K-MeelPL Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Czy silnik od Kawasaki Ninja 250 w ramie od cross'a z zębatką dużą z tyłu da radę w terenie? Czy to jest cholernie głupi pomysł? Piszcie czy da to radę, czy lepiej nie.Te silniki od Kawasaki mam możliwość kupienia taniej niż inne. Jeździłbym 50% szosa, 50% średni teren. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 zależy w jakiej ramie przede wszystkim pomysł moim zdaniem średni , ten silnik pewnie ma papierowy filtr powietrza który w terenie go szybko zabije , słaby dół i za lekki też chyba nie jest , generalnie masz zajawkę żeby zrobić coś innego niż wszyscy czy jaki powód takiej konstrukcji ? nie jestem jakoś wrogo nastawiony do samoróbek sam pół życia przelatałem na jawkoemzetkowueskozmotach ale uważam że w dzisiejszych czasach budowa crossa nie ma żadnego sensu ekonomicznego , za takie psie pieniądze idzie kupić starą japonie która jakiegoś radosnego samospawa bije na łeb parametrami że to nie ma sensu chyba że angażujesz się w jakiś ambitny projekt i ekonomia nie gra pierwszych skrzypiec , ale tu znowu wybór silnika średnio trafiony moim zdaniem.......... silniki od motocykli drogowych są ciężkie , sporo ma mokrą miskę olejową i papierowy filtr powietrza, słabo ciągnie z dołu i jest dosyć delikatna , kiepsko nadają się do offroadu, owszem ludzie budują np quady z piecami od sportów ale to raczej sztuka dla lansu lub sprzęt do hill clmibu czy na wydmy..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K-MeelPL Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Ok dzięki za odpowiedź :P Bo chciałbym 250/125 zrobić :P Zastanawiam się teraz nad silnikiem od Yamahy WR 250. Bo 125 w terenie to jest lipa w 4t, a nie chcę 2t. Tak 70% będę jeździł w średnim terenie. No niestety muszę jakieś 15 kilometrów jechać szosą, więc musi być to zarejestrowane na A1. Myślałem nad ramą od Hondy XR 125 albo Honda XL 125, ewentualnie Suzuki oczywiście z możliwością rejestracji i wstawić silnik od 250. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 ekhm to ja ci nie pomogę ponieważ na forum nie wolno wspierać tego typu rozwiązań bo można dostać wakacje :D sory :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Silnik ma filtr z gąbki nasączanej olejem. Oczywiście papierowy też można stosować :) i zaczyna jeżdzić od 8-9 tyś obrotów. Więć z dołu nici tak jak pisze michoa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.