luka270 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Witam pisze bo wiem ze jest tu grono super mechaników a ja jestem w ''załamce'' to od początku-zrobiłem remont górnej części tzn slif ,tłok(tajwan ) pierścienie, napinacz ,głowica przęglądnieta uszczelniacze na zaworach itp -i po złożeniu i odpaleniu super przez 1min do rozgrzania silnik zaczyna stopniowo tracić moc aż w końcu gaśnie !!!próba zapalenia kończy się fiaskiem .po odczekaniu aż wystygnie maszyna gada i tak to się dzieje :( -pierwsza myśl zawory ok -druga czarna tłok puchnie w cylindrze (tajwan)miał ktoś coś podobnego ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Gaźnik czy wtrysk ? Regulacja wolnych obrotów - spróbuj utrzymać go na obrotach manetką gazu .Kręci rozrusznikiem po zgasnięcu (na goraco ) ? Jest iskra ? A sorki , nie zauwazylem . Kręci ale nie pali . Pomóż mu na goraco samostartem . Jak się odezwie to problem z zasilaniem w paliwo . Jesli nie to podparte zawory .Jescze jedna sprawa - sprawdź automat ssania (jesli jest ) .Na bogatej mieszance może nie chciec pracowac. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 22 Lutego 2014 Administrator Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Na 100% masz dobrze ustawione luzy zaworowe? Po takim remoncie trzeba z 2 razy ustawiać, a to mi wygląda na zanik luzów zaworowych właśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luka270 Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 - jest na gazniku utrzymanie na obrotach nic nie daje szybciej gasnie ,potem kreci ja by aku zaczał tracic moc nie obraca jak na zimnym , iskra jest,samostartem tez probowałem(tylko uslyszalem ze jest opcja ustawienia zaworów blizej fazy otwarcia zaworu wydechowych -oczywiscie nie na otwartych )bo ja ustawiałem gdy tłok znajduje sie w max górym polozeniu ;)zawory sa zamkniete Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Więc pozostaje tłok.... silnik jest mocno gorący jak gaśnie? czy tylko ciepły? Nie słychać jakiś dziwnych dźwięków jak gaśnie? nie rozbierałem nigdy tej suzi ale jak jest możliwość to zdejmij pokrywę, wykręć świecę i spróbuj obrócić wałem (nie rozrusznikiem tylko na kluczu) zrób tak na zimnym i na ciepłym silniku(po zgaśnięciu).Jeżli będzie duża różnica w sile którą musisz użyć żeby obrócić wałem to znaczy że albo zawory albo tłok puchnie (zawory wykluczasz) więc jak się okaże że cięzko obrócić to i tak bez rozbierania się nie obejdzie. Na powierzchni cylindra i tłoka będzie widać rysy jak puchnie tłok.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 -zrobiłem remont górnej części tzn slif ,tłok(tajwan ) pierścienie Coś poszło nie tak na tym etapie i teraz są tego efekty.Prawdopodobnie masz źle spasowany cylinder z tłokiem. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luka270 Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 .....to tak ,źle raczej nie jest spasowany bo kupiłem tłoki zaniosłem do warsztatu który ma dobra renomę ;) Do ''Macika V'' cylinder szybko się grzeje raz pracuje 3 min a czasem 5 min co do dzwieków na wolnych obrotach nie słychać jakis trzasków tylko zwalnia praca az zgasnie. .zrobilem jak pisałeś i tez mnie zaskoczyło jak jest zimny to obraca sie ciężej jak zgasnie chodzi lżej wiec teraz to nic nie rozumiem ;)co do zawrów są ok potwierdzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Wg mnie podparte zawory jednak. Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 - jest na gazniku utrzymanie na obrotach nic nie daje szybciej gasnie ,potem kreci ja by aku zaczał tracic moc nie obraca jak na zimnym , iskra jest,samostartem tez probowałem(tylko uslyszalem ze jest opcja ustawienia zaworów blizej fazy otwarcia zaworu wydechowych -oczywiscie nie na otwartych )bo ja ustawiałem gdy tłok znajduje sie w max górym polozeniu ;)zawory sa zamkniete .....to tak ,źle raczej nie jest spasowany bo kupiłem tłoki zaniosłem do warsztatu który ma dobra renomę ;) Do ''Macika V'' cylinder szybko się grzeje raz pracuje 3 min a czasem 5 min co do dzwieków na wolnych obrotach nie słychać jakis trzasków tylko zwalnia praca az zgasnie. .zrobilem jak pisałeś i tez mnie zaskoczyło jak jest zimny to obraca sie ciężej jak zgasnie chodzi lżej wiec teraz to nic nie rozumiem ;)co do zawrów są ok potwierdzone. nie rozumiem Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Według mnie łapie wałek w głowicy. Klasyczny błąd przy składaniu 4t. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Z tego co luka270 pisze, to po rozgrzaniu są mniejsze opory ruchu, zatem to mało prawdopodobne. Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Faktycznie kulą w płot, całkiem niezła poradę i rozsądną napisał janosik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luka270 Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 ''wueska''-Według mnie łapie wałek w głowicy..'' to możesz wtajemniczyć w szczegóły :) może wyjaśnię ;-...zaczał tracic moc nie obraca jak na zimnym...tzn pisze o akumlatorze jak zgaśnie i chce go odpalic kreci tak jak by akumulator był rozładowany.-jest zimny to obraca sie ciężej jak zgasnie chodzi lżej-tzn ze jak krece kluczem jak jest zimny silnik chodzi'' cężko'' a po zapaleniu i zgasnieciu obracajac kluczem kreci sie lżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Jesli na rozgrzanym silniku kręci lzej / szybciej , pomimo rozładowujacego się akumulatora , to dzięki utracie kompresji czyli podparte zawory na ciepło . Zmierz kompresję na goraco i zimno , tylko rób to manometrem z końcówką do motocykli , albo od razu kup płytki / przestaw dźwigienki .Na goraco bogata mieszanka tez może utrudniac pracę aż do zgaśniecia ale wówczas kręcił by wolniej niz na zimno bo kompresja wciąż by byla . A jej raczej nie ma (na gorąco) . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 raczej wygląda mi to na problem paliwowy.... jeżeli zawory miały by się podeprzeć minute po odpaleniu to na zimnym tez musza już być podparte (uchylone) poza tym zero strzałów nierównej pracy po prostu słabnie i gaśnie - paliwo.... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.