rafael Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Dziwne na prawdę,mój miał spory przeskok mocy, i wtedy właśnie koło wędrowało w góre, tyle że siedział tam tuningowy wydech kompletny fmf i membrany v-force 3 . Ale żeby to aż taki wpływ miało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bercik89 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 miocha możesz mi przyblizyc gdzie na forum pisze jak zdiagnozowac stan silnika bo nie mogę się doszukać, z góry dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 zacząc możesz od pomiaru kompresji ..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 a jeden tłoczek ile mtg wytrzyma? więcej jak w 125?Kurde, skrajny optymizm... Ja w 4-suwie wymianę mam co 60-70 motogodzin i to tylko dlatego, że jestem lamer i jeżdżę spokojnie. A z kosztami spalania to naprawdę bym się nie przejmował, skoro co 15 motogodzin wymiana oleju w zawieszeniu, opony dobrze jak dadzą radę 20 motogodzin itd. a w sumie to ciekawe bo na allegro prawie polowa crosow jest po remoncie niektórzy wymieniają co zrobili ile to kosztowalo i maja na to rachunki, remontują i sprzedają ! A tak na boku... ile kosztowałby taki remoncik w crm?Dokładnie, "po remoncie", czyli poprzedni właściciel podobno wymienił kiedyś tłok. Jak chcesz sprawdzić na szybko, jaki to był "remont", to zadaj kilka prostych pytań:- jaka selekcja tłoka jest włożona- jaka selekcja była wyjęta- w jakim stanie był cylinder- jakie są obecnie ustawione luzy zaworowePoza tym poświęć kilka chwil i zobacz, czy przesmarowane są podstawowe elementy typu kołyska tylnego zawiasu, łożyska główki ramy, łożyska w kołach. Jeżeli widać, że to nie było ruszane, to znaczy, że motocykl był używany przez wsiocha, który nie ma o nim najmniejszego pojęcia. Jeżeli na powyższe pytania właściciel odpowie, że remont zlecał jakiemuś serwisowi, to jedziesz albo dzwonisz do serwisu i pytasz o wszystko. Osobiście się przekonałem o tym, że ludzie często mówią, że np. motocykl był serwisowany przez jakiś znany serwis, a potem się okazuje, że owszem, motocykl tam raz był na wymianie oleju (przypadek autentyczny jak szukałem RMZ-tki). Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 - jaka selekcja tłoka jest włożona- jaka selekcja była wyjęta- w jakim stanie był cylinder -panie, ja sie nie znam, remot robił szwagier/kumpel/serwis (ale taki wisz pan, co faktury nie wystawia) przerabialem to nie raz :D- jakie są obecnie ustawione luzy zaworowe w 2t moze byc z tym pewien kłopot :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bercik89 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 w 2t z luzami zaworow na pewno bylby kłopot hee...słuchajcie czy do wymiany korbowodu w 2t potrzeba jakies specjalne narzędzia czy podstawowe narzedza warsztatowe wystarcza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Dobra, temat zaworów odpada, ale za to pojawia się temat pogiętego dyfuzora ("aleeee panie, ta wgięta rura nie ma znaczenia, i tak w terenie robi lepiej niż Johny Rambo!") albo mieszanek robionych "na oko" ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 w 2t z luzami zaworow na pewno bylby kłopot hee... słuchajcie czy do wymiany korbowodu w 2t potrzeba jakies specjalne narzędzia czy podstawowe narzedza warsztatowe wystarcza? Młotek i żabka wystarczy :D :DSciągacz do magneta musisz mieć i w zależności od marki jakiś nietypowy klucz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bercik89 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 słuchajcie jakie jest najmocniejsze enduro soft w 2t? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Husqvarna WR 360 albo EXC 380 , mocne bestie. W sumie to nie soft, ale najmocniejsze :D tłoka nie trzeba co chwile wymieniać :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 w cr 500 też nie trzeba :D a z duali to w sumie nieprodukowane bez dostępu do części 200 czyli ts200, kmx200, mtx200....no i crm 250..... kdx 250 to w sumie w swoim czasie było hard enduro.....crm nie , zawsze miała podnóżki pasażera , stalowy bak i w sumie była cięższa niż xr 600 chyba kdx 250 i crm 250 są fajne sam myślałem nad nimi zamiast xr 600 bo to w sumie podobna klasa, tylko że dostęp do części jest kiepski do crm 250 sporo rzeczy ma intercars , do kdx jest chyba lepiej bo bardzo dużo gratów pasuje od starego kx-a (np tłok ) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bercik89 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 a z 4 suwów co byscie żywotnego doradzili w soft enduro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Honda XR 400, Suzuki dr 350, Kawasaki Klx 300r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bercik89 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 klx 300 fajny sprzecioch ale ciężko znaleźć takiego, ciekawe ile ma mocy i czy części do niego dostepnenie wiem jak klx 300 ale xr 400 to chyba hard enduro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Honda xr ma 36 KM a Kawasaki klx ma 33KM. Maiłem takiego klxa fajne moto ale o części ciężko. Przez krótki okres czasu też miałem Honder xr bardzo przyjemne moto do lasu ale za dobry egzemplarz trzeba słono zapłacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.