przemek96 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 big bore czyli z 600 zrobić powiedzmy 675 , po prostu zwiększyć pojemność ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stany89x Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 hehehe ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 http://www.speedmotoco.com/product-p/ck117.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Przemek, ale ma być po taniości, stare tłoki i pierścienie i będzie grało ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 pierścienie warto ale czy tłoki to może już bez przesady , lepiej zainwestować w tuleje niż nowy silnik co nie wyjeżdzi swoich km :)big bore? A że tak zapytam ile Ty masz praktyki w remontach silników szybkoobrotowych ?Doradzasz wymianę pierścieni na nowe zachowując stare tłoki?Chcesz zwiększyć zużycie oleju w tym silniku ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 a co to za różnica jak to poskłada. I tak na gruz to pójdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 a co to za różnica jak to poskłada. I tak na gruz to pójdzie. ale koszty nie wzrosną :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Sprzedać na części to najlepsze wyjście, wiem że teraz myślisz inaczej ale po jakimś czasie jak już wpakujesz worek pieniędzy w ten sprzęt a i tak ci się po pewnym czasie zesra ( jeszcze drugi bieg do naprawy to kwestia czasu) to wtedy powiesz sobie a mogłem jednak posłuchać...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stany89x Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 (edytowane) Panowie , nie mam doświadczenia w remontach silników , nie jestem mechanikiem . Po prostu chcę dobrze ogarnać sprzęt który kupiłem i pał mi silnik , po to piszę na tym forum żeby ktoś podpowiedział i pomógł "słuchaj zrób tak i tak " sprzedanie elementów to nie jest rozwiązanie ja chcę bym moto jeździć , z drugim silnikiem jest ryzkyko bo cześto właśnie sa popękane cylindy gdyby jeszcze kupić pewni silnik to idzie ryzykować. Jeśli chodzi o nowe pierścienie i tłoki to oczywiście ale robią się duże koszta gdybym miał kasy full to bym nie robił moto tylko wyprowadził inne z salonu. Wiadomo jak jest , w takim razie powiedzcie czy warto składac na starych pierścieniach i tłokach jeśli są ok? czy dać nowe pierścienie a stare tłoki czy najlepiej wszystko nowe co poniesie koszta duże;/ . W ogóle wielu pisało że zły pomysł ze wstawianiem tuleji , nie wiem bo nie miałem styczności z tym wiem tylko że niektórzy zrobili tak i jeżdzą . Nie chodzi mi o to by zrobić byle jak i sprzedać , ja mam tym jeździć nie po to wkładam w to serce i godziny po pracy żeby oddać to tak bez walki... Edytowane 15 Grudnia 2013 przez Stany89x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Nawet gdybyś go pozłocił to nie zrobisz z tego nowego silnika.Ta jednostka jest fabrycznie za bardzo wysilona.W internecie nie znajdziesz instrukcji na pozłacanie gówna i to wszystko na ten temat.Jak masz pękniętą tuleję cylindrową to czeka Cię wymiana bloku silnika. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stany89x Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Czyli lepiej jest wrzucić nowy blok i stare tłoki i pierścienie niż nowe tuleje ?Blok gdzieś może i idzie kupić , komplet uszczelek 700zł , robota 1200zł . blok jakies 200-300zł , i teraz kwestia bo się nie orientuje (jak to jest ) do jakiego bloku czy do głowicy pasują jakie panewki i wał bo chyba na to również trzeba patrzeć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 zrozum, ze to nieopłacalne i prawie niewykonalne. To nie będzie działać jakbyś tego nie robił. Sluchaj jak Ci dobrze radzą, a jak wiesz lepiej to nie zawracaj gitary :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stany89x Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Ani tulejowanie ani zmiana bloku ? więc co inny silnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Czyli lepiej jest wrzucić nowy blok i stare tłoki i pierścienie niż nowe tuleje ?Blok gdzieś może i idzie kupić , komplet uszczelek 700zł , robota 1200zł . blok jakies 200-300zł , i teraz kwestia bo się nie orientuje (jak to jest ) do jakiego bloku czy do głowicy pasują jakie panewki i wał bo chyba na to również trzeba patrzeć? jasne, że "IDZIE" ale nowy i na tym uklękniesz :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Generalnie to z Gófna bata nie uwijesz.... Daj spokój z tym piecem. To pewnie twoje 1 moto i dla tego myśłisz że zrobisz z niego lale i będziesz śmigał ale to jest zupełnie nie opłacalne. wpakujesz w moto min 5tyś a on i tak będzie kulał,puzniej bedziesz chciał sprzedać i nikt go nie kupi bo bedzie kombinowany. Najlepiej pogoń go na części to może uda ci się odzyskać kase za moto albo nowy niepewny piec i z jakimś kolegom go wymienisz przez zimę jak się zaopatrzycie w serwisówke. Ja kiedyś też sie porwałem z motyką na słońce odrestałrowałęm moto, wpakowałem góre kasy i co? Moto mi się znudziło i przy sprzedaży odzyskałem może 10% tego co w niego włożyłem. Szkoda czasu, kasy i nerwów. To jest tylko 600cc pojeździsz trochę to zobaczysz że z czasem będzie to za słabe dla ciebie i zrobi się nudno- taki urok tego hobby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.