Skocz do zawartości

Kiedy sprzęt jest wykorzystany w 100%?


Major87
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No dobra a teraz powiedz czy miałeś oprócz sporta też ostrego nakeda/supermoto/enduro bo jeśli nie miałeś to nie wiesz o czym piszesz:) Sport super na tor i do zapie**alania. Do miasta i jazdy poniżej 150km/h porażka. Mówię to z punktu widzenia byłego posiadacza każdego rodzaju motocykla (oprócz czopka),

 

Polecam wypróbowanie np. streettripla 675 to zmienisz szybko zdanie:)

Mialem fazera 600, jezdzilem 2 lata, alle teraz bym do niego nie wrocil...moze za jakies 15 lat zmienie zdanie. Jezdzilem tez Hornetem, ale to nie swoimm i tez stwierdzam, ze to nie to. Teraz to bardziej mysle nad r6 bo dane mi bylo sie karnac i zajebista jak dla mnie. Fakt dolu nie ma, ale przecinak 1 klasa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość komandosek

Nie pękaj, GSem też można dobrze zapierdzielać jak się ma umiejętności. Jak kupisz to wybierz się na jakiś tor w okolicy, wtedy zobaczysz na co go stać, albo czego Tobie brakuje ;)

Ale GS nie ma zawieszenia. Sprzętem do objeżdżania gsxrów jest szr660. Jak ktoś ogarnia to na torze kartingowym jest pogrom. A kosztuje 5k

 

Nic to nie waży, ma w pełni regulowane zawieszenie na USD i kupę mocy jak to w singlu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem z trzeciej sesji na Bandicie. Wiecie co, ja pierdzielę póki co tego Gixa. Powaga. Bandit starczy na co najmniej sezon lub 2.

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już tak daleko nie wybiegam, ale ten 600 to będzie więcej niż dość póki co. :D

Wiedziałem, że mój nawyk strzelania ze sprzęgła się kiedyś na mnie zemści...

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem z trzeciej sesji na Bandicie. Wiecie co, ja pierdzielę póki co tego Gixa. Powaga. Bandit starczy na co najmniej sezon lub 2.

 

 

 

Dobrze, ze to sobie uswiadomiles wczesniej niz pozniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość komandosek

Pojezdzij na innych motocyklach. Np taka xj6 prowadzi się bardzo lekko, niezle przyspiesza. ER6 też była by niezła. To bardzo udane motocykle. Moim zdaniem bardziej niż ociężały b6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dostępne w OSK te, które wymieniłeś. Będę musiał wskoczyć na nie kiedyś tam po drodze i wybadać co i jak.

Porównanie mam dosłownie żadne, ale ja wiem, czy on tak bardzo ociężały? Tupta się z nim inaczej, ale zapewne idzie przywyknąć :D. Na pachołkach i ósemkach wydaje się być poręczny, choć promień skrętu ma nieco większy niż mój pierdziel - albo ja jeszcze nie umiem skręcać :D.

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja to cię yeuop podziwiam , dla mnie xt 600 do turystyki to za mało

Przyznam, ze musialem dlugo uczyc sie tego motocykla.

Teraz juz jestesmy bratnimi duszami i ani mysle jezdzic nim szybciej niz 90-95km/h :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sport do jazdy w koło komina to jak dla mnie porażka miałem gixa 750 k5, na tor owszem i tylko tam. Byłem w bieszczadach niby tylko 900 km i umordowałem się strasznie . Teraz kupuje jakieś enduro. Także zastanów sie do czego Ci motocykl. Ja bym polował w nekada albo cos w ten desen : sv, bandit, fazer

Edytowane przez cinekban87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wójens

powiedzmy, że jeden mój fatalny nawyk pokazał mi dzisiaj różnicę w oddawaniu mocy i reakcji na komendy pilota :D A skoro Gix, którego ja chciałem kupić (600K5, później doradzono mi 750K5) ma 98KM, czyli o prawie 20 więcej niż Bandit, , a przy tym waży ponad 30kg mniej, to ja wolę nie mieć na nim żadnego momentu w stylu 'o ku*wa'. :D Najpierw jednak wolę poczuć trochę tą moc i oduczyć się strzałów ze sprzęgła - od latania mam Cessnę :D
No i nie znam nikogo, kto chciałby dobrowolnie dać zielonemu swojego Gixa :D. Do tego plastiki i clip-on'y będą droższe niż mój nędzny motorek w całości :P

Cinek
jeździł dzisiaj jeden gość na placu na SV i motor spodobał mi się strasznie, głównie ze względu na brzmienie. Tak, jak pisałem wcześniej, będę musiał się przymierzyć do kilku sprzętów i zobaczyć co i jak.

Turystycznie lubię jeździć, jak najbardziej. To też może być argument za czymś mniej sportowym, goła SV-ka mi się bardzo podoba, Bandita póki co lubię, a i nawet GS zaczyna się do mnie uśmiechać :D.

Być może jestem trochę zbyt ostrożny, nie wiem. Dzisiaj po jazdach instruktor powiedział mi, że następna sesja będzie w sąsiednim miasteczku (nie wsi, miasteczku :D) na radarach, że MOD1 (plac i unikanie przeszkody przy prędkości co najmniej 28mph z awaryjnym hamowaniem)nie będzie dla mnie problemem na bank i że ustawi mi w tym tygodniu teorię. Chcę to zobaczyć :P bo jakoś nie czuję jeszcze sprzętu.

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...