maniek1300 Opublikowano 22 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2017 Witam jeśli chodzi o AMS to on podaje to co zaleca HD: silnik: MCV, sprzęgło: MCV, skrzynia: MCV a ja bym zaproponował z AMS: silnik MCV, sprzegło MCF (lub MCV), skrzynia: SVT. to jest tylko propozycja. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasylo Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Dziekuje panowie za rady , Po dzwoniłem to tu to tam i większość mechaników stwierdziła ze do sprzęgła owszem czemu nie olej silnikowy,ale do skrzyni jednak radza wlac olej przekladniowy . dokladnie tak jak maniek1300 pisze w swoim poscie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1300 Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Jeśli chodzi o AMS to trochę lipa że do oleju silnikowego dodają dodatki do sprzęgła czyli spełniające normy JASO czyli nam są niepotrzebne ale taka konstrukcja oleju. Znalazłem z AMS też taki olej ARO do silnika, jest mocniejszy i ma większy pakiet ochronny. Sam się nad nim zastanawiam mowa oczywiście o oleju do silnika.Na pewno MCV będzie ok widziałem na 8 i 9 tyś mil UOA i całkiem nieźle wyglądał ten olej, no miał trochę oczywiście miedzi i żelaza ale.Z moich obserwacji proponuje max 5 tyś mil i zmiana. I tak na pierwsze zalanie dałbym 1000 mil i zmiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 HD i tak specyfikuje wymianę co 5 tys. mil. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Munzer Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Panowie, przeczytałem cały wątek i mi spuchła głowa. To jaki w końcu zalać silnikowy? Motul, Mobil1, Amsoil, czy jeszcze inny? Moto to Sporciak Iron 2014 rok z przebiegiem 5500 km. Do tej pory nie był olej wymieniany (mea culpa), jest na oryginalnym H-D 360 SAE 20W50, który wyczytałem powyżej, nie nadaje się nawet do smażenia. Myślę, żeby kupić i wlać Mobil, i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasylo Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 (edytowane) Munzer co mechanik lub serwis to co innego rekomenduje, ja po tej całej grzebaninie po rożnych forach postawiłem na syntetyk amsoil silnik i sprzęgło 20w50 . Skrzynia amsoil syntetyk 75w-110 . Nie wiem czy To Tobie w czymś pomoże ale................ w ktoryms z postow zamiescilem tabele gdzie podany jest rekomendowany olej Amsoil do kazdego z silników HD , w sumie i na tym sie bazowałem. Edytowane 2 Marca 2017 przez wasylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondzio1 Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 Electra 2005r silnik i sprzęgło amsoil syntetyk 20W50, skrzynia amsoil 75W90. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
used11 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Witam. Nie udaje mi się ustalić pewnego źródła, ile oleju i jak sprawdzać olej w 2001 FXDL Dyna Low Rider. Silnik, skrzynia, sprzęgło - pionowo, czy na bocznej? Wskaźnik oleju nie jest opisany. Posiada ktoś rzetelną wiedzę? Mam manual'a, ale do rocznika 2003, może model 2001 nie różni się w tym przypadku? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1300 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Podaj VIN tej Dyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
used11 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Niestety nie mam aktualnie dostępu do motocykla i dowodu rej., pamiętam jedynie, że data produkcji wg. tabliczki na ramie to 08.2000, ale w dokumentach widnieje jako rok 2001. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BubRb Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Witaj.... wasylo.......... i jak po zmianie olejów ?!Witajcie.... Dziękuję kolegom FIS, Wallygator, Robert J, Lech N....za odpowiedzi na prv.Moje moto: Ela 2008, FLHTCI, z USA, nie wiem, jakie oleje są w moto, przebieg 36 tyś mil. Generalnie wychodzi na to, że AmsOil jest pierwsza liga, no i co za tym idzie, cena jego też jest pierwszoligowa - nic dziwnego. Moja Analiza:Skrzynia biegów - AmsOil - mercedes w olejach.... dobrze opisywany jako olej do skrzyni biegów - co jest w tym oleju cenne, to chyba to, że jakoś wycisza i łagodzi pracę skrzyni biegów, pozostaje wybór dla Polski - czy dać zalecenia HD i wybrać 80w90, czy też 75w110, czy też 75w140. - no bo piszemy o gorączce, ale co z chłodnymi dniami, choć ich nie wiele ? Sprzęgło - no tutaj nikt nie przywiązuje większej uwagi...większość dopisuje żeby nalać tego co do silnika... albo dowolne PRIMARY. Silnik - stawiam na półsyntetyk jako przejściówka z minerała na syntetyk lub przejściówka z syntetyka na syntetyk - bo przecież nie wiem co mam w silniku. - no więc półsyntetyk będzie OK. Parametry... tutaj wszyscy są zgodni, wg zaleceń producenta 20w50......jedyny parametr, który wszyscy na forum zalecali taki sam, Pozostaje do wyboru marka... Wybór marki to także wybór ceny olejów... gdyby się nie szczypać, wziąłbym wszystko AmsOil... za komplet coś około 500zł. a jak trochę pokombinujesz to za 250zł też wlejesz komplet. Pewnie ktoś napisze, masz moto za kilkadziesiąt tysięcy, więc musisz mieć 500 zł na oleje... A ja tam mam swoje zdanie i generalnie nie lubię jak mnie handlarze nabijaja w butelkę...A tak na marginesie, to całym światem i tak kręcą szejkowie....... Więc wybrałem:- silnik - Bel-Ray V-Twin Semi-Synthetic Engine Oil 20w50 - półsyntetyk- sprzęgło - nie wiem, jeżeli można wlać to co do silnika, to wleję ten co wyżej, jeżeli nie, to Bel-Ray Primary Chaincase Lubricant- skrzynia biegów - syntetyk AmsOil 75w110 lub AmsOil75w140 (ale czy to jest napewno syntetyk ?) Proszę o poparcie w decyzji. Dziękuję i życzę miłego dnia......bogdan Cytuj Nie jedź szybciej, niż lata Twój Anioł Stróż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Dobrze ze chociaz o olejach gadacie :)Ams 75w140 to syntetyk, pisze jak wol na butelce, wes 140 jest bardziej odpowiedni do pracy w skrzyni hd gdzie sa wibracje.Warunkom w jakim pracuje sprzeglo najbardziej odpowiada 10W40Nie wiem czemu lejesz polsyntetyk a nie pelny syntetyk, twoja swinka zrobisz jak uwazasz.Te oleje dopiero pokazuja co potrafia jak lecisz w tem 120+F przez desert i do najblizszej stacji z gasolina masz 100 mil zeby wejsc i sie ochlodzic, silnik sie gotuje.Tu jest taka zasada, jak nie wiesz co wlac wlej mobil1 ten olej jest niezmiennie dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasylo Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 (edytowane) W niedziele udało mi sie poskładać go do kupy. za bardzo czasu na jeżdżenie nie było. Wiec trudno mi coś napisać dobry czy nie dobry ten olej . Bylem skłonny wlać Revtech .BubRb nie ma złotego środka i cudotwórczych olei . Każdy wie na co go stać i jak będzie dbać o swoja panią :rolleyes: Postawilem na tabele Amsoil to co rekomeduja po za skrzynia tam wlalem SEVERE GEAR Synthetic Extreme Pressure (EP) Lubricant 75W-110 Edytowane 13 Kwietnia 2017 przez wasylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Secatorus Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Od czytania o olejach już głowa mi pęka... Co lać do Street Boba 2014? I czy podczas wymiany oleju wymieniać teź uszczelke śróby spustowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasylo Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 miałem ten sam problem co Ty co nalać , Zalałem Amsoil. znalazłem taka tabele http://www.performanceoilsltd.co.uk/harley_motorcycles.htmlale revtech tez daje rade, i każdy do widlastych silników o parametrach producenta . Nie ma złotego środka i superowego oleju. Co do uszczelniacza , wymieniać za każdym razem koszt nie wielki a zawsze świeża guma ;) :cool: :cool: :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.