bratomek Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Witam,problem dotyczy kxf 450 z 2006. Motocykl kupiłem we wrześniu ale dotychczas nie było czasu na dłuższy wypad. Sprawa wygląda tak od razu po kupnie rozkręciłem górę i głowice oddałem do remontu, cylinder do honowanie i nowy tłok żeby mieć spokój na umyśle. Jak to wszystko złożyłem moto strasznie strzela, wali jak z karabinu, dodatkowo ciężko pali na zimnym tz. często gaśnie gdy już będzie trzymał obroty na ssaniu kolanko staje się bardzo czerwone, jak trochę się przejadę to trzyma wolne bez ssania. Bardziej od tego niepokoją mnie te strzały z wydechu, sprawdzałem rozrząd, luzy zaworowe, kupiłem nawet nową świece CPR8EB9 zalecaną w serwisówce i nic się nie poprawiło. Dodaje filmik jak pracuje silnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Lewe powietrze, nieszczelny wydech, regulacja gaźnika to mogą być powody (oprócz luzów i rozrządu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Robiłeś coś z gaźnikiem ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 (edytowane) Yyy, czy zapłon nie jest za późny? Wygląda to tak jakby mieszanka spalała się w wydechu. Chyba strzelania marchewami nie jest tu normalne.Jaki kolor ma świeca zapłonowa? Edytowane 18 Listopada 2014 przez Brzoz3k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratomek Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 (edytowane) Powiem tak, gaźnika ani zapłonu nie ruszałem, nieszczelność wydechu bym wywalił bo głowica była robiona w Motortech, co do świecy dorzucam zdjęcie, coś jakby za ubogo? Co do mocy, wszystko gra, spokojnie podnosi na czwórce koło, czasem najczęściej jak jedzie się z góry i doda gazu jakby go przydławi, po czym zaraz się wkręca i idzie normalnie. Edytowane 18 Listopada 2014 przez bratomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 (edytowane) Nie nieszczelność zaworów wydechowych a rury wydechowej (cylinder - kolanko). Spróbuj dać ząbek w górę na iglicy i zobacz czy się poprawi. Edytowane 18 Listopada 2014 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratomek Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 (edytowane) Co do nieszczelności na kolanku to jest nowa uszczelka. Dodaje jeszcze zdjęcia kolanka. Edytowane 18 Listopada 2014 przez bratomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Za dużo powietrza w mieszance albo zapłon coś szwankuje i mieszanka spala się w tłumiku. Gaźnik jak najbardziej do regulacji- nie wiem jaką masz tam regulację, ale musisz dodać zwiększyć dawkę paliwa lub zmniejszyć powietrza. Zwróć uwagę na to, że jeżeli było coś nie tak z gaźnikiem (może był ustawiany pod zużyty tłok, cylinder), to po wymianie pewne parametry mogły się zmienić, np. kompresja wzrosła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Zmień nastawy gaźnika z letnich na zimowe.Jak pisał heniek iglica piętro wyżej lub dysza główna o 5 jednostek większa Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 ustaw poprawnie rozrząd a problem sam zniknie Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Piotr dobrze prawi- rozrząd dobrze ustawiony? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratomek Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Dziś się za to wezmę. Co do rozrządu to wydaje mi się, że jest dobrze ustawiony ale dla pewności ściągnę dekiel i zrobię zdjęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Niemniej świeczki tez troche za siwe .Ale to się może zmienić po poprawnym ustawieniu rozrządu . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratomek Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 (edytowane) Wygląda to tak, gaźnika nie ruszałem żebyście wpierw zidentyfikowali rozrząd. Z góry przepraszam za brak ostrości w jednym z zdjęć. Edytowane 21 Listopada 2014 przez bratomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 (edytowane) Jeżeli chodzi o rozrząd, to najbezpieczniej sprawdzać licząc ilość sworzni łańcuszka rozrządu, w manualach przeważnie jest podane. Wtedy między lewym znakiem koła zębatego wałka rozrządu zaworów wydechowych a prawym znakiem koła zębatego wałka rozrządu zaworów ssących masz na przykład 30 sworzni i nie możesz się pomylić. Oczywiście warunkiem jest to, żebyś dobrze ustawił wał korbowy (ja miałem w Kawasaki 2 oznaczenia, chyba zrobione dla kawału przez skośnookich) i dobrze ustawił znaczniki na wałkach rozrządu - ale to widzę masz ok.A strzelanie? Pod gaźnikiem masz regulację składu mieszanki. Sprawny mechanik ustawi to na słuch, ale na pewno możesz popróbować sam - pamiętaj, żeby dyszy nie obracać od razu o 2-3 obroty, tylko stopniowo: rozgrzej silnik i stopniowo dokręcaj regulację. Obroty silnika będą malały, więc kompensuj je regulacją prędkości obrotowej biegu jałowego. Najlepiej spróbuj dokręcić dyszę składu mieszanki np. o pół obrotu, zrobić kółko po torze i zobaczyć, jak się zachowuje silnik.Moje Kawasaki na hamowaniach przy przymykaniu manety waliło z rury jak Ford Escort WRC Janusza Kuliga, ale ja to uwielbiam, więc nigdy się nie przejmowałem :) Aaaa, jeszcze jedno mi przyszło do głowy: stan łańcuszka rozrządu i działanie napinacza tegoż :) Edytowane 21 Listopada 2014 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.