Wiesuaf Opublikowano 10 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 W sumie ma to sens, aku już nie pierwszej świeżości, pada dosyć szybko jeśli nie odpala a automatyczny prostownik ładuje je w półtorej godziny.Dzięki Limo, trza w takim razie zainwestować w baterię w najbliższym czasie. Tym bardziej że idzie zima :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Zdziwisz się jaka będzie poprawa w kulturze pracy na wolnych obrotach ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Poczekaj i kup baterie na wiosnę. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesuaf Opublikowano 11 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Poczekaj i kup baterie na wiosnę.Czemu na wiosnę? Sądzisz że ta wytrzyma zimę? Ja w UK mieszkam i jeżdżę tu na okrągło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Jak tak to racja, oczywiście kup teraz. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesuaf Opublikowano 13 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Witam ponownie. Rozgladam sie wlasnie powoli za bateria, jednak bandit znów ma fochy. Nie chodzi jeden cylinder, tzn:-iskra jest, taka jak byc powinna (podlaczony aku na kable do drugiego moto aby miec pewnosc)-podmiana swiec z innego cylindra lub na nieirydowki nie daje zadnego rezultatu-wlanie paliwa bezposrednio do otworu swiecy takze nie pomaga-po 3 minutach wolnych obrotow, swieca pozostaje sucha, ale paliwo dochodzic musi bo kolektor jest cieply (cieplejszy od bloku, wiec jakies sporadyczne zaplony chyba sa, chodz nie slychac strzelania)-podmiana miejscami kabli WN w cewce bez rezultatu-test "śliną": trzy kolektory spryskane plynem powoduja natychmiastowe go wyparowanie, kolektor czwarty jest cieply I zostaje mokry przez 2-3 minutyCaly czas jest to cylinder czwarty (liczac od strony lewej) Sprawdzilem to na wolnych obrotach. Podczas jazdy przy przyspieszaniu czuje pelna moc (nawet przy mocnym odkreceniu manety) a jak schodzi z obrotow to slychac brak jednego cylindra. Ponizej znow wymieniam liste co zostalo zrobione, abym nie musial ponownie odpowiadac na pytania typu "a Sprawdziles czy masz iskre?":-pol roku temu luzy zaworowe-nowy filtr paliwa (duzy przekroj) I nowy przewod paliwowy (razem raptem 10cm)-czyszczone gazniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 sprawdź luzy zaworowe, a potem kompresje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesuaf Opublikowano 14 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Myslisz ze luzy mogly sie popsuc po pol roku I 2 tysiacach mil? Nie bardzo mam jak sprawdzic kompresje, ale czy przypadkiem nie byloby tak ze cylinder bylby calkiem martwy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 niekoniecznie w zarżniętych silnikach samochodowych jest tak że jak np silnik ma 4 cylindry i kompresje w stylu 10, 6, 11, 10 to ten cylinder co ma 6 nie pracuje na wolnych obrotach ( jest iskra jest paliwo ale od za niskiego sprężania nie zachodzi prawidłowe spalanie ) ale dodasz gazu i zaczyna działać bo od temperatury i prędkości tłoka kompresja rośnie do poziomu umożliwiającego pracę miernik kompresji ma co 2 warsztat pójdziesz z 4 pakiem to ci zmierzą........ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesuaf Opublikowano 17 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Mialoby to troche sensu bo bandzior ma nalatane 57tys mil, czyli ok 94tysiecy km. No nic trzeba kombinowac. Wyciagne jeszcze gazniki, przeczyszcze dysze wolnych na tym jednym I jak nie pomoze to na kompreche. Nie wiem czy wtedy modlic sie o gore czy o dol... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Dół nie ma nic wspólnego z kompresją. Albo układ tłok-cylinder, albo głowica... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.