Skocz do zawartości

K-MeelPL

Forumowicze
  • Postów

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda HM 50
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Lubelskie

Osiągnięcia K-MeelPL

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Akumulator to 12'tka. Ładowanie jest dobre bo 14 v chyba, a jak się doda gazu to więcej. Jak kilka razy nacisnę tym joystickiem to sie pokazuje przebieg 00000. I tyle. Nie moge przełączyć na godzine/okrążenie itp itp bo się nie przełącza I kiedyś na dużych obrotach było coś takiego ze jakby resetował mi sie na chwile licznik i znów było dobrze czy to wina regulatora napięcia? czy gdyby go wymienić ten mój teraźniejszy problem by zniknął?
  2. Pany co jest w mojej HM'ce z 2009 roku, że mi licznik pokazuje 0 a jak jade szybciej i większe obroty, to 70 coś i to sie zmienia, a jam dam pizde na najwyższym biegu to nawet 170? A potem jest znowu 0. Dodam, że czasami zapali z elektrycznego startera normalnie, a czasami jest tak że jak naciskam ten guzik od zapalania z niego, to wcale nie reaguje.Ale gdyby był akumulator słaby to chyba by choć np rozrusznik choć zakręcił chwile no nie? Ale jak mi się normalnie go uda zapalić itp to normalnie rozrusznikiem moge odpalać i zapalać ile chce xD Mi sie wydaje że aku dobre jest xD Choc nie jestem pewien A co z kwestią z licznikiem?Dodam, że pewnien czas temu tak jakby zniknął mi przebieg. Nie ma nawet wyświetlenia żeby był zerowy przebieg, tylko wcale go nie ma. I wcześniej mogłem tym joystickiem w prawo patrzeć sobie ile przejechałem od danego punktu, godzine itp a teraz tego wgle tak jakby nie było Patrzyłem, bezpiecznik jest dobry przy akumulatorze. Innego nie ma. Przynajmniej nie znalazłem...Tutaj poniżej tego 0 km/h powinna być godzina albo po przełączeniu joystickiem - okrążenie/przebieg/czas/trip itp
  3. Ok dzięki za odpowiedź :P Bo chciałbym 250/125 zrobić :P Zastanawiam się teraz nad silnikiem od Yamahy WR 250. Bo 125 w terenie to jest lipa w 4t, a nie chcę 2t. Tak 70% będę jeździł w średnim terenie. No niestety muszę jakieś 15 kilometrów jechać szosą, więc musi być to zarejestrowane na A1. Myślałem nad ramą od Hondy XR 125 albo Honda XL 125, ewentualnie Suzuki oczywiście z możliwością rejestracji i wstawić silnik od 250.
  4. Czy silnik od Kawasaki Ninja 250 w ramie od cross'a z zębatką dużą z tyłu da radę w terenie? Czy to jest cholernie głupi pomysł? Piszcie czy da to radę, czy lepiej nie. Te silniki od Kawasaki mam możliwość kupienia taniej niż inne. Jeździłbym 50% szosa, 50% średni teren.
  5. Witam. Ma/miał ktoś ten buzer/zbroje, jak zwał tak zwał. ?? http://www.intermotors.pl/product-pol-4189-Koszulka-z-siatki-z-kompletem-ochraniaczy-ADRENALINE-off-road-odpinane-barki.html Jeśli tak, proszę o opinie. A może coś innego do 200 zł?
  6. http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/produkt,17778,regulator-napiecia.html To jest ten regulator. I do niego idzie wpięta kostka. To w tej kostce jest gdzies doczepiony (najpewniej do ramy) kabel od masy? Jeśli jest 4 pinowa ta kostka to jest 1 kabel od masy, tak? dwa są czerwony i zielony, czy gdzieś tam, jeden pomarańczowo-czerwny idzie do MODUŁU ? takiej czarnej skrzyneczki małej prostokątnej, i idzie jeden biało-czarny ale nie wiem gdzie :D bo sie w którymś momencie jakby kończył. odkręciłem dozownik i wszystko co przeszkadzało żeby sprawdzić gdzie on idzie, ale niestety nadal nie wiem... kable idą w 4 różne strony... moim zdaniem masa to zielony kabel. on idzie od tego regulatora, gdzieś tam wchodzi (w grubą koszulkę z kablami) i idzie do ramy. ale on jest przykręcony przez coś.. ahh przez takie coś... to coś jest przykręcone 2 śrubami o do jednej z nich jest przyczepiony kabel z masą. oczywiście przykręcone do ramy. fota : http://www.fotoszok.pl/upload/a32ed99c.jpg no to chyba masa jest git :D może kumpel mi pożyczy podobny regulator to zobacze
  7. Witam. KOOLEEEEEJNY PROBLEM. Niestety :/ Do rzeczy. Od razu podaję link do filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=WwkIxOeFioo Dlaczego jak przekręcam kluczyk to się nie włącza licznik ? Wcześniej się włączał. Jak teraz zapalę moto, to włącza się tak jakby podświetlenie i kilka kontrolek tych, a jak dodam gazu to się włączają inne ( wszystko widać w filmiku). Od razu piszę, że wszystkie kable i wtyczki w miarę możliwości sprawdziłem. Co się mogło zwalić ? A, jeszcze jedno. Jak licznik się tak jakby nie włączył to naciskam przycisk elektrycznego startera i nic. Tak jakby prąd do niego nie dochodził ??? Zdjęcia: http://www.fotoszok.pl/upload/6d1bf246.jpg http://www.fotoszok.pl/upload/b8bae2d5.jpg http://www.fotoszok.pl/upload/c2a4eaa6.jpg http://www.fotoszok.pl/upload/29ed519b.jpg
  8. Musze rozpoławiać silnik? jak sie za to zabrać?
  9. no nie noo... :( moto z 2009 i już sie sypie :C i to nie jakiś chinol Dodam, że były problemy przed wymianą oleju z wrzucaniem biegów, otóż zapaliłem moto, (skrzynia 6 biegowa) wrzuciłem pierwszy bieg (w dół) no i chcę ruszyć a tak jakby on był na dwójce.. i piłuje piłuje . dobra ruszył. i 3 bieg, 4,5,6 no i redukcja w dół, wrzuciłem jedynke. wcześniej po zapaleniu to na pewno nie była 1 ponieważ za szybko jechałem i moto nie miało siły zbytnio ruszyć.. po prostu to czułem. po wymianie oleju zapalam moto, jedynka i normalnie puszczam sprzegło powoli i jade! Jedynka jest :happy: Ale! Żeby nie było tak fajnie, 1,2,3 bieg i z trójki na dwójke wbił sie i chce na jedynke.. i sie nie da, bo tak jakby no zmieniam bieg na niższy ale on nie załapuje.. i może za 5 razem uderzenia nogą w dół jest jedynka :blink: sry że sie rozpisałem aż tak.. mam nadzieje że ktoś to przeczyta i coś poradzi :D z góry dzieki :cool: problemem może być wybierak czy co? czy skrzynia do dupy ? ja juz nie nie wiem... a żeby silnik rozgrzebac to aż tak odważny nie jestem :D poprostu nie znam sie za bardzo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...