suszi Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 nie widzisz ponieważ klasa motoyoungtimer nie jedzie w ramach WMMP a jedzie gdziekolwiek? Cytuj YZF750R - stary ale jaryKLX250E - tak samo... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 (edytowane) Piękna sprawa:http://thekneeslider.com/tss1100gp-kawasaki-triple-project/Bardzo przepraszam za OT, ale nie mogę się powstrzymać: piękny avatar😛 Edytowane 7 Marca 2014 przez piórko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Regulaminy to jedno, a rzeczywistość to co innego. Bo wychodzi, że polskie wyścigi motocyklowe to 4 klasy classic, 1 klasa motoyoungtimer, 2 klasy rookie, klasa pretendent, 2 klasy 600-tek i 2 klasy litrów + puchary Aprilii i Triumpha. No to teraz jak to jest, że podczas wyścigowego weekendu startuje łącznie 50-60 zawodników? Niedługo każdy będzie w swojej klasie jechał... Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Niedługo każdy będzie w swojej klasie jechał...Tak,ale wystartują razem, żeby ewentualny widz nie mógł się połapać kto zkim rywalizuje Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suszi Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 A także każdy bez wyjątku dostanie miejsce na podium :-) Tak czy owak formuła "fabryczne moto na ulicznych oponach, starsze niż 15" bardziej mi pasowa niż "10 letni gixx na slickach i kocach".Tanie ściganie miało jakieś założenia a wyszło ze jedynie to w sumie ciut starsze moto Moze być.. Cytuj YZF750R - stary ale jaryKLX250E - tak samo... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Tanie ściganie to tylko pod tesco. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Gix z 2003 roku to stare moto, bo mamy rok 2014 a technologia, zwłaszcza w temacie elektroniki, zrobiła od tego czasu kosmiczny postęp. Żeby się o tym przekonać, wystarczy zobaczyć, co teraz się ściga w klasach Stockach, Superbikach czy nawet w Rookie.To samo dotyczy crossów - każdemu, kto się chce o tym przekonać mogę udostępnić egzemplarz z 2005 i 2010 roku. Nawet największy laik poczuje różnicę po jednym okrążeniu toru.Tak samo jak bajki o tym, jak to Szkopek by wykręcił takim Gixem 1.40 w Poznaniu też są nie na miejscu, bo Szkopek wykręca regularnie coś koło 1.33 na 600-tce o ile się nie mylę, a to jest przepaść czasowa. To jest taka różnica czasu, jaka jest potrzeba na przeczytanie tego, co w tej chwili czytasz :) Reasumując: choćby nie wiem jak był fajny, to na dzisiejsze standardy Gix 2003 to zabytek. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pete #73 Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 moim zdaniem frekwencja w WMMP + PP nie będzie gorsza od tej z ubiegłego roku...a w 2015 myślę że będzie znacznie lepiej, już teraz kilku zawodników czy nawet uznanych polskich zespołów przygotowywuje powroty... więc mimo całego tego biadolenia jak to wyścigi umierają to seria przetrwa. Większości pasjonatów nie odstraszą leśne dziadki, jeden lipny tor, czy koszty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 moim zdaniem frekwencja w WMMP + PP nie będzie gorsza od tej z ubiegłego roku...a w 2015 myślę że będzie znacznie lepiej, już teraz kilku zawodników czy nawet uznanych polskich zespołów przygotowywuje powroty... więc mimo całego tego biadolenia jak to wyścigi umierają to seria przetrwa. Większości pasjonatów nie odstraszą leśne dziadki, jeden lipny tor, czy koszty...No tak, zwęszyli "łatwe" pucharki, bo przecież nikt za pięć lat nie będzie pamiętał, że w klasie szło 6 maszyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Jak w WMMP będzie tyle co w zeszłym roku to będzie bdb ale podejrzewam ze będzie mniej. W rookie to juz moze być gorzej bo SD Cup zabierze trochę poczatkujacyvh chętnych na wyścigi .ze nie wspomnę o pucharach ktore leca tez w ramach SD.Już niedługo się okaze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 1 Runda MYT już coraz bliżej.Ale ja już przestałem ogarniać temat co i jak. Chodżą po ludziach jakieś nieoficjalne regulaminy, ktoś inny usłyszał coś od kogoś, inny nic nie wie nadal... Jedni mówią, że nie trzeba robić licencji, inni że będzie można ją zrobić podczas pierwszej rundy (tak jak motokartę na SD) jeszcze inni mówią, że licencję na MYT trzeba zrobić na początku kwietnia. Co z wpisowymi - ile, za co? Co z regulaminami technicznymi? Taka mała prośba: Czy mógłby ktoś pofatygować się z tym pucharem i w jednym miejscu zebrać wszystkie potrzebne info? Wydaje mi się, że albo to ja jestem zagubiony w tym lesie chaosu, albo to problem gdzie indziej? A ja zwyczajnie chciałbym pojechać, ale jak żyć jak konkretów nigdzie nie ma? ŻAL Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Do kogo Ty masz żal? Jest telefon, to się dowiedz i daj tutaj info dla wszystkich zainteresowanych zamiast narzekać :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 (edytowane) Nie mam żalu. To taki dodatek wymyślony przez kabaret Paranienormalni :P Tak mi się spodobało, że teraz używam :D Edytowane 28 Marca 2014 przez Kamel-JG Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 (edytowane) Kamel w temacie Speed Dey 2014 na stronie 12 jest trochę konkretów odnośnie MYT, poczytaj. Edytowane 28 Marca 2014 przez MatMax78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Kamel w temacie Speed Dey 2014 na stronie 12 jest trochę konkretów odnośnie MYT, poczytaj. Widziałem już, jednak to nie wyczerpało całkowicie mojej niewiedzy w temacie ;) Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.