Skocz do zawartości

GS :)


even8
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

z was to są trolle.

Może niektórzy mają swój mózg i nie kupują motocykli na podstawie opisu folderu reklamowego?

Even kupił duży wygodny motocykl i chce sie nim pochwalić, a wy tu jakieś połamane wahacze wrzucacie.

To co ja mam dokleić zdjęcie zje*anej pompy paliwa z AT albo rozdupczonego wałka zdawczego z TA?

Każdy motocykl można zepsuć i z każdego można się cieszyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, gdybym chciał zjechać świat wzdłuż i wszerz, wybrałbym coś 15-20 letniego o pojemności max.350 ccm. Wymieniłbym najbardziej awaryjne podzespoły na aftermarketowe i w drogę... Ale jestem realistą i wiem, że 80% tras zrobię na ubitej drodze! W głęboki teren nie wjadę przecież gieesem bo gdy się zakopię to prędzej zjedzą mnie wilki lub lokalesi niż otrzymam pomoc czy samodzielnie wyjadę. Podobnie z elektroniką; Przecież gdy ona zaszwankuje, motocykl jest unieruchomiony a wilki lub inne psowate już się czają! :)

Podoba mi się linia GS-a i jego gabaryty i to zadecydowało o wyborze tego właśnie sprzęta; A że pękają wahacze? Przecież to nie jest moto, którym kiedyś moje wnuki będą śmigały po bezdrożach! To ma się psuć...oby później niż wcześniej, ale serwis musi mieć robotę! :) Swoją drogą, aby doszło do pęknięcia wahacza, kierownik musiał wykonać spory lot w powietrzu i/lub zdrowo grzmotnąć w twardy kawał czegoś :) A wbrew zapewnieniom marketingowców, ten pojazd nie do tego służy:)

Jestem daleki od fetyszyzowania marki BMW, podobnie jak HD czy Ducati. Jeśli w Duce przewody spadną spod baku na silnik i na nim się rozpłyną, to żaden ducatisti nie powie, że to awaria! To zrządzenie losu i roztargnienie Luigiego, który zapomniał podhaczyć je właściwie:))

Podobnie z BMW - pękł wahacz? No patrz, pech, trzeba wymienić :)... na szczęście, wahacz mam z lewej strony - może te pękają rzadziej :) :rolleyes: :biggrin:

Edytowane przez even8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom wylewanego jadu i błota na te sprzęty jak i ich bogu ducha winnych użytkowników, jest wprost proporcjonalny do statystyk sprzedaży.

Ciekawe zjawisko i na pewno dobry materiał do analizy dla marketingowców :)

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, dlatego jestem taki zdziwiony (młody jest zawsze zdziwiony ). Strasznie jestem ciekaw, co trzeba było wykonać za ewolucję żeby tak rozpiepszyć moto. I ciągle powtarzam, że moim zdaniem BMW to solidna marka. Jak ktoś potrafi mi to wytłumaczyć to poprosze a jak nie to już więcej ryja na ten temat nie będę otwierał. Pozdrawiam i koniec przekazu.

P.S. To i tak fajnie wyglądający motocykl. Zwłaszcza na żywo.

Grzeczni po śmierci idą do nieba. Niegrzeczni po śmierci idą tam gdzie chcą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filip najlepiej popatrzeć na ceny używanych sprzętów. To jest najlepszy i najbardziej obiektywny barometr zadowolenia z marki. A na końcu słuchać opinii forumowych :)

I tak oto w PL stare trupy byleby zrobione za odra kosztują pół chałupy . Nie tędy droga .

Ale w związku z upierdolonym wahaczem(wielokrotnie ) proszę nie nazywać tego całkiem ładnego bmw terenowym/turystycznym . Raczej moto do miasta tak żeby poświecić całą tą elektroniką :D

 

No właśnie, dlatego jestem taki zdziwiony (młody jest zawsze zdziwiony ). Strasznie jestem ciekaw, co trzeba było wykonać za ewolucję żeby tak rozpiepszyć moto. I ciągle powtarzam, że moim zdaniem BMW to solidna marka. Jak ktoś potrafi mi to wytłumaczyć to poprosze a jak nie to już więcej ryja na ten temat nie będę otwierał. Pozdrawiam i koniec przekazu.

P.S. To i tak fajnie wyglądający motocykl. Zwłaszcza na żywo.

Nijaką .

Któraś dziura po drodze i zmęczenie materiału swoje zrobiły . Było kilka fotek że na prostej dziurawej drodze koło z kardanem sie zostało z tyłu.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też kilka fotek ze złamanym wahaczem na prostej drodze widziałem:) Zaskakujące jest natomiast to, że często też przód motocykla był rozwalony a szyba częstokroć leżała na zbiorniku... Oczywiście to nie był dzwon, tylko po wjechaniu w dziurę, kierownik był tak zły, że walił barana w dziób sprzęta i stąd te pogięte przody! Panowie, litości:)) Wrzućcie jakąkolwiek markę i jej defekty a fotki będą równie ciekawe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak najlepiej też kupić golfa 1 lub max 2 , bo tam też mało elektroniki i nie ma co się popsuć. Mi tam te BMW strasznie się podoba i gratuluję wyboru.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak najlepiej też kupić golfa 1 lub max 2 , bo tam też mało elektroniki i nie ma co się popsuć. Mi tam te BMW strasznie się podoba i gratuluję wyboru.

Ano mi tez się podoba , przynajmniej do momentu w którym zacząłbym używac zgodnie z wizją producenta .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...