione 125 2T i dzieli się niepotrzebnie klasę tworząc odrębną dla pewnie góra dwóch motocykli (chodzi mi o ilość startujących prototypów moto3)

opcja pierwsza - najmniej problematyczna jednak nieuwzględniająca różnic w osiągach motocykli i mogąca zniechęcać do startów młodzież bez poważnego zaplecza finansowego

 

 

 

edit:

hehhe - właśnie zauważyłem, że kwestia klas w moto3 została podjęta także w temacie o speeddayu

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio stały dwie sztuki od Bidona.

Nie chcę być stronniczy, ale różne opinie o nich krążą i nie wszystkie pochlebne.

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A! Zapomniałem pochwalić się. Dostałem w piątek list z AW. Piękne podziękowania za sezon, zyczenia i kartka na święta itd. A na końcu mała karteczka z prośbą o zapłatę składki członkowskiej :) ale... czytam dalej, a to mały suprajs. Od nowego roku składka zamiast 60 zł będzie wynosić... uwaga, uwaga... ... 90! :/ to już zniszczyło magię życzeń świątecznych od prezia... Podwyżka o 50%?! WTF? Co to za inwestycje planują pytam, że ściepa po 9 dyszek?

Edytowane przez Kamel-JG

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez jestem za Konrada opcją nr 3 czyli oddzielnie moto3 i 125/250sp tak jak jest w Alpe Adria

tylko mi zalezy zeby moto3 się w Polsce rozwijało, a nie SP a przy odzielnej klasyfikacji nie bedzie chętnych zeby inwestowali w klase moto3

 

natomiast pamietajcie ze dla młodych zawodników przeznaczona jest klasa która i w tym sezonie była obecna ale pewnie niewiele o niej wie czyli Młodzieżowy Puchar Polski (125 4T do 21 roku życia)

napisałem do Molika z postulatem zeby MPP był darmowy aby zachecic młodziez do stawiania pierwszych kroków w takiej formule

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co słyszałem to raczej marne szanse na puszczenie klasy 125 4T

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsze, żeby ruszyć temat małych pojemności w ogóle. Żeby pokazać ludziom, że wcale nie trzeba scigać się na litrach, żeby było jazzy i niekoniecznie drogo. Może dzięki projektowi jaki wspólnie z Rabinem, AIM i ścigaczem w 2017 będzie pełny grid :)

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc Kamil na Twoje przygotowanie moto ze strony nr2 "must have" + dodatki ni jak się to ma z Twoim stwierdzeniem " niekoniecznie drogo".

Przerażające są to koszty jak dla mnie, k3-ke też miałeś ładnie z dłubaną widać, że i tym razem podchodzisz do tego bardzo profesjonalnie.

Życzę Ci powodzenia w 2016 i oby ilość wkładu równała się z ilością postępów na torze i wynikami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...