Skocz do zawartości

jaki wybrac 250 2t?


Rekomendowane odpowiedzi

no xr niestety mają ceny z dupy, czy to 600 , czy 400 czy 650r , ale w sumie warto moim zdaniem

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuźwa cokolwiek będzie dobre pod warunkiem:

1) że było i będzie w odpowiednich rękach

2) że będzie używane zgodnie z przeznaczeniem (czyli full cross na tory, enduro do jeżdżenia po terenie i lasach)

 

A marka i model nie ma najmniejszego znaczenia, jeżeli coś jest lipne, to po prostu nikt tego nie używa (np. żadna osoba o zdrowych zmysłach nie kupi crossówki marki Kymco itd.). Więc nikt Ci tu nie doradzi, że "Yamaha jest lepsza od Suzuki", bo lepsze jest to, co jest zadbane i serwisowane w odpowiedni sposób.

Edytowane przez Sherman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 9 miesięcy temu...

Cześć! czy możecie doradzić enduro dwusuwowe 250 z homologacja? używany, najlepiej w przedziale cenowym 10-15 tys, dobra dostępność części. Z ciekawości możecie także napisać jaki sprzęt 250 2t fabrycznie nowy w salonie dostanę z homologacją. Dziękuje i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 10 miesięcy temu...

No ja mam podobny problem. Kupiłem dt125 sztuka za którą przepłaciłem i już nie mam nerwów do niej non stop się psuje itd i się zastanawiam. Brać robić prawko i ogarnąć sobie 2t 250 z homo i jakie czy wziąć porządny remont zrobić. Jak bym kupował nowy to musiał bym się gdzieś w 6 tysiach zmieścić a na enduro w 250 z papierkami to za tyle ciężko znaleźć. No i kwestia jeszcze czy uda mi się sprzedać dobrze dt. W nim mam do robienia akumulator, obrotomierz, wlew paliwa, blokade kierownicy dodatkowko zawór wydechu. No i w cylindrze też coś szura mam nadzieje że pierścienie. Dodatkowo jakieś cieknie z amorków i spod silnika ale jeszcze miejsca nie zlokalizowałem możliwe że z kranika. Dodatkowo coś mi z chłodnicy znika płyn i nie wiem czy górą wyrzuca jak go cisne czy z dołu w każdym razie wygląda na suchą. Tłok i tulejowanie robiłem. Jak sądzicie opłaca się ją robić czy pozbyć i kupić coś i czy jest szansa na to że się wyrobie w tych powiedzmy 6tyś. No obowiązkowo 2t z homologacją i papierami.

 

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dt 125 nie potrafisz ogarnąc żeby ci jeździła to nie ogarniesz 250 2T tymbardziej, a ja myślę że jak w dt wdepłeś w minę to w 250 2T będzie to samo a tam remont jest droższy i silnik mniej błędów w serwisie wybacza......

 

zrób dobry normalny remont tej dt , nie wiem jak dt 125 może ciągle się psuć co z nią trzeba robić :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...