Deebo Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Witam, kolega umył motocykl i już go nie odpalił, czasem chwyci przy próbie odpalenia bez gazu ale po kilku sekundach gaśnie, jeśli dodam gazu odrazu gaśnie, na początku zauważyłem, że nie działa pompa paliwa, powodem były zaśniedziałe styki na wtyczce, którą wyczyściłem, pompa już działa jednak to nie pomogło, sprawdziłem ciśnienie paliwa i wynosi ok 3 atm czyli tyle ile powinno. Orientujecie się co jeszcze mogę sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 wymień świece Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spili Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 I przeleć elektrykę WD-40... Cytuj http://www.paneuropean-klub.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Po grzyba ? Od tego są konkretne preparaty a nie nafta w spray'u. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Panie Piotrze niestety nie pomogło, wyczyściłem też chyba wszystkie wtyczki i gniazda, niektóre były zaśniedziałe jednak to też nie przyniosło żadnego efektu. Iskra jest, wtryski działają, narazie ładuje akumulator bo przy tych próbach trochę osłabł, a chce jeszcze sprawdzić ciśnienie w cylindrach, może to mycie motocykla to był tylko zbieg okoliczności, a problem leży gdzie indziej. Gdyby Ktoś jeszcze miał jakiś pomysł to proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danmacz Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 ale świece wymieniałeś , czy tylko na starych sprawdzałeś że iskra jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Witam, kolega umył motocykl i już go nie odpalił, A wodę z cylindrów wylał? ;)Wcześniej mył i było ok? Może zalał filtr powietrza i go zatkał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 sprawdzalem na starych i nowych, wczesniej myl moto tak samo i nie bylo problemu, filtr nie byl zalany, nie bylo tez wody w airboxie, powoli konczs mi sie pomysly:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 (edytowane) Ale że o co chodzi z tymi świecami? Czyżby świece i synchronizacja gaźników to witamina C na wszystkie bolączki?Skoro kolega sprawdził iskra jest, i wspomniał coś o pompie paliwa to już wystarczający ślad żeby drążyć dalej ten temat. Pozatym dodanie gazu i gaśnięcie jednoznacznie wskazuje na brak wystarczającej ilości paliwa z wtryskiwaczy, uchylenie przepustnicy to droga wolna dla większej ilości powietrza i bez większej ilości benzyny to nie będzie gadać.Sprawdź czy podczas kręcenia pompa pracuje ciągle.Sprawdź czy działają wtryski, jeśli nie masz funkcji diagnostycznej to albo miernik albo na słuch Edytowane 2 Sierpnia 2013 przez Tuzmen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 sprawdzałem pompę, wpinałem w szereg, manometr i wskazywał prawidłowe ciśnienie, zasilałem ją także z zewnątrz i nie przyniosło żadnego efektu, sprawdzałem jeszcze dziś ciśnienie w cylindrach wyszło 12,5 i 12,3 bar, oraz odpałem po odłączeniu katalizatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 (edytowane) sprawdzałem pompę, wpinałem w szereg, manometr i wskazywał prawidłowe ciśnienie, zasilałem ją także z zewnątrz i nie przyniosło żadnego efektu, sprawdzałem jeszcze dziś ciśnienie w cylindrach wyszło 12,5 i 12,3 bar, oraz odpałem po odłączeniu katalizatoraA wtryski? powinieneś słyszeć przekaźnik po załączeniu stacyjki podający zasilanie na wtryski, samo sterowanie wtryskiem to już niestety trudniej sprawdzić, miernik..Miałem podobny problem, tj. motocykl coś tam zapalał, ale na pół ssania, a jak dodałem gazu to gasł.Okazało się że pracował tylko na paliwie z dysz ssania (mechaniczne sterowanie), a problem był w pompie.Skoro u ciebie ciśnienie jest to musisz sprawdzić czy działają wtryski. W bokserze to chyba można je łatwo wyjąć i zobaczyć jak pracują.Bezpieczniki wystkie ok? Edytowane 2 Sierpnia 2013 przez Tuzmen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 ściągnąłem przepustnice i jak kręce rozrusznikiem to widać, że wtryski rozpylają, rozbierałem jeszcze zawór reulacji ciśnienia żeby zobaczyć czy sitko się tam nie zapchało ale też wszystko ok, zresztą gdyby było inaczej to pewnie przy pomiarze ciśnienia by wyszło, chyba pozostaje szukać kogoś kto ma możliwość podpięcia tego sprzętu do kompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Nie wiem, jaki tam typ alternatora masz - u mnie w RF jest zewnętrzny, 3 diodowy. Podczas mycia naleciało mi tam wody (przez otwory do chłodzenia) i w taki oto sposób uwaliłem alternator. Po odpaleniu brak ładowania, słaba iskra, silnik kichał, strzelał, pracował tak, jakby na 2 gary, nie miał siły wkręcić się na obroty aż po chwili zgasł i już nie zapalił :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 (edytowane) alternator jest zewnetrzny, ale dziala bo kontrolka ladowania gasnie. Juz chyhba sprawdzilem wszystko co moglem, pozostaje szukac problemu w sterowaniu zaplonem lub mieszanka a tego bez kompa chyba nie sprawdze, ten silnik poprostu odpala chodzi równo na oba gary ok 5 sek trochę poniżej 1000obr po czym gaśnie jakby brakowało paliwa.teraz patrzę w serwisówkę i ciśnienie na cylindrach powinno być 10 bar, a dopiero poniżej 8,5 jest uznawane za złe, mi z pomiaru wyszło 12,5 co może być przyczyną wyższego ciśnienia w komorach cylindrów? Jakiś problem z zaworami? Edytowane 4 Sierpnia 2013 przez Deebo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danmacz Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 teraz patrzę w serwisówkę i ciśnienie na cylindrach powinno być 10 bar, a dopiero poniżej 8,5 jest uznawane za złe, mi z pomiaru wyszło 12,5 co może być przyczyną wyższego ciśnienia w komorach cylindrów? Jakiś problem z zaworami? może olej, albo masz niedokładny miernikwg mnie to usterka elektryczna/elektroniczna - może regulator napięcia,może cewka lub przewody albo jakiś czujnik(sprzęgła , stopki z tych często padajacych), oby komputer wykazał co jest nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.