DZIKOWSKI Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 A ja mam pytanie do forumowych fachowców. Czy jest opcja zakatować sprzęt jakimiś marnymi dwoma kilometrami na całej rurze, zakładając że mamy w pełni sprawny piec ? Bo co chwile czytam że ktoś zakatował bo niby za długo na prostej kład. Ja mam troche inne doświadczenia :D ale bardzo bym prosił żeby to ktoś wyjaśnił raz a dobrze. Rozmawiałem w tej samej kwestii z p.Woryną,który podkreślił,że tulejowanie sety 2T to średni pomysł. Krótko mówiąc tuleja w 2T,to już nie jest sprawny piec. Wystarczy,że zobaczymy jakie są max obroty takiego silnika,a to właśnie wtedy jest moc w 125Potwierdzam to co powiedział,bo nie znam żadnego torowego wymiatacza,który ma tuleje Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 (edytowane) ja widziałem raz(a nawet na żywca bo kumpel obok mnie jechał a później ganiałem po linkę) ale to był ewidentnie problem olejumotul z castrolem się zglutował* i się przegrzał z braku paliwa jak przytkało gaźnik *porobiły się takie żelkowate kule/kulki, tak jakby wodę z olejem wymieszać tam gdzie nicasil tuleja się nie opłaca Edytowane 24 Października 2014 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Dobrze wprawiona tuleja pojeździ, ale dla amatora. Mocy prawie nie widać pomiędzy tym a tym, tylko trzeba uważać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 ) Jak to jest z tymi 4t - te silniki tez są bardzo narażone na ' takie cyrki'? - nagrzebałem sie już przy dwusuwach, i szczerze .... zbrzydło mi to... wolałbym cos bardziej bezobsługowego ;) znaczy że wyczyn 4T będzie bardziej bezobsługowy od 2T :D ?? no stary teraz to pocisnąłeś jak z walkmanem głuchemu na gwiazdkę :D 4T zawsze jest bardziej obsługowy czy to w dualu czy w wyczynie , ja dziś w xr 600 regulowałem zawory niby pierdoła i proste , ale w 2T tego nie ma, olej w skrzyni w 2T też wymieniasz rzadziej niż w 4T w silniku i wymiana jest prostsza.... z cyrków może dojść ci przeskoczenie/zerwanie łańcuszka rozrządu , urwanie zaworu , wypadnięcie gniazda zaworowego masz dużo więcej możliwości niż w 2T :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Robiłem wiele Crossów na tulei i nie raz na tulei od pana Woryny (bardzo dobre wykonanie).Raz ciągłem RMem 125 z 2000r, ze 3km NONSTOP na "odcięciu" na 6 biegu (koledzy na CRFach wymiękli). W RMie tłumik zgrzał się do tego stopnia że się zapaliły naloty i sadze w tłumiku i moto zaczeło koszmarnie kopcić, więc wystraszony odpuściłem. RM był na tulei i chodził niemiłosiernie jak na 125.Pamiętajcie że nie od tulei zależy jak motocykl chodzi, dużo więcej mocy można znaleźć lub zgubić w gaźniku i tłumiku. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Dzięki baba_zanetti za wpis. Ja znałem osobiście 2 sztuki yz125 2001r. które znosiły regularną chłoste na prostych do "odcięcia" i nic im nie było. Kumple mieli takie same sprzęty i robili regularne drag race'y na takiej sporej prostej, ja wiem może z kilometr, ale i tak pół długości jechało się na odcięciu. Czyli podstawa to zdrowy piec i można grzać do oporu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 za ciasne pasowanie w tym przypadku było przyczyną zatarcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narky Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Dziwna sytuacja jak dla mnie.Miałem cr 250 w 2T na nicasilu. Można było cisnąć 5 km na max obrotach, nic sie nie działo.Podobnie cr 125 na tulei [ nowej tulei ] mogłem cisnąć 3-4 km bez obaw, że się zatrze. Co do tematu to jak dla mnie po prostu złe dopasowanie tuleii do cylindra. PS : Nie ma to jak nicasil ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.