Skocz do zawartości

Nowy Indian


vpower
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem jak inni ale ja sie zakochalem w tym sprzecie.

Jesli on bedzie tak dobry technicznie jak wyglada to kto wie czy nie wyladuje kiedys w moim garazu.

Sprzet w oryginale ma tak masakralne smaczki stylistyczne, ze musze szczerze przyznac by to samo w Harleyu uzyskac, to trzeba dokupic pol katalogu dodatkow. Klimat Indiana odzyl... :)

http://www.indianmotorcycle.com/en-us

 

 

Edytowane przez vpower

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiadomo z czego to będą robić? poprzednia próba wskrzeszania zakończyła się nie tylko klęską finansową, ale i marnie wystartowała, "fabryka" zdaje się bazowała na prymitywnych składakach i katalogu akcesoriów...

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He, He, w 2001 / 2 podjeli proby, Zarowno maszyna testowa w Holandi jak i w Niemczech nie wytrzymala spacerowej jazdy podczas jednego dnia :mrgreen:

 

Niema sie co podniecac, ze Polaris dorwal sie do nich, wcale nie oznacza, ze bedzie jakosc, polacam obejrzenie filmiku z tematu o Victory gdzie po pol roku juz zaczyna odchodzich Chrom czy lakier na cylindrach - > czyli lipa panie pelna geba :mrgreen:

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem milosnikiem Victory, ale mysle ze akurat tutaj nie zakonczy sie falstartem jak w przypadku poprzednich prob wskrzeszenia marki Indian.

Widac ze Polaris odrobil lekcje i nie chce dac dupy oraz wpakowal kupe kasy w ten projekt.

W usa jest dupna kampania reklamowa, na faaku byla ciezarowka z Indianami, a do tego do jazd probnych nie jest 1 moto ale cale tabuny zostaly juz wyprodukowane. 3 rozne modele z czego Cheiftain ma inna rame i rozstaw osi wiec tez inaczej sie prowadzi, plus calkowicie nowy silnik Thunderstroke wyprodukowany tylko dla Indiana - czyli nie silnik Victory wziety z polki ale calkowicie nowa konstrukcja. To o czym pisze ks-raider to byl bodajrze silnik S&S wpakowany w rame i blachy stylizowane na Indiana i ta proba pojechania tanim kosztem marnie sie skonczyla, ale to wtedy nie bylo pod skrzydlami Polarisa/ Victory. Czas pokaze jak dobry jakosciowo jest to produkt i jak wytrzymaly jest nowy Indian, ale na dzien dzisiejszy raczej zbiera same pozytywne oceny, a w bezposrednim porownaniu z HD tez raczej mu odjezdza. To co mnie urzeklo w tym moto to jakosc szczegolow i dbalosc o detale. Patrzac na te smaczki stylistyczne to niestety nie ma 2 takiego moto na rynku tak dopracowanego - pomijam oczywiscie tuningowe wydumki, a pisze o seryjnym moto. Widac, ze nie ksiegowi decydowali o tym sprzecie, a designerzy i inzynierowie. Ja tam Indianowi dobrze zycze - przynajmniej bylby to wybor dla milosnikow Vek, ktorzy chca byc indywidualistami.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...