vpower Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 (edytowane) Nie wiem jak inni ale ja sie zakochalem w tym sprzecie.Jesli on bedzie tak dobry technicznie jak wyglada to kto wie czy nie wyladuje kiedys w moim garazu.Sprzet w oryginale ma tak masakralne smaczki stylistyczne, ze musze szczerze przyznac by to samo w Harleyu uzyskac, to trzeba dokupic pol katalogu dodatkow. Klimat Indiana odzyl... :)http://www.indianmotorcycle.com/en-us Edytowane 16 Grudnia 2013 przez vpower Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Wiosną będzie w Polsce przedstawicielstwo firmy INDIAN Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Wiosną będzie w Polsce przedstawicielstwo firmy INDIANGdzie? U nas (Slask) czy w innym miejscu? Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 A w Jedwabnem już jest Indian, na silniku S@S -a, duża kabaryna...Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Ten Chief Vintage jest śliczny. Ale w cruzerach na piedestale pozostanie u mnie Harley ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 a wiadomo z czego to będą robić? poprzednia próba wskrzeszania zakończyła się nie tylko klęską finansową, ale i marnie wystartowała, "fabryka" zdaje się bazowała na prymitywnych składakach i katalogu akcesoriów...jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Teraz należy do Polarisa( Victory) także coś może z tego być ;) http://www.polaris.com/en-us/home.aspx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Gdzie? U nas (Slask) czy w innym miejscu? Gdzie? U nas (Slask) czy w innym miejscu?w Bielsku Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 (edytowane) He, He, w 2001 / 2 podjeli proby, Zarowno maszyna testowa w Holandi jak i w Niemczech nie wytrzymala spacerowej jazdy podczas jednego dnia :mrgreen: Niema sie co podniecac, ze Polaris dorwal sie do nich, wcale nie oznacza, ze bedzie jakosc, polacam obejrzenie filmiku z tematu o Victory gdzie po pol roku juz zaczyna odchodzich Chrom czy lakier na cylindrach - > czyli lipa panie pelna geba :mrgreen: :crossy: Edytowane 16 Grudnia 2013 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Nie jestem milosnikiem Victory, ale mysle ze akurat tutaj nie zakonczy sie falstartem jak w przypadku poprzednich prob wskrzeszenia marki Indian.Widac ze Polaris odrobil lekcje i nie chce dac dupy oraz wpakowal kupe kasy w ten projekt.W usa jest dupna kampania reklamowa, na faaku byla ciezarowka z Indianami, a do tego do jazd probnych nie jest 1 moto ale cale tabuny zostaly juz wyprodukowane. 3 rozne modele z czego Cheiftain ma inna rame i rozstaw osi wiec tez inaczej sie prowadzi, plus calkowicie nowy silnik Thunderstroke wyprodukowany tylko dla Indiana - czyli nie silnik Victory wziety z polki ale calkowicie nowa konstrukcja. To o czym pisze ks-raider to byl bodajrze silnik S&S wpakowany w rame i blachy stylizowane na Indiana i ta proba pojechania tanim kosztem marnie sie skonczyla, ale to wtedy nie bylo pod skrzydlami Polarisa/ Victory. Czas pokaze jak dobry jakosciowo jest to produkt i jak wytrzymaly jest nowy Indian, ale na dzien dzisiejszy raczej zbiera same pozytywne oceny, a w bezposrednim porownaniu z HD tez raczej mu odjezdza. To co mnie urzeklo w tym moto to jakosc szczegolow i dbalosc o detale. Patrzac na te smaczki stylistyczne to niestety nie ma 2 takiego moto na rynku tak dopracowanego - pomijam oczywiscie tuningowe wydumki, a pisze o seryjnym moto. Widac, ze nie ksiegowi decydowali o tym sprzecie, a designerzy i inzynierowie. Ja tam Indianowi dobrze zycze - przynajmniej bylby to wybor dla milosnikow Vek, ktorzy chca byc indywidualistami. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marius Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Gdzie? U nas (Slask) czy w innym miejscu?Poznań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.