otek k-kozle Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 witam mam 180cm 80kg i 33latka,a wiec w zyciu jezdzilem 2 razy na simsonie s51 czy cos takiego i cz350 raz :icon_razz: a teraz chce w koncu zrobic cos co bedzie mi sprawialo przyjemnosc a wiec Enduro upatrzylem sobie dzikie 2t i to z grubej rury a mianowicie ktm exe lub gs 300,nie jestem jakis tam popaprany i psychike mam zrownowazona a wiec bede odkrywal ten motorek pomalu i z rozwaga a dlaczego 300 bo nie bede zmienial motoru co sezon z 125 na 250 by znowy przedawac i remontowac od nowa 300ccm.mam pytanie moze ktos chce sprzedac z okolic Opola moge jechac po motor okolo 150km ?a jak nie to moze wiecie cos o tym egzemplarzu?http://olx.pl/oferta/ktm-300-CID5-ID7RCW5.html#ce84b8f025z gory bardzo dziekuje za odpowiedzi :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 (edytowane) KTM 300 2t na pierwsze enduro? Za słabe to, proponuję Maico 700 albo chociaż KX500. Będziesz miał pewność że nie będziesz musiał po 2 sezonach zmieniać na coś mocniejszego, a za 3-4 sezony może dorwiesz jakiegoś litra w 2t to pewno starczy na jakiś czas? Przynajmniej wiesz czego chcesz, a te wszystkie niby pro rajdery co ujeżdżają setki to niech się chowają na swoich pierdzikach... Np taki leszcz: Pffff YZ 125, dobre dla gówniorzy, i kobiet w ciąży... Edytowane 28 Czerwca 2015 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 Ja tam bym na początek celował w CR500 lub KX500 - lepsza dostępność części.A tak na poważnie to przejedź się crossem 125ccm w 2t (ale podczas jazdy odwiń gaz do końca żeby wkręcił się na najwyższe obroty). Chyba nie myślisz, że obecne 125 2t jedzie tak jak WSK? Blisko 40KM przy niecałych 90kg masy to już coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otek k-kozle Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 (edytowane) A tak na poważnie to przejedź się crossem 125ccm w 2t (ale podczas jazdy odwiń gaz do końca żeby wkręcił się na najwyższe obroty). Chyba nie myślisz, że obecne 125 2t jedzie tak jak WSK? Blisko 40KM przy niecałych 90kg masy to już coś.liczylem chlopaki na was wlasnie o to mi chodzilo nie ma co ukrywac prawdy... Przeciez widzicie w temacie ze niechodzi mi o wyczynowy motor klasy cross tylko enduro nawet niemysli mi sie wjechac na tor wyscigowy tylko turystycznie dla relaksu a odwijac do konca mozna i 300cc po jakims tam obeznaniu ze sprzetem 2t sa do opanowania do polowy skali obrotow wiec jakies tragedi nie widze aby i na tym uczyc sie techniki jazdy enduro wszystko w swoim czasie.pisalem juz wyzej ze kupuje sprzet powazny aby po remoncie(a wszyscy wiemy jak jest po zakupie uzywanego sprzetu trzeba naprawic mniej lub wiecej)dowiedziec sie ze czegos tu brakuje chyba wiecej POWER-a.prosilem o jakies sprawdzone oferty/okazje kupna enduro 2t 300cc czy ktos cos wie? Edytowane 29 Czerwca 2015 przez otek k-kozle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 A dlaczego akurat chcesz 2t? Nie lepiej jakieś 350 - 400 w 4t skoro ma być używane do enduro? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otek k-kozle Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 A dlaczego akurat chcesz 2t? Nie lepiej jakieś 350 - 400 w 4t skoro ma być używane do enduro?dobre pytanie :biggrin: a odpowiem pytaniem na pytanie-oprocz tego ze latwiej okielznac to dlaczego 4t bedzie lepsze do enduro ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Żeby jechać nie będzie musiał odkręcać manetki na full jak to bywa w 2t. 4t ciągnie od samego dołu, przekazuje moc w sposób liniowy. W 2t jazda nawet na w połowie odkręconej manetce to lipa - motór ci krzyczy: wyżej, wyżej, jak nie odkręcisz to nie jedziesz. Wybierając takie zabawki jak wypisałeś jeszcze szybciej ci się znudzą niż zdrowa 125 w 2t. Zamiast ogarniać technikę będziesz walczył z motocyklem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 bzdura 2t 300 idzie z dołu i jest spokojniejsze od 250. Jak to mówią to taki czteropak w dwupaku:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otek k-kozle Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 bzdura 2t 300 idzie z dołu i jest spokojniejsze od 250. Jak to mówią to taki czteropak w dwupaku:)i tu kolega powiedzial co wiedzial a nie cytuje co wyczytal-popieram w calosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 (edytowane) ...tylko turystycznie dla relaksu a odwijac do konca mozna i 300cc po jakims tam obeznaniu ze sprzetem 2t sa do opanowania do polowy skali obrotow wiec jakies tragedi nie widze Ciężko z tobą pogadać bo nie za bardzo wiesz o czym piszesz. Równie dobrze na pierwsze moto można polecać haye bo "nie będę odwijał". Do tego weź pod uwagę że w terenie różne rzeczy się dzieją i możesz że tak powiem odwinąć nawet przypadkiem. Heniu, ilu znasz ludzi którzy na pierwsze enduro wzięli 300 2t? Z perspektywy kogoś kto ma pojęcie i cokolwiek pojeździł to sprawa wygląda inaczej. Zapomniał wół jak cielęciem był. i tu kolega powiedzial co wiedzial a nie cytuje co wyczytal-popieram w calosci Widzę że podjąłeś decyzję i szukasz jej potwierdzenia, jako że ja nie potwierdzę to się wycofam i życzę bezpiecznej jazdy ;) Edytowane 29 Czerwca 2015 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 (edytowane) co nie zmienia faktu że jak po cz 350 czy jakimś srajsonie odwiniesz w 300 2T to kostnica może być potrzebna...... dt 125 styknie , byle w dobrym stanie, nie zmienisz po sezonie.......... bzdura 2t 300 idzie z dołu i jest spokojniejsze od 250. Jak to mówią to taki czteropak w dwupaku:) no tak , ale nikt mu nie poleca 250 2T :D ja jeździłem wr360 od husqi no tak dół bardzo mocny teoretycznie nie trzeba jej kręcić co nie zmienia faktu że jak zaswędzą cie jaja i szarpniesz za manetkę przypadkiem to teleportujesz się prosto do nieba....... dwusuw to dwusuw zawsze jak wbija w rezo to otwierają się wrota piekieł , w dt125 są to boczne drzwi w 500 2T główna brama, ale zawsze jest strzał :D Ja tam bym na początek celował w CR500 lub KX500 - lepsza dostępność części. ale ciężko o sam motocykl i drogo , wiem bo poluje od x czasu najlepiej na taką 85-89 z bębnem z tyłu jak kiedyś jeździłem, nie nadaje się to do jazdy( co to za jazda jak przednie kolo w gorze i motocykl nie skreca ? ) ale mi się marzy jako ozdoba garażu i czasem do piaskownicy zasypać jezusowi przedpokoj w chmurach strzalem ze sprzegla :D Edytowane 30 Czerwca 2015 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otek k-kozle Opublikowano 1 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 ok wy tu jakies czteropaki itd jakos mnie to nie wkreca potrzebuje lekki motocykl aby z blota itd bylo latwiej go wyciagnac w razie potrzeby dlatego 2t upatrzylem 300 bo niby niezarzniete bo malo kto odwija do konca ale jak macie jakis 2t niezawodny czy mniej zawodny od innych po to pisze dajcie jakies namiary na cos sprawdzonego z prawem do rejestracji.dziekuje wszystkim za rady. :ph34r: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 (edytowane) ok wy tu jakies czteropaki itd Oprócz LC4 mam exc 200 - to enduro 2t. Natomiast wcześniej miałem KLR 250, KX 125, WR 250, przez jakiś czas exc 450, miałem też okazje jeździć na innych sprzętach, więc śmiem twierdzić że jakieś tam minimalne pojęcie mam - tak więc wbrew temu co pisałeś nie powtarzam zasłyszanych informacji z internetów. Mi na początku lepiej się jeździło 4t, natomiast jeśli bardzo zależy CI na wadze i musi to być 2t, to ja bym ci doradził exc 125 - to jest enduro z prawem do rejestracji (o ile ma papiery), całkiem przyzwoicie jest wyceniany, dosyć popularny i jakby nie patrzeć stosunkowo tani w remontach. Nie wiem jak ze spalaniem, ale mój przy umiarkowanej jeździe pali 4,5-5 litrów na godzinę, więc musiałbyś się dowiedzieć i ewentualnie zastanowić czy Ci to odpowiada, bo żeby się gdzieś dalej ruszyć to obowiązkowo kanister na plecy... Swoje i kogoś :D ale ciężko o sam motocykl i drogo , wiem bo poluje od x czasu najlepiej na taką 85-89 z bębnem z tyłu jak kiedyś jeździłem, nie nadaje się to do jazdy( co to za jazda jak przednie kolo w gorze i motocykl nie skreca ? ) ale mi się marzy jako ozdoba garażu i czasem do piaskownicy zasypać jezusowi przedpokoj w chmurach strzalem ze sprzegla :D Za nim kupiłem ktma, zastanawiałem się nad RM 250 - znajomy miał do sprzedania. Tyle że moto przerobione tak że biegi trzeba było zmieniać co pół sekundy i z każdego po smyrnięciu gazu na koło... Przejechałem się 500 metrów i podziękowałem :P Wspominam o tym bo przypomniało mi się że miał do sprzedania KX500 - planował coś podobnego jak ty, że zrobi i będzie się na niego patrzeć popijając browara ale na razie skończyło się na planach, mogę zapytać czy nie chce jednak sprzedać ;) Edytowane 1 Lipca 2015 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 2t upatrzylem 300 bo niby niezarzniete bo malo kto odwija do konca ale jak macie jakis 2t niezawodny czy mniej zawodny od innych po to pisze ile w ogóle masz kasy ? Wspominam o tym bo przypomniało mi się że miał do sprzedania KX500 - planował coś podobnego jak ty, że zrobi i będzie się na niego patrzeć popijając browara ale na razie skończyło się na planach, mogę zapytać czy nie chce jednak sprzedać ;) może zapytać jaki $ i w jakim stanie , preferowałbym czerwone z sentymentu , ale zielonym też nie pogardzę :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 otek k-kozle - wybacz szczerość, ale pie**olisz jak potłuczony! :banghead:Od 4 sezonów jeżdżę dużym Bandziorem, więc jakieś tam doświadczenie na mocnym motocyklu mam, ale kiedy kumpel dał mi się przejechać swoją Yamahą WR 250, to mało mi trampki nie pospadały. Na pierwszych 3 biegach cały czas widziałem niebo :biggrin: a i na kolejnych nie stanowiło to wielkiego problemu :)A to raptem 250 w 4T, a i tak zrobiło to na mnie wrażenie. Zaznaczam, że nie wsiadłem na to moto po 2 kółkach simsonkiem i jednej jeździe cz 350 jak ma to miejsce w Twoim przypadku.Jeśli szanujesz swoje zdrowie i życie, to posłuchaj bardziej doświadczonych bikerów, którzy Ci dobrze radzą a nie próbuj sobie "przedłużyć" pojemnością motocykla. Pamiętaj - ewolucja, nie rewolucja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.