Skocz do zawartości

[Usługi] Porting Głowic i Cylindrów (powiększanie kanałów)


Kudii
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Zajmuję się przeróbkami cylindrów i głowic (Motocykle,Skutery,Samochody)


95841022533462702020.png
Oferuję:
-Porting
-Poprawę zasilań seryjnych kanałów
-Flow karterów
-Dorabianie dodatkowych kanałów
-Ustawianie pod sportowy wydech
-Planowanie głowicy
-Porady dotyczące tuningu
-i wiele,wiele inne (proszę proponować)

Tanio,Szybko i Profesjonalnie.
Posiadam Profesjonalny sprzęt i wyposażenie,oraz chętnie podejmę się jakiejkolwiek przeróbki.

Cena:zależy (proszę pisać na gg)

Zdj .cylindrów po portingu (Tutaj,po kliknięciu)

Kontakt:

GG - 749722 (często jestem na niewidocznym)

E-mail - przeró[email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli to ten specjalistyczny sprzet masz pokazany na zdjeciu reklamowym to dziekuje, nie skorzystam.

Poza tym wlasnie w swoim motocyklu zmniejszylem przekroj kolektorow ssaacych co zdecydowanie wplynelo na zwiekszenie

wlasnosci trakcyjnych motocykla.

Nie zawsze to co wieksze jest lepsze :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest Twoja opinia(zostaw ją dla siebie),jak chcesz możesz nawet zaspawać sobie dolot i wylot i będziesz miał z tego zaciesz,

Poza tym moderatorowi nie pasuje spamować...

Przenieś swoją opinie do tematu -jak zmniejszyć moc silnika

Źle trafiłeś jeżeli bardziej wolisz robotę wykonaną pilnikiem do pilarek ,niż prof. sprzętem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako moderator ze tak powiem "mechaniczny", jako ze ten dzial jest dla mnie macierzystym, mam obowiazek wyrazic swoja opinie o

uslugach ktore moga przyniesc wiecej szkody niz pozytku.

Nie kazdy uzytkownik forum ( specjalnie mlody i niezbyt doswiadczony ) musi miec jakakolwiek wiedze na ten temat,

wiec twoje ogloszenie moze sie spotkac z jakims odzewem. No i moze to doprowadzic do tego ze po skorzystaniu z twojej uslugi osiagi motocykla

nie poprawia sie a wprost przeciwnie. Sadze ze dotyczyc to bedzie wszystkich 4 suwowych motocykli japonskich produkowanych od lat poznych 70 tych do dzis.

 

Kazdy z nich jest zestrojony w taki sposob zeby przyniesc jak najlepszy efekt z jazdy na drodze publicznej, wiec kazde takie zestrojenie jest jakims kompromisem

tyle ze sprawdzonym i zatwierdzonym przez producenta, ktorego mozliwosci techniczne i finansowe sa troche wieksze niz twoje.

Kazda zmiana tego kompromisu wplynie w jakis sposob na zachowanie motocykla, typowym przykladem jest wzrost mocy maksymalnej po wypruciu fabrycznego wydechu z jednoczesna dziura w mocy na srednich obrotach, ktorych najczesciej uzywamy.

Jak to u mnie mowia nie ma lunchu za darmo, jak cos sie poprawi to co innego pogorszy .

Czesto natomiast takie przerobki prowadza tylko do pogorszenia parametrow.

Warto zeby ludzie czytajacy twoje ogloszenie wiedzieli rowniez o tym.

 

PS Co to za wyraz "zaciesz" - pewien jestes ze nalezy do jez. polskiego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

haha śmieszny jesteś ,nie błaznuj,bo widzę ,ze jesteś mądrzejszy od amerykańskich konstruktorów ,architektów i inżynierów,tylko zastanawiam się jeszcze dlaczego siedzisz na tym forum ,a nie jeździsz porsche,albo bugatti ,powinieneś mieć własne forum ,bo skoro jesteś najmądrzejszy na tym świecie ,Twoja wiedza powinna przekładać się na gotówkę

 

Co do drogich motocykli(takich za 18 tys.)wszystko jest idealnie wyliczone i jest ok. z tym sie zgodzę,ale są motory(zwłaszcza Tajwańskie,Chińskie) które robione są na tak zwaną,,pałę'',takie rzeczy warto doprowadzić do porządku,dzięki temu silnik lepiej będzie pracował.

Bez obrazy ,ale z tego co piszesz wnioskuję,że jakbyś komuś zielonemu w mechanice tłumaczył po swojemu jak zmniejszyć spalanie ,pewnie by szmatę do tłumika włożył :)

 

Nie lubisz tuningu,rasowania,jesteś przeciwnikiem tego typu modyfikacji ,zostaw to dla siebie sprawdź na stronie wujka google co to jest i dopiero pisz.Pozdrawiam.

 

P.S

satanic_masta zobacz sobie na innych forum ,jak np. w hondzie civic 1.6 16v podnieśli moc po portingu

Edytowane przez Kudii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha śmieszny jesteś ,nie błaznuj,bo widzę ,ze jesteś mądrzejszy od amerykańskich konstruktorów ,architektów i inżynierów,tylko zastanawiam się jeszcze dlaczego siedzisz na tym forum ,a nie jeździsz porsche,albo bugatti ,powinieneś mieć własne forum ,bo skoro jesteś najmądrzejszy na tym świecie ,Twoja wiedza powinna przekładać się na gotówkę

 

Co do drogich motocykli(takich za 18 tys.)wszystko jest idealnie wyliczone i jest ok. z tym sie zgodzę,ale są motory(zwłaszcza Tajwańskie,Chińskie) które robione są na tak zwaną,,pałę'',takie rzeczy warto doprowadzić do porządku,dzięki temu silnik lepiej będzie pracował.

Bez obrazy ,ale z tego co piszesz wnioskuję,że jakbyś komuś zielonemu w mechanice tłumaczył po swojemu jak zmniejszyć spalanie ,pewnie by szmatę do tłumika włożył :)

 

Nie lubisz tuningu,rasowania,jesteś przeciwnikiem tego typu modyfikacji ,zostaw to dla siebie sprawdź na stronie wujka google co to jest i dopiero pisz.Pozdrawiam.

 

P.S

satanic_masta zobacz sobie na innych forum ,jak np. w hondzie civic 1.6 16v podnieśli moc po portingu

 

 

wlazłeś w brudnych buciorach na to forum i obrażasz moderatora z długoletnim stażem w dziale mechaniki nie podając wieku ?

Pokaż konkretne fotki przed i po Twoim tuningu wraz z wykresami z hamowni.

Pochwal się swoim stażem w tej branży i zaprezentuj to w odpowiedni sposób a nie pyskuj jak smarkacz.

Nikt nie wymaga abyś ujawniał swoje przez lata wypracowane triki związane z poprawianiem osiągów silnika czy tłumaczył nam zależności pomiędzy mocą a momentem obrotowym.

Zaprezentuj po prostu swoją pracę a nie swoje wychowanie :banghead:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche trafiles jak kula w plot z ta moja niechecia do tuningu, bo przez wiekszosc mego motocyklowego zycia ( a to jakies 40 kilka lat ) staralem sie zwiekszyc osiagi sprzetow na ktorych jezdzilem :). Dosc dlugo trwalo zanim zauwazylem ze niekoniecznie max moc silnika pomaga w dynamicznej jezdzie w realnym zyciu.

Czasem wazniejsze jest zawieszenie i hamulce, czasem moment przychodzacy od nisko srednich obrotow.

 

Tak jak pisalem poprzednio, wlasnie udalo mi sie znakomicie poprawic osiagi mego klasycznego motocykla BSA A65, przez zastosowanie glowicy z mniejsza srednica kolektorow ssacych, od tych robionych przez producenta w wiekszosci tkzw "sportowych" odmian tego motocykla.

Filmy wkrotce :).

 

PS. Poza tym ja mieszkam w Ameryce Pln.od 25 lat i mialem okazje zapoznac sie z literatura fachowa na temat tuningu w ciagu tego dosc dlugiego czasu :),

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc trochę się, Wam, moderatorom dziwię. Jak jakiś młody motocyklista wpadnie podekscytowany z jakimś banalnym pytaniem ,temat od razu wędruje do oczyszczalni, a tu wpada z reklamą jakiś "biznesmen", bez przywitania, bez zapoznania się z forum (i forumowiczami), z chamskimi odzywkami, a temat jeszcze wisi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to tylko dział reklamy. Autor ma działać na własną korzyść, jeśli tego nie robi to będzie antyreklama.

 

 

Jest takie stare powiedzenie :

"Nikt nie da Ci tego co my obiecamy" :biggrin: :biggrin: :biggrin:

 

Szczerze mówiąc trochę się, Wam, moderatorom dziwię. Jak jakiś młody motocyklista wpadnie podekscytowany z jakimś banalnym pytaniem ,temat od razu wędruje do oczyszczalni, a tu wpada z reklamą jakiś "biznesmen", bez przywitania, bez zapoznania się z forum (i forumowiczami), z chamskimi odzywkami, a temat jeszcze wisi...

 

Masz poniekąd rację tylko kto tutaj moderuje ?

Najprościej jest wywalić temat do kosza tylko takie działanie nic nie zmieni w mentalności młodych gniewnych adeptów mechaniki. Brak wychowania u nich zaczyna być normą.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...