LORD VADER Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 Resztki panewki w oleju , srebrno- złote płatki o wielkości powiedzmy 1mm . Do zobaczenia tego wystarczy zamieszać w spuszczonym oleju lub rzucic okiem na dno miski olejowej. Jak je znajdziesz to wygrywasz karmnik dla ptaka :D Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marian6254 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Olej czyściutki jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 (edytowane) Olej czyściutki jestW takim bądź razie zwalaj miskę. Edytowane 17 Czerwca 2014 przez Dream Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Witam posiadam kawasaki zx9r i prawdopodobnie obróciła mi się panewka na tłoku bo strasznie puka i blokuje się na 3 tłoku , rozrząd sprawdziłem i jest w porządku tak samo jak i zawory i sprzęgło. Co jeśli obróciła mi się ta panewka ? Czy wał z korbowodem i panewkami od zx9r z 1998r będzie pasował do mojej kawy z 1994 r ? Myślałem również nad zakupem innego silnika ale niestety nie ma z mojego modelu tylko jest z 98-02 czy ten silnik będzie pasował do mojej ramy ? Miał już ktoś taki przypadek ? Kilka lat temu spotkałem taki przypadek i kilku mechaników się poddało, panewki były w porządku a stukał pęknięty w połowie swojej długości sworzeń tłokowy 3go cylindra :banghead:Bardzo tania naprawa polegała na zamontowaniu tłoka i korby używanej z innego silnika. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Skoro nie ma resztek panewki w oleju, to Piotr dal bardzo cenna wskazowke.A propo wrzoda, moj mlody kolega skusil sie na gpz 1000, niby za b.mala kase, ale cos puka w silniku niemilosiernie.Po przecedzeniu oleju bylo na szmacie duzo zlotawych opilkow, tak wiec chlopak zostal z kupa zlomu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marian6254 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Pukanie spowodowane było tym że coś wpadło do głowicy do 3 tłoka w skutek czego tłok wbił ten kawałek w głowice . Na szczęście ani głowica się nie uszkodziła ani tłok do wymiany jedynie uszczelka pod głowice. Tylko ciekawe co tam mogło wpaść , dolna część silnika okej pierścienie również może coś z zewnątrz przy jakiejś wymianie świec albo czegoś . Kilka dni i będę już latał :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Pokaż zdjęcia :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Pukanie spowodowane było tym że coś wpadło do głowicy do 3 tłoka w skutek czego tłok wbił ten kawałek w głowice . Na szczęście ani głowica się nie uszkodziła ani tłok do wymiany jedynie uszczelka pod głowice. Tylko ciekawe co tam mogło wpaść , dolna część silnika okej pierścienie również może coś z zewnątrz przy jakiejś wymianie świec albo czegoś . Kilka dni i będę już latał :D może to coś przypłynęło z benzyną ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marian6254 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Sory za jakość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Miałes farta :D Trafił idealnie .Próbowałes rozpoznać obiekt ? Skąd to ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marian6254 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Podejrzewam że zassało to z gażnika albo z filtra powietrza myślę że to nakrętka jakaś . No szczęście w nieszczęściu :D trochę pomieliło to są ślady na bokach obok zaworów a później się wbiło w głowice i pukało ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 ja miałem u siebie taki sam kawałek metalu przyklejonego w głowice okazało się ze gniazdo zaworowe nadpękło :) wątpię że gaźniki operują taką magią żeby zaciągnąć coś aż do cylindra pomijając fakt że gumy łączące gaźniki nie są na samym dole obudowy :) po za tym skąd jakaś nakrętka w filtrze powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Zobacz jak wyglądają panewki na trzeciej korbie.Po takich stukach mogła dostać Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marian6254 Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Prawdopodobnie ktoś kto rozbierał poprzednio filtr ( były również wymieniane świece) musiał to coś zostawić i jeździłem jeździłem aż w końcu to zassało. Gniazda zaworowe są w porządeczku jak i zawory . Silnik za długo nie chodził jak tak pukało od razu go wyłączyłem , ale mierzyłem tłoki w max górze oraz max w dole wszystkie odległości są w porządku wiec panewki są w porządku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Prawdopodobnie ktoś kto rozbierał poprzednio filtr ( były również wymieniane świece) musiał to coś zostawić i jeździłem jeździłem aż w końcu to zassało. Gniazda zaworowe są w porządeczku jak i zawory . Silnik za długo nie chodził jak tak pukało od razu go wyłączyłem , ale mierzyłem tłoki w max górze oraz max w dole wszystkie odległości są w porządku wiec panewki są w porządku :) Jak ich nie rozbierzesz,to się nie dowiesz. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.