Skocz do zawartości

Baran

Forumowicze
  • Postów

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Baran

  • Urodziny 06/29/1985

Osobiste

  • Motocykl
    RC42 '99
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    461651
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Lublin

Osiągnięcia Baran

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. a poz. nr 3, ten "hard impact"? wygląda jakoś tak dokładniej niż ten datex
  2. Witam. Wiem że było dużo o buzerach ale nie wszystko. Chce kupić buzer (wersja budżetowa) i generalnie celowałem w utikę i przy okazji przeglądania allegro znalazłem niemal identyczne, a tańsze pod innymi nazwami. Pewnie są robione w jednej fabryce i sprzedawane różnym dystrybutorom, ewentualnie jakieś kopie(?) Może macie namiary na firmę która sprzedaje je najtaniej, ewentualnie na kogoś kto je sprowadza i sprzedaje, nie pod swoją marką tylko o tak o? Te które znalazlem na allegro: http://allegro.pl/item532251222_zbroja_imp...kurier_48h.html http://allegro.pl/item533528000_zbroja_str..._ce_dos48h.html http://allegro.pl/item532243133_zbroja_har...4h_48h_r_l.html http://allegro.pl/item536727750_koszulka_z...r_krk_ns_m.html http://allegro.pl/item535975924_koszulka_z...krk_ns_xxl.html http://allegro.pl/item541397474_nowa_profe...a_cena_hit.html Czy opłaca się dopłacić żeby kupić najdroższy z nich? Która jest najwygodniejsza, a która lepiej chroni? Mi jakoś tak najbardziej wygląda ten "hard impact", ewentualnie najprostszy tj. "impact". pozdrawiam
  3. jak w tytule, niezajeżdżony, niewymagający remontów kapitalnych, z możliwością odpalenia i sprawdzenia sprężania itp itd
  4. Witam. Wiem że to forum słuzy do umawiania się, ale mam nadzieję ze brać motocyklowa mi to wybaczy (jestem w potrzebie :) ). Jako że nie mogę przyjechać ot tak na osobiste oględziny (ponad 500km w jedną stronę) - mam prośbę. Czy ktoś zna ten motocykl i mógłby się szczerze o nim wypowiedzieć, lub mógłby go obejrzeć http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M932940 ? Przy pozytywnej weryfikacji przy najbliższej okazji wyskakuję z kraty browara :) pozdrawiam
  5. Witam. Jak w temacie: http://allegro.pl/item400744506_bridgeston...a_cbx_etc_.html
  6. stukanie raczej nie pomoże (jeżeli miałyby pomóc to wibracje już dawno doprowadziłyby do wskoczenia tej cyferki na miejsce) Foto licznika: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/feeffdfe3673e49d.html
  7. Witam. Jak w temacie. W liczniku cyferka tysięcy (7) jest kopnięta do góry (tak że widać kawałeczek kolejnej cyferki (8)), reszta siedzi równo w linii. Czy jest możliwość że stało się to samoistnie? Czy na pewno ktoś licznikowi pomógł wiertarką? pozdrawiam
  8. Kupie FJ 1200, najchętniej po 88r. (z 17" z przodu) lub po 91. W odleglości max 200-250km od Lublina (chyba że sprzęt naprawde będzie wart(!) żeby pojechać dalej). Cena: realna, adekwatna do wieku i stanu :buttrock:
  9. fragment opisu "- odtwarzanie muzyki z kart SD/MMC - odtwarzanie muzyki z urządzenia USB"
  10. Witam. Po kilkudniowej przerwie poszedłem się przejechać na moto, rozgrzałem silnik, ruszyłem, na drugich światłach poczułem że klamka sprzęgła do połowy wciska się lekko, od połowy normalnie, po wciśnięciu klamki i wrzuceniu biegu motocykl ruszył i czułem że sprzęgło się ślizga. Przy następnym naciśnięciu, sprzęgło już nie rozłączało skrzyni i chodziło lekko. Wróciłem do garażu, po sprawdzeniu ilości płynu w zbiorniczku było go trochę mało. Po dolaniu nacisnąłem klamkę kilka razy, nadal chodziła lekko. Dzisiaj poszedłem do garażu, dolałem płynu na max i próbowałem go odpowietrzyć. Odpowietrzałem normalnie, tak jak hamulce, ale nic to nie dało. Klamka jest twarda, ale nie rozłącza sprzęgła. Odkręciłem wysprzęglik, tłoczek po naciśnięciu klamki się wysuwa, po napompowaniu wysuwa się dalej, popychacz na końcach nie jest wyrobiony (zresztą nawet jeśli by był za krótki to tłoczek byłby bardziej wysunięty ale sprzęgło działałoby normalnie) Nie ma też widocznych śladów nieszczelności (nie ściągałem jeszcze baku, ale tyle co widać - nie ma śladów). Gdyby układ był nieszczelny to przy naciśnięciu klamki płyn powinien gdzieś uciekać. A czy zapowietrzone sprzęgło nie powinno działać jak zapowietrzone hamulce (działające po kilkukrotnym naciśnięciu klamki)? W tym momencie sprzęgło w ogóle nie rozłącza skrzyni od silnika, klamka jest twarda i płyn nie ucieka. Jak znajdę chwilę to spróbuje odpowietrzyć w sposób podany w tym temacie: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=75250 ale nawet jeśli uda mi się to zrobić to nie wiem dlaczego on sie zapowietrzył. pozdrawiam
  11. Problem częściowo zostal rozwiązany. Wymiana baterii pomogła - kręci szybciej. Ale na ciepłym silniku dzieje się to co się działo (nie zawsze, nie wiem od czego to zależy) - co 2 obroty wałem rozrusznik zatrzymuje sie na pół sekundy. Problem więc pozostał otwarty, ale póki bateria jest ok to nie będzie to przeszkadzać (w zimowe wieczory będe szukać winowajcy) pozdrawiam i dzięki
  12. u siebie po jednej stronie też mam coś takiego, o ile sie nie myle to regulacja antynurka (który u mnie chyba i tak nie działa bo regulacja tym pokrętłem nic nie zmienia)
  13. w rozruszniku od strony przekładni na krótkiej ośce łożysko ma mały luz ale kręci sie raczej ładnie, co prawda nie kręci się bardzo luźno (po rozpędzeniu ośki nie kręci się sama), ale nie czuć skoków ani oporów. Widać ten smar/syf na zdjęciu: http://img62.imageshack.us/img62/4456/66nh4.jpg . Śmierdzi jak przepracowany olej i na palcu się roztapia. A mówiąc o stykach w rozruszniku to o których mówimy?
  14. posprawdzam to co napisaliście. jeszcze jedno pytanie, czy z tyłu rozrusznika od strony koła zamachowego, pod tylną pokrywą tam gdzie są tryby powinien być smar? czy to są jakieś syfy z oleju i powinno być tam sucho? jezeli to smar to jaki powinien być? jeżeli ma być sucho to czym to przed poskręcaniem posmarować :notworthy:
  15. napiecie podczas ładowania na klemach wynosiło 14,3V sprawdziłem go na 2 innych miernikach i podczas gdy mój pokazywał 12,58V inne pokazały 12,69 i 12,73V (ten ostatni był najdroższy więc moze i wynik najdokładniejszy). zmierzyłem sobie gęstosć elektrolitu i tu zdziwienie, wszędzie tylko 12,4, w dwóch celach 12,3kg/l a powinno być 12,7-12,8. Sprawdziłem elektrolit z butelki - a tu również 12,4 (na etykiecie 12,8). Myśląc że może aerometr jest do bani - sprawdziłęm z resztką elektrolitu z innej butelki i tam miałem 12,6. No nic, teraz już elektrolitu nie wymienie, ale myśle że nie powinno być źle. Zamontuje aku do sprzęta i jeśli ma sie wy**ać to sie wysra. A co do mojej dokładności to jak sie nie znam to wolę zrobić tak jak jest napisane w instrukcji niż później biadolić że coś zepsułem :biggrin: pozdrawiam i dzięki :notworthy:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...