nabokow Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Skuter z klasycznym silnikiem 1P39QMB.Po zatarciu spowodowanym brakiem oleju wymieniony był wał oraz cylinder z tłokiem.Po złożeniu i odpaleniu, po lekkim dodaniu gazu pojawia się niebieska chmura.Po nagrzaniu chmura jest nawet na wolnych obrotach.Wymiana uszczelniaczy zaworowych - zero zmian.Wymiana całej głowicy - zero zmian.Ponowna wymiana cylindra z tłokiem - zero zmian.Wymiana paliwa - zero zmian.Demontaż filtra powietrza i wydechu - zero zmian.Przez okno wydechowe pluje nieprzepalonym olejem, a po ściągnięciu głowicy na tłoku widać sporą ilość czystego oleju. Ma ktoś jakiś pomysł? Ja już zgłupiałem. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Pierścienie założone zamkami co 120 stopni? Olejowy dobrze poskładany? Odma ok.? Stan oleju rozumiem, że w normie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 25 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Wszystko na "tak".Jeszcze taka kwestia -Założony jest cylinder 60, a głowica od 50.Standardowa kompresja w 50, to 12 atm, w tym skuterku na zimnym silniku jest 23 atm, a na ciepłym 24,5 atm. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 To co ty go na dizla przerobiles? Przy takim cisnieniu to nie wiem czy bys go narmalnie zgasil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Wszystko na "tak". Jeszcze taka kwestia -Założony jest cylinder 60, a głowica od 50.Standardowa kompresja w 50, to 12 atm, w tym skuterku na zimnym silniku jest 23 atm, a na ciepłym 24,5 atm. zmień manometr albo wyślij te wyniki do Księgi Rekordów :biggrin: :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 dlatego taka kompresja bo tam wszystko w oleju pływa :) Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Tez tak kiedys mialem jak robilem takiego chinczyka. Zalozylem inny zestaw tzn cylinder tlok z pierscieniami i bylo dobrze. Tamten zestaw byl nowy ale jakis wadliwy chinczyki sie nie przylozyli do wykonania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Skuter z klasycznym silnikiem 1P39QMB.Po zatarciu spowodowanym brakiem oleju wymieniony był wał oraz cylinder z tłokiem.Po złożeniu i odpaleniu, po lekkim dodaniu gazu pojawia się niebieska chmura.Po nagrzaniu chmura jest nawet na wolnych obrotach.Wymiana uszczelniaczy zaworowych - zero zmian.Wymiana całej głowicy - zero zmian.Ponowna wymiana cylindra z tłokiem - zero zmian.Wymiana paliwa - zero zmian.Demontaż filtra powietrza i wydechu - zero zmian.Przez okno wydechowe pluje nieprzepalonym olejem, a po ściągnięciu głowicy na tłoku widać sporą ilość czystego oleju. Ma ktoś jakiś pomysł? Ja już zgłupiałem. Wystarczy zmienić mechanika i przestanie brać olej Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 4 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Wystarczy zmienić mechanika i przestanie brać olej Bardzo było to pomocne... A na poważnie, to trzecia wymiana cylka rozwiązała problem - skuter przestał kopcić. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 (edytowane) Napisz co było źle zrobione? Czy może któraś z cześć była źle dobrana? Edytowane 5 Października 2013 przez samonek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Przerabialem to juz nie raz. I niestety taka jest jakosc chinskich czesci raz trafisz na lepszy komplet raz na gorszy. Jak zestaw cylinder, tlok z pierscieniami i sworzniem w hurtowni kosztuje jakies 40zl to nie moze to byc dobre. Chinczyki za talerz zupy robia pewnie z 10 takich zestawow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Przerabialem to juz nie raz. I niestety taka jest jakosc chinskich czesci raz trafisz na lepszy komplet raz na gorszy. Jak zestaw cylinder, tlok z pierscieniami i sworzniem w hurtowni kosztuje jakies 40zl to nie moze to byc dobre. Chinczyki za talerz zupy robia pewnie z 10 takich zestawow. Jeżeli tak twierdzisz to otwórz własną produkcję lepszych części za mniejsze pieniądze :biggrin:W tym przypadku nie jakość a nieumiejętny montaż pierścienia olejowego bez specjalnego narzędzia doprowadziła do jego uszkodzenia i wyrzucania oleju wydechem. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Trzeba by było się mocno postarać o zniszczenie tego pierścienia. Dużo częściej zdarza się że skuter po prostu był źle docierany co doprowadziło do wygładzenia powierzchni cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Musiała być jakaś wadliwa partia - dwa cylindry od razu po odpaleniu kopcenie, trzeci - wszystko ok. Ciekawe kto w chińskich 50-tkach używa specjalnych narzędzi do zakładania pierścieni :laugh:Trzeba być niezłym specem, żeby uszkodzić te pierścienie przez normalne zakładanie.Nie pierwszy zmieniany cylinder, ale pierwsza taka sytuacja. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Musiała być jakaś wadliwa partia - dwa cylindry od razu po odpaleniu kopcenie, trzeci - wszystko ok. Ciekawe kto w chińskich 50-tkach używa specjalnych narzędzi do zakładania pierścieni :laugh:Trzeba być niezłym specem, żeby uszkodzić te pierścienie przez normalne zakładanie.Nie pierwszy zmieniany cylinder, ale pierwsza taka sytuacja. Zawsze musi być ten pierwszy raz :biggrin: :biggrin: :biggrin: a teraz już tylko z górkiA specjalnego narzędzia do montażu tłoka w cylindrze używam bez względu na kraj pochodzenia tłoka. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.