Skocz do zawartości

bartcbr

Forumowicze
  • Postów

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Cbr F3 98r.
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Poznań

Osiągnięcia bartcbr

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Czytałem. Teraz i wtedy. Moj aku w stanie spoczynku w tej chwili ma 12.15 V Oczywiscie pewnie sie troche rozlatowal przy próbach pomiaru. Przy takiej wartosci odali bez problemu, a przy odpalonym to chyba alternator juz powinien go ladowac.
  2. Ok zwracam honor, znalazlem Twojego posta. Chociaz zdziwilbym sie gdyby to niskie napiecie to byla wina aku niedoladowanego .
  3. Monter, zapytalem tylko czysto teoretycznie.
  4. A czy stan naładowania akumulatora ma znaczenie przy pomiarze wartosci ladowania?
  5. Monter napiecie spada jak mam wylaczone swiatla z 13V do 12, jak wlacze swiatla to napiecie rosnie ale juz z 12 do 13
  6. Monter wal smialo postaram sie zrozumiec. Byc moze jest juz coraz blizej rozwiazania usterki. A czy zauwazyliscie ze gdy mam wylaczone swiatla to napiecie na jałowym mam mniejwiecej 13V i przy dodaniu gazu napiecie maleje. A po wlaczeniu swiatel napięcie na jałowym sie zmniejsza do ponizej 13V a po dodaniu gazu wzrasta. Dziwne.
  7. Monter to z żarówą tez sprawdze, ale tez nie wiem co to ma na celu skoro z alternatora do regulatora plynie prąd to wiedomo ze stator sprawny regulator tez bo nowy. a tej kostki o ktorej mowisz to nie mam bo kiedys ja wywalilem i zalutowałem przewody.
  8. janosikkk wiadomo ze sprawdze to napiecie w kostce, tylko nie do konca wiem co to ma na celu?
  9. Regulator nowy oryginalny prosto z Japoni, kupiony wczoraj i wczoraj podłączony. Stojana nie sprawdzalem zarówką ale miernikiem na każdej parze przewodów idących z niego taka sama wartosc, wiec teoretycznie i faktycznie alternator tez jest sprawny. akumulator nówka, masy poczyszczone.
  10. Szanowni specjaliści od regulatorów, wymieniłem regulator, poniżej wrzucam filmik sami oceńcie czy było warto i czy było to potrzebne. https://www.youtube.com/watch?v=xS470qTYKao&feature=youtu.be
  11. wueska moglbys rozwinac swoja mysl?? tak mniejwiecej krok po kroku...
  12. Do Piotr Dudek. A znasz jakis sposob zeby jednoznacznie stwierdzic ze przyczyna tego zamieszania w elektryce jest regulator?
  13. do Piotr Dudek. W takim razie jak temu zapobiec zeby go nie spalic?? wymienic regulator ?
  14. Z calkowicie odpietym regulatorem nie probowalem. A aku jest nówka zakupiony 2 tygodne temu.
  15. Janosikkk. Silnik pracuje bez alternatora nieco lepiej lecz jak dodam gazu to tak to sa zrywy po czym zgasnie. Jak sie nim przejade na odcinku 1km oczywisci z podpietym alternatorem to przez pierwsze 500m jedzie tak jak powinien nic sie nie dzieje, przez nastepne 500m zaczyna zrywac szarpac , nastepuje jakis spadek napiecia i gasnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...