Skocz do zawartości

Sprzedam Ducati 999 oraz Ducati Paso Limited ( unikat)


jannikiel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z tym ostatni raz, to żart...ale taka okazja....

 

999 - 19300

 

Paso Ltd - 11300, nie ma lepiej przeregulowanego Pasiaka...

 

 

 

Pozdr. J.

 

 

jaki jest koszt roczny serwisowy takiego Paso ?

jak z kwestią tablic na zabytek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehhehe, ma ponad 25 lat...

 

Paso LTD 750 ( białe i tylko białe) motocykl wyprodukowany w ilości 100 sztuk na rynek USA.

Na rok 1987 przewidziano 50 sztuk

na rok 1988 przewidziano 50 sztuk

z tym, ze wszystkie wyprodukowano w 1987 roku.

Oprócz szczegółów malowania nadwozia i felg, różnią się od zwykłej Paso innymi nastawami gaźnika 2- gardzielowego Webera, ostrzejszymi wałkami rozrządu, innymi nastawami zawieszenia, niektóre wersje od razu przez dealera w USA były wyposażone w tłumiki Fast by Ferraci, aluminiowe( jak u Ryśka z Jedwabnego) i carbonowe( jak moje).

Nie zagłębiałem się w temat żółtych tablic, pewnie jak najbardziej można, bo motocykl oryginalny, nawet lakier, mi to nie było potrzebne, bo nie widzę w tym żadnych korzyści, a wręcz późniejsze problemy( utrudniony przejazd do innego kraju, zbycie do innego kraju ect...)....ale być może się mylę, tak tylko słyszałem.

Koszty roczne ubezpieczenia to w moim wypadku - 60 zł, + 45 zł przegląd, chyba nie są to jakieś wygórowane kwoty....

 

Roczny koszt serwisowy, no cóż ja paski kupowałem po 140 zł kpl( wymienia się co 20 tys km), olej to kupuję ok. 40 zł za full synteyk 10W40, czyli ok. 160 zł z filtrem oleju, filtr powietrza jest firmy K@N czyści się go i nasącza, luzy zaworowe co 10 tys km, płytki to 80-100 zł na zawór, z tym, że ostatnio wymieniałem tylko na 2 zaworach ( oczywiście z zabezpieczeniami- za 10 zł sztuka), reszta norma...łańcuch napędowy i koła zębate tyle co inne japońskie motocykle, a relatywnie nieduża moc( 85 KM), pozwala dłużej się nim cieszyć...

 

Aha na ten rok serwis z głowy bo go zrobiłem łącznie z wymianą płynu hamulcowego...aha jeszcze mam gratisy w razie co, ale do wyboru: nowe paski lub nowe tarcze sprzęgłowe...

Pozdr. Janek.

 

P. S. Możecie wejść na resztę moich filmików z Paso, tam chyba jest też ten z pierwszego odpalenia po wyciągnięciu z kontenera....

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego ma nie jechać? Znasz to z własnego doświadczenia?

 

Yuby, nie jest tak źle, za tydzień w sobotę trza będzie casting urządzić....

...Ale najgorszy fakt, to im więcej jeżdżę, tym bardziej mi szkoda sprzedawać, na dodatek już mam gdzie parkować motocykle, żeby nie latać w drugi kraniec miasta.

No i dzisiaj znów się jeździ.....jechałem zgodnie z przepisami do odcinki na każdym biegu.... :icon_mrgreen:

 

 

 

Pozdr. J-999

 

Tu jeszcze jeden filmik...

 

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde zbaczam z tematu...

ale....jeśli chodzi o Kawasaki to szczerze polecam 1 model, który napewno, sprawi wiele zadowolenia, jest dla mnie kwintesencją mysli/ technologii japońskich inżynierów w tamtych latach...

chodzi o

KZ 1300 / zwany na innych rynkach Z 1300...

Ten model i w dzisiejszych czasach daje sobie dobrze radę, ma porządne hamulce, porządne( co nie było regułą) lagi( 41 mm) i ramę, na dodatek dźwięk 6-cylindrowego silnika jest jedyny w swoim rodzaju...relatywnie mało spala, bardzo dobrze jeździ, czego chcieć więcej, na dodatek, na napęd na wał kardana, i charakterystyczną cegłowatą sylwetkę....

 

Tu jest fajny model...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Ducati Paso LTD 750 mogę zamienić na:

- Cagiva Alazzurra

- Cagiva Elefant 650/750 ( stare modele suche sprzęgłowe)

- Cagiva Elefant 900, GT 900

- Cagiva Gran Canyon 900

- Ducati Pantah 500

- Ducati XL 350

 

mogą byc niesprawne

 

oczywiście z odpowiednią dopłatą...

 

 

lub sprzedam cena 15999 zł. Motocykl całkowicie sprawny, zarejestrowany i opłacany...

Pozdr. J-999

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Cagiva Alazzurra

- Cagiva Elefant 650/750 ( stare modele suche sprzęgłowe)

- Cagiva Elefant 900, GT 900

- Cagiva Gran Canyon 900

- Ducati Pantah 500

- Ducati XL 350

 

 

Ale egzotyki... Szczególnie te dwa ostatnie :) Jest w ogóle szansa, że ktoś w PL ma takie sprzęty? (prócz Elefantów i Gran Canyon)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majom, majom, tylko, się nie ujawniajom :icon_mrgreen: ....

 

Niektórzy nawet złomy mają w stodole, zamiast, wymienić się ze mną + niewielka :icon_mrgreen: dopłata( hahahhaha) ....ale wolą czekać, aż rdza uniemożliwi uruchomienie czegokolwiek, a narazie byłaby szansa na uratowanie, oczywiście pod warunkiem, że ten "złom" trafi do mnie...

Ot, życie, samemu nie zrobi, bo nie zna się, a innemu nie da się "pożywić" jakie to polskie :icon_rolleyes:

 

 

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...