zzizioziom Posted November 28, 2013 Share Posted November 28, 2013 (edited) Więc chodzi o to że powyżej 7 tys obr. ciężko się wkręca podczas jazdy a na neutralu normalnie się wkręca. Ciężko utrzymuje się na wolnych i jak nie przygazuje to zgaśnie po chwili (ciepły nie gaśnie aż tak). Na dodatek czasami jak dodam gazu, obroty długo schodzą (raczej nie chodzi o linke).Ma silnik 2 suwowy 80cc, 6 biegowy ten sam co w ts 80. Tłumik seryjny, gaźnik chyba odblokowany (jak wygląda ta blaszka jeśli ktoś wie?). Raz nią poleciałem na prostej 120 km/h (przełożenie 15/43) a tak to samemu poleci 95-105 przeważnie. Również kopci trochę ponad miarę ale myślę że to norma. Mógł być katowany przez poprzedniego właściciela, ale co w związku z winowajcą?Jakieś propozycje winowajcy tych zjawisk? Z góry dzięki Jeśli ktoś chce zobaczyć to nawet daję filmik i widać że nie przekraczam 7tyś obr. ale nie widac reszty problemów (filmik na starym, seryjnym przełożeniu 15/49) Edited November 28, 2013 by zzizioziom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nowytzrdt Posted November 28, 2013 Share Posted November 28, 2013 Na początek zmierz ciśnienie w cylindrze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hipolfs Posted November 29, 2013 Share Posted November 29, 2013 Mój kumpel ma taki sam sprzęcik gdy miał kompresję dobrą too nie kręciła więcej niż 9k a podczas jazdy około 7k winowajca okazał się wydech założył inny i zaczął elegancko ciągnąć .Wykonał szlif zamyka obrotomierz na jałowym biegu ale podczas jazdy nie wykręci więcej niż 9k gdzie powinien kręcić tak samo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zzizioziom Posted November 30, 2013 Author Share Posted November 30, 2013 (edited) Ja teraz jestem za granicą, ale jak wrócę to muszę go szybko zrobić dlatego prosiłbym o wszystkie możliwości. Dodam że zawsze odpala zimny bez ssania, jak iglica jest na środku to łatwo odpala ale ciężej się zbiera, a jak jest 1 ząbek niżej pod benzyne to ciężej odpala ale lepiej się zbiera, hmm? ...ale to szczegół. Dzięki za powyższe odpowiedzi :) Edited November 30, 2013 by zzizioziom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Dudek Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Zanim coś zepsujesz poczytaj o konstrukcji i zasadach pracy gaźnika.A jeżeli już wiesz jak pracuje to wytłumacz nam co ma wspólnego iglica z uruchamianiem zimnego silnika.Nie zastanawiało Cię nigdy dlaczego zimny silnik odpala bez ssania ? Quote Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Link to comment Share on other sites More sharing options...
zzizioziom Posted November 30, 2013 Author Share Posted November 30, 2013 Zanim coś zepsujesz poczytaj o konstrukcji i zasadach pracy gaźnika.A jeżeli już wiesz jak pracuje to wytłumacz nam co ma wspólnego iglica z uruchamianiem zimnego silnika.Nie zastanawiało Cię nigdy dlaczego zimny silnik odpala bez ssania ?Oczywiście że zastanawiało dlatego to napisałem ale nigdy specjalnie się tym nie przejmowałem. Niby nie ma nic wspólnego więc dlaczego to ma na to wpływ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Dudek Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 Oczywiście że zastanawiało dlatego to napisałem ale nigdy specjalnie się tym nie przejmowałem. Niby nie ma nic wspólnego więc dlaczego to ma na to wpływ... Dlatego, że nie masz pojęcia o zasadach pracy gaźnika i grzebiesz w nim jak w ulęgałkach a potem uruchamiasz silnik na siłę.Wyczyść go zgodnie z zasadami podanymi w instrukcji obsługi a potem ustaw wszystkie parametry w/g manuala.Nawet takie operacja nie pomogą jeżeli stan zespołu tłokj-cylinder jest w stanie agonalnym. Quote Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.