drops009 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Witam. Wyciągnąłem z piwnicy WSK 175 mojego taty, stała tam blisko 17 lat. W celu jej uruchomienia ustawiłem zapłon, przeczyściłem styki instalacji, tłumik i gaźnik. Moto niestety nie może odpalić. Z popychu załapie może raz lub dwa, ale to tylko pojedyncze strzały. Co radzicie? Czego można jeszcze spróbować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Świeca Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops009 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 świeca jest nowa, próbowałem też tych z epoki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barto96 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 kompresje zmierz, simmeringi pewnie do wymiany po tylu latach, łapie lewe powietrze zapewne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pancur Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Fajka od środka tez pewnie zielona i po miedzi ani śladu.Kranik. Cytuj https://www.facebook.com/Motocykleradom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Witam. Wyciągnąłem z piwnicy WSK 175 mojego taty, stała tam blisko 17 lat. W celu jej uruchomienia ustawiłem zapłon, przeczyściłem styki instalacji, tłumik i gaźnik. Moto niestety nie może odpalić. Z popychu załapie może raz lub dwa, ale to tylko pojedyncze strzały. Co radzicie? Czego można jeszcze spróbować? a gdzie strzela ?w gaźnik czy w wydech? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilant Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 po 17 latach obawiam się że nie wystarczy ustawienie zapłonu i czyszczenie gaźnika, jaką iskrę daje świeca, mocna? kolor? zalewa świecę? ma kompresję? sprawdź simmering od strony zapłonu i inne nieszczelności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops009 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Fajka wraz z cewką i kondensatorem została wymieniona, świeca nie jest zalana, ale wydaje mi się , że iskra powinna być mocniejsza. Ostatnio zauważyłem iskrzenie na stykach przerywacza. Nie dziwiło by mnie to ale platynki są nowe (młoteczek+ kowadełko) a przerwa ustawiona na 0.4 mm. Jeżeli nowe simmeringi nie pomogą to skończą mi się opcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1304 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Nawet jak simmeringi masz uszkodzone to i tak z popychu powinien normalnie odpalić. Jak to jest 175 to pewnie i zapłon bateryjny, jak akumulator i cewka pod zbiornikiem? Od tego zacznij. Gdy nie odpali na pych to wykręć świecę, sprawdź czy mokra - czy w ogóle paliwo dostaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops009 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zapłon jest zrobiony na krótko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Fajka wraz z cewką i kondensatorem została wymieniona, świeca nie jest zalana, ale wydaje mi się , że iskra powinna być mocniejsza. Ostatnio zauważyłem iskrzenie na stykach przerywacza. Nie dziwiło by mnie to ale platynki są nowe (młoteczek+ kowadełko) a przerwa ustawiona na 0.4 mm. Jeżeli nowe simmeringi nie pomogą to skończą mi się opcje. Wymień kondensator, w dwusuwach ma bardzo duże znaczenie dla układu zapłonowego.Ponieważ motocykl stał tak długo, a być może powodem odstawienia go był też jakiś defekt, to wielce prawdopodobne, że bez solidnego remontu nie uruchomisz jednośladu. Pamiętaj, że w silnikach 2T muszą być spełnione następujące warunki prawidłowej pracy silnika: sprawne podawanie mieszanki przez gaźnik (drożność wszystkich dysz i kanałów, zwłaszcza układu wolnych obrotów), szczelność komory silnika pod tłokiem ( simeringi) silna iskra przypadająca w konkretnym miejscu i co bardzo ważne dobre sprężanie mieszanki ( prawidłowy luz cylinder/tłok, nie zużyte pierścienie). Bez prawidłowego ustawienia wszystkich tych punktów silnik co najwyżej będzie pyrkał, kichał, może nawet da się uruchomić ale jazdy nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilant Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 dodam jeszcze że może być nieszczelność komory korbowej, a iskrzenie na przerywaczu może być spowodowane przebiciem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.