kickof Opublikowano 6 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 (edytowane) Dla tego pytam. Jeśli jest mniej to kupie. Wiem ze jest tani Gaźnik wyczysczony świeca nowa.Strzela tym razem w tłumikPo odkręcenie wydechu widać strzelajacy ogień. O co chodzi? Pierw w gaźnik a teraz tylko w wydech Edytowane 7 Czerwca 2014 przez kickof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Z rzeczy prostszych - czapka z głowicy i sprawdź rozrząd , jak będzie ok to pomóż mu stratsprejem . Jak nie zatrybi to trza sprawdzić zapłon stroboskopem Istnieje taka opcja że masz jakąś rzeźbę w gównie (np padło sprzęgiełko rozruchaja z bieżniami i ktoś zapakował koło magnesowe z innego modelu razem ze sprzęgłem bo nie mógł dostać oryginału ) Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kickof Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 (edytowane) Wygląda raczej na orginał Psikałem plakiem i nic. Jak Ma strzelić to strzeli czy na benzynie czy na plaka ale zawsze trzeba dość długo kręcić (z przerwami) Edytowane 8 Czerwca 2014 przez kickof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Sprawdz ustawienie rozrzadu z serwisowka, zaplon w japonskich sprzetach nie ma zwykle mozliwosci przestawiania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 a jak stare jest paliwo w zbiorniku ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kickof Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Paliwo jest świeże. Z tego sezonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Sprawdz ustawienie rozrzadu z serwisowka, zaplon w japonskich sprzetach nie ma zwykle mozliwosci przestawiania. To Wloszczyzna a nie Sushi :). Jade do warsztatu to sprawdze te luzy. Wysłane z ElDżi Optimus Dżi Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Żle ustawiony rozrząd (póki co nie powoduje kolizji i nie potrzebujesz instrumentów żeby to sprawdzić ), niedostateczne sprężanie (nie obejdzie się bez miernika - za chwilę ) , wadliwy zapłon (za słaby , w złym punkcie , przestawione magneto na klinie - to prawdopodobnie mozesz sprawdzić bez instrumentu i ściagania koła ) . Na wszelki kup nową świecę lub wypal starą opalarką i spróbuj raz jescze . Jesli "darmowe" diagnozy nic nie dadzą to pozostaje pomiar sprężania i lampa stroboskopowa . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Sprawdzenie ustawienia rozrzadu nie poloega na sprawdzaniu luzow tylko znakow zgodnie z ktorymi walek rozrzadu ustawiony jest w stosunku do walu korbowego. Przestawienie zaplonu, jak juz janosikk napisal mozliwe jest tylko przy scieciu klina i przestawieniu kola magnesowego co nie jest tak czestym zdarzeniem w motocyklach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kickof Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Rozumię o co chodzi. Wiem jak sprawdzić zapłon, rozrząd, luzy itp. Tylko jest problem np tego typu że, żeby sprawdzić zapłon to patrzy się przez taką malutką szybkę na deklu. Niestety ta szybka jes średnicy około 1-1,5cm i jest lekko pęknięta przez co nie widzę znaków. Popatrzcie na fotki które zamieściłem wcześniej.Dzisiaj przeczyściłem styki i masy min. cewki WN ale wiadomo że to na nic się nie zdało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Nie wydaje mi sie.Sciagnij obie serwisowke : http://www.docstoc.com/docs/166911522/Cagiva-River-600-Motorcycle-Workshop-Service-Repair-Manual-1995-2002-En-It-De-Fr-Espdf znajdz ustawienie ukladu rozrzadu i sprawdz jak to sie robi.Jak widac na twoich zdjeciach zaplon nie ma zadnej regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 (edytowane) Kickof, to zrzuć dekiel skoro masz już dokumentację i sprawdź ustawienia. Poza tym wymień sobie ten wziernik. Ona Ci w ogóle odpala czy tylko prycha strzela i nic więcej? Cagivy maja duże problemy z rozrusznikami. Jeśli nie odpala, to jest szansa że rozrusznik pobiera tak dużo prądu że nie starcza na zapłon - stary numer :(. Na próbę możesz podłączyć 2 akumulatory, jeden tylko na rozrusznik, a drugi na resztę motocykla. Najprostszy test dla Cagivy, Edytowane 10 Czerwca 2014 przez Herdi Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kickof Opublikowano 10 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 (edytowane) Moto tylko strzela nawet nie łapie tylko strzał i koniec. Dzisiaj sprobuje z akumulatorami tak jak piszesz. Jak zdejme dekiel to zdejme tez znak ktory jest za ta szybka na deklu Edytowane 10 Czerwca 2014 przez kickof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 Oczywiscie ze tak, dlatego zrob sobie "dorazny" wskaznik np. z blaszki :) Wysłane z ElDżi Optimus Dżi Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 (edytowane) Tak dla formalności - punkt 0' (stopni) dla zapłonu to górny martwy punkt tłoka tuz po suwie sprężania . Możesz zainstalowac blaszke czy drut i odmalować go markerem na magneto w wygodnym miejscu i obserwować czy jest w okolicy 0 przy kręceniu Ale jescze dekla nie zdjąłeś więc to za chwile .Weż wkońcu go zdejmij :DNie próbuj odpalania na chama , typu ciąganie za osobówką albo mieszadłem do betonu bo to kaskaderka i nie o to chodzi , pozatym można sobie i moto kuku zrobić :D Ma palić jak fabryka przykazała.Co do prądu - zamiast kabli za 3 dychy kupić linkę elektryczną 25mm2 i nią podpiąć zewnętrzny aku. A jeśli kable to jakieś grube i drogie lub tandeta z grubą linką wstawioną własnoręcznie . Edytowane 10 Czerwca 2014 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.