Limo Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Pompa wody jest napędzana wałem. Mógł się oderwać jakiś osad z chłodnicy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Pompa wody jest napędzana wałem. Mógł się oderwać jakiś osad z chłodnicy.Emcio, proszę Cię.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palgumeaniedusze Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 aktualizacja :d odkręciłem sprzęglo od rozrusznika i chcialem sprobowac ręcznie przekręcic wał ale nie ma szans :/ i nie rozkręcałem głowicy tylko gorną pokrywe i chyba jest wszystko w porządku łancuszek itp. a stało sie tak że paliłem gumę i manetka do konca po zmianie biegu po paru sekundach jebło cos w silniku i zgazł momentalnie ... pomocy obym nie musiał calego silnika rozbierac masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 A może w skrzyni coś się posrało i blokuje teraz wał? Jesteś w stanie ocenić czy sprzęgło rozłącza napęd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palgumeaniedusze Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 ale biegi wchodzą bo blokuje koło a jak daje luz to kolo sie obraca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Wszystkie biegi wchodzą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Jeżeli znasz angielski, zapraszam na ex500.com. Tam znajdujesz sobie sekcję o silniku i szukaj czegoś o 'over rev'.Tutaj masz fragment manuala HaynesStarter motor rotates but engine does not turn over*starter motor clutch defective*damaged idler or starter gearsStarter motor works but engine won't turn over (seized)*seized engine caused by one or more internally damaged components. Failure due to wear, abuse or lack of lubrication. Damage can include seized valves, valve lifters, camshaft, pistons, crankshaft, connecting rod bearings, or transmission gears or berings.Wygląda na to, że przepałowałeś. Widziałem bardzo dużo postów, że te silniki kręcone zbyt wysoko walą się jak domki w Kosowie. Umówmy się, walenie do odciny bez obciążenia w starych kawach to wyjątkowo głupi pomysł. Zapisz i zapamiętaj :D.Z manuala wynika, że mogło je*nąć bardzo dużo rzeczy. Nie chcę krakać, ale chyba jednak rozbiórka się zbliża do Ciebie. chyba jest wszystko w porządku łancuszekChyba? Coś więcej o metodach sprawdzania? Sam bym się z chęcią dowiedział :D.Cokolwiek to nie jest, powodzenia z naprawą i szukaniem części.Gdybyś czegoś tam z serwisówki potrzebował, ja mam angielską, co prawda brak skanera, ale jak będzie trzeba, to mogę fotki telefonem porobić i podesłać Ci na maila.PS Mogę odkupić plastki za przystępną cenę :D :D :D Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Oo, tak, nie sprecyzowałem i miałem to na myśli :>, tryb silnika odpowiedzialny za wprawienie wału w ruch- nie wiem jak się fachowe nazywa, ale mógł się uebać i zblokować silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Zrzuć głowicę a nie tylko dekiel rozrządu . Wróżbiarstwo to nie tu.Skrzynie wstępnie sprawdzisz zapinając bieg i kręcac kołem na wciśniętym sprzęgle . A takie numery z pałowaniem w miejscu to mogła stara xj-a przezyć a nie kawałsraki . Te stare gpx/gpz 4 garowe z lat 80' to pomyłka po całosci i najkulturalniej moża je nazwać "delikatnymi " :D Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 aktualizacja :D odkręciłem sprzęglo od rozrusznika i chcialem sprobowac ręcznie przekręcic wał ale nie ma szans :/ i nie rozkręcałem głowicy tylko gorną pokrywe i chyba jest wszystko w porządku łancuszek itp. a stało sie tak że paliłem gumę i manetka do konca po zmianie biegu po paru sekundach j*bło cos w silniku i zgazł momentalnie ... pomocy obym nie musiał calego silnika rozbierac masakra Bez obawy nie musisz rozbierać - szukaj drugiego silnika Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Niech rozbierze. Czegoś się nauczy, popatrzy, pomyśli i wyciągnie wnioski. Wiedzy nigdy za dużo. Jak będzie gruz, to odda na złom, albo będzie na części. Przecież nie będzie musiał składać. Jak nie masz kompletnie pojęcia i chęci naprawy, zrób tak jak mówi Dudek. ze swoich doświadczeń muszę przyznać, że przy moich awariach zawsze mówiono mi, że jest kaplica, po rozebraniu najczęściej był to drobiazg. Takie szczęście w nieszczęściu :-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Przede wszystkim pan Dudek kolego, a poza tym sie zgadzam ze moze sie czegos nauczyc rozbierajac to.Tyle ze drobiazg to na pewno tym razem nie bedzie :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Warto! Do mechaniora zawsze zdąży oddać, a gorzej nie zepsuje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Warto! Do mechaniora zawsze zdąży oddać, a gorzej nie zepsuje :) Zdziwił byś się ile można popsuć podczas demontażu silnika ale do odważnych świat należy Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Przede wszystkim pan Dudek kolego, a poza tym sie zgadzam ze moze sie czegos nauczyc rozbierajac to.Tyle ze drobiazg to na pewno tym razem nie bedzie :).Ale nie ma w tytule ani w opisie informacji, żeby zwracać się do niego na pan. Wspólna pasja, wiek nie ma znaczenia, szacunek jest :-). Pozdrawiam. Jak kolega będzie dłubać młotkiem, to się nauczy, że bez młota też robota :-). Swoją zabawę z mechaniką zacząłem od naprawy silnika w swoim mondeo. Czytanie serwisowki, przygotowanie narzędzi i czasu. Ryzyko duże, świadomość, że w przypadku niepowodzenia trzeba szukać silnika i koszty razy dwa. Udało się, od tamtej pory robię wszystko sam, bo lubię pobudzić się smarem w garażu, równie mocno jak błotem w terenie. Edytowane 9 Listopada 2014 przez Brzoz3k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.