Skocz do zawartości

Dysze główne - czy po wymianie na inne regulować?


Qadrat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W RF900 poprzedni właściciel założył dysze 118, żeby poprawić osiągi motocykla. Nie powiem, bo na wyższych obrotach jest lepiej, niż w porównaniu z seryjną RF, ale na obrotach tak do 4500 jest gorzej. Wcześniej go po prostu zalewało, na szybko wziąłem iglice opuściłem o ząbek i zalewanie ustało, ale przy gwałtownym odkręceniu manetki poniżej 4500 obrotów występują czasami strzały w wydech i dopiero przyspiesza. No i kwestia spalania - w cyklu miejskim przy dynamicznej jeździe poniżej 10l nie zejdzie.

Mam już komplet nowych dysz głównych, oryginalne, 112,5. Czy wystarczy je przełożyć i powrócić w iglicach na środkowy ząbek? Czy może jednak przy zmianie dysz wymagana jest regulacja gaźników? Pytam, ponieważ przełożenie dysz to dla mnie żaden problem, podniesienie iglic też nie, więc mogę to samemu zrobić. W regulacje się nigdy nie bawiłem, więc gdyby trzeba to robić, to wolę oddać motocykl komuś obeznanemu w regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam już komplet nowych dysz głównych, oryginalne, 112,5. Czy wystarczy je przełożyć i powrócić w iglicach na środkowy ząbek? Czy może jednak przy zmianie dysz wymagana jest regulacja gaźników?

 

Jak to jest wymiana dysz glownych i podniesienie iglic to zadna regulacja nie powinna byc potrzeba - oczywiscie jezeli teraz silnik ma dobre wolne i wejscie na srednie obroty. Problemem moze byc natomiast zmiana osiagow przy nie fabrycznym wydechu i filtrze powietrza ( jezeli takie sa obecnie )

Wowczas trzebaby regulowac wolne obroty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę wrócić do pełnego oryginału, aby motocyklem dało się jeździć w całym zakresie obrotów i spalanie było na normalnym poziomie. Może będzie trochę słabszy, ale na dalsze trasy mi to nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę wrócić do pełnego oryginału, aby motocyklem dało się jeździć w całym zakresie obrotów i spalanie było na normalnym poziomie. Może będzie trochę słabszy, ale na dalsze trasy mi to nie przeszkadza.

 

Zamontuj oryginalne wydechy bez przeróbek i sprawdź

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poruszałem już kiedyś temat wydechu, bo też bym chętnie powrócił do oryginału, ale dostanie oryginału, nierozwierconego do RF900 jest po prostu niemożliwe, mało tych motocykli a części używanych jeszcze mniej. Od pół roku regularnie szukam tłumika na różnych portalach, bezskutecznie. Myślałem nawet kupić tłumik od jakiejś innej 900 (np. CBR), przerobić mocowanie i zamontować do RF - ale to chyba ostateczność. Przelot fajny, ale tylko na zlot albo do polatania po mieście, ale nie na dalsze trasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeśli mówimy o akcesoryjnych wydechach to ja za takie podziękuję. Montowałem na test tłumik Dominator i dźwięk jest niemal identyczny, jak na moim przelotowym, więc nie widzę sensu wydawania 500zł i uzyskaniu tego samego dźwięku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeśli mówimy o akcesoryjnych wydechach to ja za takie podziękuję. Montowałem na test tłumik Dominator i dźwięk jest niemal identyczny, jak na moim przelotowym, więc nie widzę sensu wydawania 500zł i uzyskaniu tego samego dźwięku.

skontaktuj się z forumowym edziem -zrobi z Twoim kominem co zechcesz

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...