Skocz do zawartości

Mały, mocny; 10-15k; do ciągnięcia przyczepy z moto


slusar_o2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

Ja mam peugeota 206 silnik 1.4 75KM w benzynie. Jezdze z dwoma motocyklami dwie lub trzy osoby i zwykla towarowka przerobiona na moto. Do 100km/h mozna wszystko, pozniej juz sa problemy. Odrebna kwestia to spalanie. W tak lekkim aucie jazda powyżej 100 się w żaden sposób nie kalkuluje. Z wyprzedzaniem wiadomo, potrzeba dużo miejsca ale się da. Wyczuwalna różnica jest slabe hamowanie. Z zawieszeniem nic się nie dzieje

Strony internetowe i aplikacje www: www.seeyou.net.pl

Automatyzacja produkcji, kartoniarki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

potrzebuje ktoś jeszcze fury do targania przyczepy?

oddam za słabą wypłatę, w niezłym stanie mondzia mk II w hatchbacku

http://olx.pl/oferta/ford-mondeo-ghia-CID5-ID7nZhF.html

 

haka nie ma ale na hak opuszczę ;)

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Volvo serii 7xx i 9xx to dobry wybór nie tylko pod kątem ciągania przyczepy. Prosta konstrukcja i wysoka jakość niesie za sobą niskie koszty utrzymania. Duże okna i promień skrętu mniejszy niż w Peugeocie 106 powodują , że manewrowanie jest banalnie proste.

(mam 940 od kilku lat)

 

Tak na marginesie - Samurai i Jimny to nie są PSEUDOterenówki. Pseudoterenówka to np. BMW X5. Samurai i Jimny mają prawdziwy solidny napęd na 4 koła i dobre własności terenowe - jedynie nikczemne gabaryty powodują , ze wyglądają niepozornie.

Edytowane przez kubaDR600
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie takie niskie. Mi potrafiło wciągnąć 19l lpg na krótkich dystansach:) No i dynamika w najpopularniejszej wersji 2.3 słabiutka. Fakt, że przyczepę się tym miło targa ale myślę, że obecnie ma się co pakować w tak wiekowy samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 740, 2,3 silniczek, automat. Od nowości auto w rodzinie. Po tylu latach ma tylko 140 000 przebiegu, jeżdżony sporadycznie. Mało które współczesne auto dorównuje komfortowi w podróżowaniu temu VOLVO. Nigdy nie liczyłem dla niego spalania, ale spali dokładnie tyle ile wleje. Ciężko wypowiadać się o bezawaryjności w przypadku takiego przebiegu jak u mnie, nie miałem z tym samochodem żadnych problemów, a jest u mnie od 7 lat. Użytkuje go sporadycznie, ale lubię ten samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja byłem posiadaniu tego samego modelu tylko w manualu. Fakt wygodny tyle, że w serii głośny jak na tą klasę samochodu. Ja miałem dodatkowo wyciszony i było ok. Fura dobra ale 2.3 jednak to trochę za mało na te auto. Wersje turbo to już inna rozmowa:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 turbo 16v ma 200 koni a że samochód wbrew pozorom jest dość lekki to przyśpieszenie wychodzi 7 sekund do setki, czyli szału nie ma ale jak na taki klocek jest nieźle nawet jak na współczesne standardy:)

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...