wueska Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Janosik obaj dobrze wiemy że stany nie ustalone to nie jest to co mu potrzebne, niech podepnie obciążenie którym wytraci moc alternatora, mogą to być zwykłe żarówki. Odepnie regulator i sprawdzi. Można też szybciej sprawdzić zwykłym kawałkiem amperomierza wpiętego przez bocznik pomiędzy wyjście regulatora a +aku. Można też wpieprzyć zwykła diodę w kierunku przepływu i jeśli motocykl nie zgaśnie winowajcą jest regulator. Sposobów multum. Najbardziej profesjonalny pomiar to test oscyloskopem dosłownie widać działanie prostownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Koledzy, trzy strony się produkujemy bo autor tematu BOI się kupić regulator, który jest uszkodzony i z każdym nowym odpowiadającym w temacie zaczyna się cała bajka od nowa.REGULATOR WYMIEŃ DO CHOLERY !!! Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Ale skąd wiesz że to na pewno on? :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Ale skąd wiesz że to na pewno on? :)Na pewno musisz oddychać żeby żyć i płacić podatki. :biggrin:Na poprzedniej stronie wykonane pomiary i deklaracja zastosowania się do procedury diagnostycznej sprawia, że jestem przekonany o uszkodzeniu regulatora.Jak macie ochotę kontynuować ten temat to kontynuujcie...mam dziwne wrażenie, ze w tym sezonie ten motocykl nie pojeździ. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Piotrze , na czym ma polegać spalenie odłączonego sprawnego alternatora ?napisał wyraźnie, że nie odpinał regulatora podczas sprawdzania Koledzy, trzy strony się produkujemy bo autor tematu BOI się kupić regulator, który jest uszkodzony i z każdym nowym odpowiadającym w temacie zaczyna się cała bajka od nowa.REGULATOR WYMIEŃ DO CHOLERY !!! On się nie boi kupić tylko chce wytrzeć szkłem dupę i i przy pomocy forum wskrzesić umarlaka Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartcbr Opublikowano 31 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Szanowni specjaliści od regulatorów, wymieniłem regulator, poniżej wrzucam filmik sami oceńcie czy było warto i czy było to potrzebne.https://www.youtube.com/watch?v=xS470qTYKao&feature=youtu.be Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Podepnij się bezpośrednio do kostki regulatora z tym miernikiem (do plusa i do masy) .Na filmie za mało. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Podepnij się bezpośrednio do kostki regulatora z tym miernikiem (do plusa i do masy) .Na filmie za mało.Szanowny specjalisto od diagnostyki, a kupiłeś nowy? Mierzyłem stojan z żarówką? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartcbr Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Regulator nowy oryginalny prosto z Japoni, kupiony wczoraj i wczoraj podłączony. Stojana nie sprawdzalem zarówką ale miernikiem na każdej parze przewodów idących z niego taka sama wartosc, wiec teoretycznie i faktycznie alternator tez jest sprawny. akumulator nówka, masy poczyszczone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Bart - sprawdź bezpośrednio na kostce regulatora i podaj wynik . Jesli kostka na to pozwoli to po prostu wbijasz końcówki od miernika w tunele złączek . Jeśli nie - wyprowadzasz dodatkowe przewody . Mozesz też prowizorycznie walnąć mostek + regla do + aku , z minusem to samo. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartcbr Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 janosikkk wiadomo ze sprawdze to napiecie w kostce, tylko nie do konca wiem co to ma na celu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Zmierz napięcie między fazowe z odpiętym reglerem gdzie do każdej mierzonej pary podłączasz żarówkę 100W. To już było Ci radzone.Jeśli napięcia będą takie same z żarówką a regler jest nowy to wywal kostkę łączącą regler ze stojanem. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartcbr Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Monter to z żarówą tez sprawdze, ale tez nie wiem co to ma na celu skoro z alternatora do regulatora plynie prąd to wiedomo ze stator sprawny regulator tez bo nowy. a tej kostki o ktorej mowisz to nie mam bo kiedys ja wywalilem i zalutowałem przewody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 To, że z alternatora do regulatora jest napięcie nie świadczy jeszcze o sprawności układu.To znaczy, ze jest to nietuzinkowa usterka i przez internet nie będzie łatwo. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartcbr Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 (edytowane) Monter wal smialo postaram sie zrozumiec. Byc moze jest juz coraz blizej rozwiazania usterki.A czy zauwazyliscie ze gdy mam wylaczone swiatla to napiecie na jałowym mam mniejwiecej 13V i przy dodaniu gazu napiecie maleje. A po wlaczeniu swiatel napięcie na jałowym sie zmniejsza do ponizej 13V a po dodaniu gazu wzrasta. Dziwne. Edytowane 1 Czerwca 2014 przez bartcbr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.