jeszua Posted October 20, 2015 bry, pacjent jak w temacie, mini z 2005 (jak Psikutas bez s, czyli zwykły silnik), prawie 170 000 mil przebiegu:- przy przyspieszaniu daje dziwny odgłos, jakby poluzowanej części, ale nie płytki, blaszany jak to bywa przy np. klekoczących obejmach na wydechu, tylko głębszy- dźwięk staje się słabo słyszalny/ zanika przy wzroście obrotów. przy zmianie biegów na wyższych obrotach, jak się zazwyczaj jeździ (a nie jak w dieslu, jak Sihaja przywykła) w zasadzie nie jest słyszalny- pojawia się zawsze, nie zanika np. przy powtórzeniach tej samej sytuacji- przegazowany na luzie nie daje tego hałasu- samochód obejrzany na podnośniku przez mechanika, który nie zna się na manualach, ale obstawia problem ze skrzynią- luzów na kierownicy, zawieszeniu nie ma, układ wydechowy czysty nie skorodowany, nie ma żadnych, hamulce i reszta ok poza tym jest cholerstwo po prostu ślicznie nieamerykańsko utrzymane, ma lekko zjechane od wewnątrz opony z braku prawdopodobnie ustawienia zbieżności. poza tym w polsce poszedłby z licznikiem skręconym do 1/5 i nikt nie podejrzewałby, że ma więcej jakieś pomysły co to może być? co obstawiać? byłoby szkoda się wpakować na minę z jakąś poważną naprawą, ale jeśli to może być jakaś pierdoła, to samochód byłby faktycznie wart kupieniama jeszcze sprawdzić - bo to świeżynka w komisie - ich mechanik, jak problem rozwiąże to będziemy dalej myśleć czy brać TIAjeszua Quote bezmotocyklowy Share this post Link to post Share on other sites
Adam M. Posted October 20, 2015 A sprawdziles czy ma blachy na wydechu zabezpieczajace przed podpaleniem trawy i czy wszedzie ich punkty grzewcze trzymaja ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
jeszua Posted October 20, 2015 cały wydech wyglądał na zupełnie zdrowy, mechanik obejrzał i obstukał, ale pewnie będziemy jeszcze jutro oglądać to zwrócę uwagę. gdyby to było tylko tyle, to byłoby superdzięki,jeszua Quote bezmotocyklowy Share this post Link to post Share on other sites
_Monter_ Posted October 21, 2015 Taka przypadłość cooperów. Otwórz maskę i sprawdź czy mocowania cewki nie są oberwane lub śruby nie są poluzowane. Jest przykręcona do bloku silnika albo pokrywy zaworów (już nie pamiętam) ale na pierwszym planie po otwarciu maski.. Quote lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Share this post Link to post Share on other sites
KLAUDIUSZ Posted October 21, 2015 A pokrywę silnika, od spodu, ma? Może gdzieś poluzowana? Quote MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Share this post Link to post Share on other sites
jeszua Posted October 27, 2015 ok, ogólnie mówiąc - przeniesienie napędu, szczegółów nie podejmuję się tłumaczyć. jak już rozebrali wszystko, poprosiliśmy o ocenę stanu sprzęgła i wymianę już na nasz koszt przy okazji; żeby nie ryzykować, że nie wiadomo kiedy było zrobione i za parę tygodni trzeba będzie kilka razy więcej za samą robotę zapłacić. prawidłową diagnozę postawił telefonicznie Malutki z Woli Batorskiej BTW cała robota na koszt komisu, my tylko dopłaciliśmy za samo sprzęgło jako część. na tym egzemplarzu nie zarobili za wiele, chociaż generalnie następnego auta w komisie nie kupimy - ceny wiele wyższe, i nic w zamian (jeśli auto jest ok, z resztą przy tym też nie musieli się zgadzać na naprawę, po prostu byśmy nie kupili). za drobną opłatą dodatkową mamy jeszcze gwarancję na 3 miesiące/ 3000 mil. czasami bywa tu fajniej, niż w krajujsz Quote bezmotocyklowy Share this post Link to post Share on other sites
Tommo Posted October 29, 2015 Pewnie dwumasa hałasowała. Niedawno kupiłem takiego bączka dla żony tylko że w eSce. Tak fajnie to jeździ, że kiedy tylko jest okazja wskakuje do niego i śmigam po okolicy. Quote Audi Sport Share this post Link to post Share on other sites
Tommo Posted October 29, 2015 Ale w którym? Prawdopodobnie w nowszym z dziadowskim silnikiem PSA. Mój jest na kompresorze, zupełnie inna konstrukcja i wytrzymałość. Quote Audi Sport Share this post Link to post Share on other sites
Tommo Posted October 29, 2015 (edited) Ten z kompresorem chyba 160KMCzyli R53 taki jak mój. Wiesz co konkretnie się stało w tym silniku? Edited October 29, 2015 by Tommo Quote Audi Sport Share this post Link to post Share on other sites
Tommo Posted October 31, 2015 Bardzo dziwne przy takim przebiegu. Kompresor powoli traci olej i dobrze jest go wymontować i dolać ubytek przy 100kkm.Może miał mniejsze kółko kompresora zamontowane żeby mocniej dmuchał ?Tani mod dający ekstra 20 koni ale niestety kosztem trwałości kompresora. Quote Audi Sport Share this post Link to post Share on other sites
_Monter_ Posted November 1, 2015 Może powinna przestać dawać jeździć dla psa? :biggrin:A tak serio seria X od BMW jest z klątwą. Quote lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Share this post Link to post Share on other sites
Jakubpaweł Posted January 6 Witam mam problem podczaszy jazdy na pierwszych biegach mam Dziwny dźwięk jakieś hrubotanie pod maską mini coper r50 1.6.bez kompresora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Qadrat Posted January 6 Godzinę temu, Jakubpaweł napisał: Witam mam problem podczaszy jazdy na pierwszych biegach mam Dziwny dźwięk jakieś hrubotanie pod maską mini coper r50 1.6.bez kompresora Pewnie standard w tych silnikach czyli albo łańcuch rozrządu wyciągnięty albo wariator zmiennych faz. Quote Share this post Link to post Share on other sites