Qadrat Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 W RF900 poprzedni właściciel założył dysze 118, żeby poprawić osiągi motocykla. Nie powiem, bo na wyższych obrotach jest lepiej, niż w porównaniu z seryjną RF, ale na obrotach tak do 4500 jest gorzej. Wcześniej go po prostu zalewało, na szybko wziąłem iglice opuściłem o ząbek i zalewanie ustało, ale przy gwałtownym odkręceniu manetki poniżej 4500 obrotów występują czasami strzały w wydech i dopiero przyspiesza. No i kwestia spalania - w cyklu miejskim przy dynamicznej jeździe poniżej 10l nie zejdzie.Mam już komplet nowych dysz głównych, oryginalne, 112,5. Czy wystarczy je przełożyć i powrócić w iglicach na środkowy ząbek? Czy może jednak przy zmianie dysz wymagana jest regulacja gaźników? Pytam, ponieważ przełożenie dysz to dla mnie żaden problem, podniesienie iglic też nie, więc mogę to samemu zrobić. W regulacje się nigdy nie bawiłem, więc gdyby trzeba to robić, to wolę oddać motocykl komuś obeznanemu w regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Każdy demontaż gaźników/zmiana parametrów wymaga po ich montażu ponownej kontroli ustawień, oraz ewentualnej korekty/regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Mam już komplet nowych dysz głównych, oryginalne, 112,5. Czy wystarczy je przełożyć i powrócić w iglicach na środkowy ząbek? Czy może jednak przy zmianie dysz wymagana jest regulacja gaźników? Jak to jest wymiana dysz glownych i podniesienie iglic to zadna regulacja nie powinna byc potrzeba - oczywiscie jezeli teraz silnik ma dobre wolne i wejscie na srednie obroty. Problemem moze byc natomiast zmiana osiagow przy nie fabrycznym wydechu i filtrze powietrza ( jezeli takie sa obecnie )Wowczas trzebaby regulowac wolne obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Filtr powietrza oryginalny, puszka od filtra też nie przerabiana. Wydech przelotowy, przerobiony z oryginalnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Trzeba zalozyc i sprawdzic, sam filtr przelotowy /9 jesli nie jest to oryginal z wyprutym srodkiem nie powinin wplynac namocne zubozenie mieszanki w fabrycznej konfiguracji, bo do tego jak mniemam wracasz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Chcę wrócić do pełnego oryginału, aby motocyklem dało się jeździć w całym zakresie obrotów i spalanie było na normalnym poziomie. Może będzie trochę słabszy, ale na dalsze trasy mi to nie przeszkadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Chcę wrócić do pełnego oryginału, aby motocyklem dało się jeździć w całym zakresie obrotów i spalanie było na normalnym poziomie. Może będzie trochę słabszy, ale na dalsze trasy mi to nie przeszkadza. Zamontuj oryginalne wydechy bez przeróbek i sprawdź Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Poruszałem już kiedyś temat wydechu, bo też bym chętnie powrócił do oryginału, ale dostanie oryginału, nierozwierconego do RF900 jest po prostu niemożliwe, mało tych motocykli a części używanych jeszcze mniej. Od pół roku regularnie szukam tłumika na różnych portalach, bezskutecznie. Myślałem nawet kupić tłumik od jakiejś innej 900 (np. CBR), przerobić mocowanie i zamontować do RF - ale to chyba ostateczność. Przelot fajny, ale tylko na zlot albo do polatania po mieście, ale nie na dalsze trasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 w ciągu kilku sekund znalazłem 3 sztuki w tym Remus za 100 eurynek dedykowany do tego modelu więc nie opowiadaj bajek, że szukałeś Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 No jeśli mówimy o akcesoryjnych wydechach to ja za takie podziękuję. Montowałem na test tłumik Dominator i dźwięk jest niemal identyczny, jak na moim przelotowym, więc nie widzę sensu wydawania 500zł i uzyskaniu tego samego dźwięku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 A ten może być? http://www.ebay.co.uk/itm/94-Suzuki-RF900-RF-900-R-Muffler-Exhaust-Pipe-OEM-Can-b2-/181150833886?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2a2d6e5cde Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 No jeśli mówimy o akcesoryjnych wydechach to ja za takie podziękuję. Montowałem na test tłumik Dominator i dźwięk jest niemal identyczny, jak na moim przelotowym, więc nie widzę sensu wydawania 500zł i uzyskaniu tego samego dźwięku. skontaktuj się z forumowym edziem -zrobi z Twoim kominem co zechcesz Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.