marek12128 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Witam jestem posiadaczem cbr'ki od niedawna ostatnio ciągnie mnie do gumowania powoli już ogarniam temat wstaje na pierwszym biegu z gazu w pionie przebijam na 2 i tak lecę jakieś 300-400 metrów do odcinki na 3 nie przebijam bo nie mam amorka... Trochę szkoda mi skrzyni i chciałbym nauczyć się wstawać na 2 z klamki ,ale mam mały problem robię dokładnie to samo co kolo na filmiku a koło ani drgnie tylko przyspiesza... co prawda na filmiku jest sc33 ,ale nie ma chyba aż takiej przepaści między nimi. Jak strzele 2-3 k rpm więcej to ślizga się tylny laczek... Z gazu też nie idzie podniesie na 20-30 cm i zaraz opada , przełożenia mam seryjne 16/43 ,a na ostatnich biegach jakby mu mocy brakowało , na 4 biegu mam 240 a na 5 już tylko 250 a na 6 260... Chwile po zakupie zaczęło mi ślizgać sprzęgło ,ale wymieniłem olej i już do tej pory jest ok , co może być nie tak z moim sprzętem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 co może być nie tak z moim sprzętem?Jak to, co? Kierowca, oczywiście... Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 (edytowane) Strzelaj na takim "półsprzęgle" aby łańcuch był napięty. A i na jedynce się da jechać w nieskończoność, więc jak chcesz się dobrze nauczyć to poszedłbym w tę stronę. Edytowane 23 Sierpnia 2015 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek12128 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 (edytowane) Strzelaj na takim "półsprzęgle" aby łańcuch był napięty. A i na jedynce się da jechać w nieskończoność, więc jak chcesz się dobrze nauczyć to poszedłbym w tę stronę.Wiem wiem , strzelam na półsprzęgle , da się ,ale jedynka jest strasznie nerwowa i łatwo o plecy przy prawdziwym pionie , mi bardziej zależy na szybkiej gumie np wylatuje z winkla strzał i guma , tyle że ze strzału nie wstaje... Edytowane 23 Sierpnia 2015 przez marek12128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Jakie opony masz? Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek12128 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 oponki nówki sztuki mają 1,5roku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Ale jakie te opony :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Pewnie Ci to sprzęgło nadal ślizga i nie oddaje całej mocy na koło, i ten uślizg jest nie na asfalcie ale w koszu sprzęgłowym.Pomóż jej i przenieś jak najwięcej swojego ciężaru na tył, a najlepiej stań na tylnych podnóżkach. Teraz wydaje się to za trudne, ale szybko zaowocuje. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 faktycznie ... pamiętam że kumpla SC33 pięknie reagowała na jedną nogę na tylnym podnóżku Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek12128 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Ale jakie te opony :-)Pirelli diablo rosso Pewnie Ci to sprzęgło nadal ślizga i nie oddaje całej mocy na koło, i ten uślizg jest nie na asfalcie ale w koszu sprzęgłowym.Pomóż jej i przenieś jak najwięcej swojego ciężaru na tył, a najlepiej stań na tylnych podnóżkach. Teraz wydaje się to za trudne, ale szybko zaowocuje.Dodam tylko ,że próbuje strzelać na 1 i fajnie wstaje , a na 2 coś jest nie tak... Dziś spróbuję tak jak mówisz na stojąco z nogą na podnóżku pasażera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Na 1 powinna bez problemu z samego gazu wstać. Jedziesz około 6krpm, szybko zamykasz i otwierasz gaz. Skoro mój fazer tak potrafi wstać to twoja cbr nie powinna mieć żadnego problemu. Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brylu 1989 Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 (edytowane) A jak wyglada Twoja pozycja za kierownica? Na pierwszych biegach leci ale później na wyższych biegach według mnie problem polega na tym, ze nie jesteś jeszcze na tyle obyty i z podświadomego strachu przechylasz sie do przodu dociążając go a odciążahąc tył, stąd uślizf i brak gumy.Wyprostuj się i dawaj z gazu jak pisał kolega wyżej a jeszcze najlepiej wstań lewa na podnóżek pasażera a prawą pilnuj chamulca. Edytowane 4 Marca 2016 przez Brylu 1989 Cytuj Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 ---> Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.