Skocz do zawartości

zzizioziom

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki RG 80
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    bdg

Osiągnięcia zzizioziom

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Oczywiście że zastanawiało dlatego to napisałem ale nigdy specjalnie się tym nie przejmowałem. Niby nie ma nic wspólnego więc dlaczego to ma na to wpływ...
  2. Ja teraz jestem za granicą, ale jak wrócę to muszę go szybko zrobić dlatego prosiłbym o wszystkie możliwości. Dodam że zawsze odpala zimny bez ssania, jak iglica jest na środku to łatwo odpala ale ciężej się zbiera, a jak jest 1 ząbek niżej pod benzyne to ciężej odpala ale lepiej się zbiera, hmm? ...ale to szczegół. Dzięki za powyższe odpowiedzi :)
  3. Więc chodzi o to że powyżej 7 tys obr. ciężko się wkręca podczas jazdy a na neutralu normalnie się wkręca. Ciężko utrzymuje się na wolnych i jak nie przygazuje to zgaśnie po chwili (ciepły nie gaśnie aż tak). Na dodatek czasami jak dodam gazu, obroty długo schodzą (raczej nie chodzi o linke). Ma silnik 2 suwowy 80cc, 6 biegowy ten sam co w ts 80. Tłumik seryjny, gaźnik chyba odblokowany (jak wygląda ta blaszka jeśli ktoś wie?). Raz nią poleciałem na prostej 120 km/h (przełożenie 15/43) a tak to samemu poleci 95-105 przeważnie. Również kopci trochę ponad miarę ale myślę że to norma. Mógł być katowany przez poprzedniego właściciela, ale co w związku z winowajcą? Jakieś propozycje winowajcy tych zjawisk? Z góry dzięki Jeśli ktoś chce zobaczyć to nawet daję filmik i widać że nie przekraczam 7tyś obr. ale nie widac reszty problemów (filmik na starym, seryjnym przełożeniu 15/49)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...