Limo Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Nie pękaj, GSem też można dobrze zapierdzielać jak się ma umiejętności. Jak kupisz to wybierz się na jakiś tor w okolicy, wtedy zobaczysz na co go stać, albo czego Tobie brakuje ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wójens Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 No dobra a teraz powiedz czy miałeś oprócz sporta też ostrego nakeda/supermoto/enduro bo jeśli nie miałeś to nie wiesz o czym piszesz:) Sport super na tor i do zapie**alania. Do miasta i jazdy poniżej 150km/h porażka. Mówię to z punktu widzenia byłego posiadacza każdego rodzaju motocykla (oprócz czopka), Polecam wypróbowanie np. streettripla 675 to zmienisz szybko zdanie:)Mialem fazera 600, jezdzilem 2 lata, alle teraz bym do niego nie wrocil...moze za jakies 15 lat zmienie zdanie. Jezdzilem tez Hornetem, ale to nie swoimm i tez stwierdzam, ze to nie to. Teraz to bardziej mysle nad r6 bo dane mi bylo sie karnac i zajebista jak dla mnie. Fakt dolu nie ma, ale przecinak 1 klasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Nie pękaj, GSem też można dobrze zapierdzielać jak się ma umiejętności. Jak kupisz to wybierz się na jakiś tor w okolicy, wtedy zobaczysz na co go stać, albo czego Tobie brakuje ;)Ale GS nie ma zawieszenia. Sprzętem do objeżdżania gsxrów jest szr660. Jak ktoś ogarnia to na torze kartingowym jest pogrom. A kosztuje 5k Nic to nie waży, ma w pełni regulowane zawieszenie na USD i kupę mocy jak to w singlu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 8 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Właśnie wróciłem z trzeciej sesji na Bandicie. Wiecie co, ja pierdzielę póki co tego Gixa. Powaga. Bandit starczy na co najmniej sezon lub 2. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 No i bardzo dobry wybór!A po 2 sezonach usiądziesz na B12 i już innego moto jak mocny golas nie będziesz chciał mieć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 8 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Już tak daleko nie wybiegam, ale ten 600 to będzie więcej niż dość póki co. :DWiedziałem, że mój nawyk strzelania ze sprzęgła się kiedyś na mnie zemści... Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Właśnie wróciłem z trzeciej sesji na Bandicie. Wiecie co, ja pierdzielę póki co tego Gixa. Powaga. Bandit starczy na co najmniej sezon lub 2. Dobrze, ze to sobie uswiadomiles wczesniej niz pozniej. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Pojezdzij na innych motocyklach. Np taka xj6 prowadzi się bardzo lekko, niezle przyspiesza. ER6 też była by niezła. To bardzo udane motocykle. Moim zdaniem bardziej niż ociężały b6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 8 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Mam dostępne w OSK te, które wymieniłeś. Będę musiał wskoczyć na nie kiedyś tam po drodze i wybadać co i jak.Porównanie mam dosłownie żadne, ale ja wiem, czy on tak bardzo ociężały? Tupta się z nim inaczej, ale zapewne idzie przywyknąć :D. Na pachołkach i ósemkach wydaje się być poręczny, choć promień skrętu ma nieco większy niż mój pierdziel - albo ja jeszcze nie umiem skręcać :D. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Bandit to kloc bez zawieszenia. Wsiądź na to ER6 to znowu poczujesz się jak na rowerze. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 ja to cię yeuop podziwiam , dla mnie xt 600 do turystyki to za małoPrzyznam, ze musialem dlugo uczyc sie tego motocykla.Teraz juz jestesmy bratnimi duszami i ani mysle jezdzic nim szybciej niz 90-95km/h :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Kiedy na forum piszesz minimum 3 posty o technice jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wójens Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Właśnie wróciłem z trzeciej sesji na Bandicie. Wiecie co, ja pierdzielę póki co tego Gixa. Powaga. Bandit starczy na co najmniej sezon lub 2. Czemu pierniczysz giksa. Przejedz sie nim to zobaczysz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 (edytowane) sport do jazdy w koło komina to jak dla mnie porażka miałem gixa 750 k5, na tor owszem i tylko tam. Byłem w bieszczadach niby tylko 900 km i umordowałem się strasznie . Teraz kupuje jakieś enduro. Także zastanów sie do czego Ci motocykl. Ja bym polował w nekada albo cos w ten desen : sv, bandit, fazer Edytowane 8 Września 2014 przez cinekban87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 8 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Wójenspowiedzmy, że jeden mój fatalny nawyk pokazał mi dzisiaj różnicę w oddawaniu mocy i reakcji na komendy pilota :D A skoro Gix, którego ja chciałem kupić (600K5, później doradzono mi 750K5) ma 98KM, czyli o prawie 20 więcej niż Bandit, , a przy tym waży ponad 30kg mniej, to ja wolę nie mieć na nim żadnego momentu w stylu 'o ku*wa'. :D Najpierw jednak wolę poczuć trochę tą moc i oduczyć się strzałów ze sprzęgła - od latania mam Cessnę :DNo i nie znam nikogo, kto chciałby dobrowolnie dać zielonemu swojego Gixa :D. Do tego plastiki i clip-on'y będą droższe niż mój nędzny motorek w całości :PCinekjeździł dzisiaj jeden gość na placu na SV i motor spodobał mi się strasznie, głównie ze względu na brzmienie. Tak, jak pisałem wcześniej, będę musiał się przymierzyć do kilku sprzętów i zobaczyć co i jak.Turystycznie lubię jeździć, jak najbardziej. To też może być argument za czymś mniej sportowym, goła SV-ka mi się bardzo podoba, Bandita póki co lubię, a i nawet GS zaczyna się do mnie uśmiechać :D.Być może jestem trochę zbyt ostrożny, nie wiem. Dzisiaj po jazdach instruktor powiedział mi, że następna sesja będzie w sąsiednim miasteczku (nie wsi, miasteczku :D) na radarach, że MOD1 (plac i unikanie przeszkody przy prędkości co najmniej 28mph z awaryjnym hamowaniem)nie będzie dla mnie problemem na bank i że ustawi mi w tym tygodniu teorię. Chcę to zobaczyć :P bo jakoś nie czuję jeszcze sprzętu. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.