Skocz do zawartości

Kudii

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kleszczów

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Kudii

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Faktycznie może głupie pytanie ,chodziło bardziej o agresywność ,który bedzie lepiej bez mojej pomocy wyrywał przód w górę ,bo jak mu pomogę to i nawet na simsonie tak pojeżdżę. Jeżdże od małego na jednośladach ,miałem quada ,obecnie jeźziłem na crossie secie teraz przesiadam sie na coś wiekszego ,ale jak jechałem na 250 nie było tego szału większej mocy ,lepiej jechało mi sie próbnie na 400 exc ,nie rwała jakoś specjalnie ,ale przyspieszenie dobre :) ,ale jechałem tylko 00 m po asfalcie i to dawno ,dlatego pytam bo mam poważny dylemat ,rozmyślam nad wszystkim ,podobno honda ma tansze czesci takze róznica cen 7200 a 10.800 wyrówna sie po czasie użytkowania zyskając na tańszych zaworach ,korbach i tłokach dla hondy .Zbyt duzy mam mentlik i proszę o pomoc ,a napewno nie wiem jak ta 450 jeździ,jedynie widziałem ,to dół jakoś nie powala ,ale od połowy manetki pieknie zrywa drogi szutrowe. Zawieszenie to tam mało ważne ,bo i tak sprężynę pod moją wagę musiałbym kupić ,bo za twarda bedzie bo ktm np robią pod 70-80 kg Dlatego pisałem że porónujemy enduro i crossa i ciezko mi wybrać ,bo chciałbym też coś osiagnąć na zawodach (przeskakiwanie opon ,jazda po klodach,kamieniach ,hopy itd jak na torze klasycznym) O co chodzi ? a no o to ,że honda śliczna ,Bułgar płakał jak sprzedawał 1 właściciel sewisowany ,dał nawet strój temu handlarzowi motorami(widoczna aukcja),ale nie koniecznie silnik moze byc idealny,moze coś walnąć i do 11 dołoże kolejne 3 tys,a ktm stara buda ,wyglądowo nie porywa ,ale do ceny 7 tys dokładam 5 tys i mam całe moto wyremontowane,pomijając wszystko co zrobił poprzednik(najciekawsze to że poprzednik ktm ma 2 ulice dalej serwis ktm),ale nie zbierał paragonów niestety.Co do Hondy sprzedawca też mi nic nie powie bo on tylko pośredniczy ,powie mi że cacy lalunia i igiełka,serwisowany co 15 mth pewno.
  2. Witajcie ,dotychczas jeździłem 125 w 2t Husqvarną Moja waga to 55kg i 167cm wzrostu,czyli mały koleś jestem. Rozmyślam nad KTM EXC 400 RFS i Honda CRF 450R Cenowo też różnie; KTM 7200 zl powymieniona masa czesci,remont ramy,nowe plastiki i na rozruszniku https://sprzedajemy.pl/ktm-exc400-rfs-nr42195722 Honda to Igła z Belgii https://www.olx.pl/oferta/honda-crf-450-wzorowa-soraj-motocykle-CID5-IDig4A9.html Który byłby dla mnie lepszy ? Podobno KTM bedzie silniejszy na dolnych obrotach ,ale czy bede mógł tak samo łatwo potrenować jazde na jednym kole co CRF 450 biorąc pod uwage mniejszą pojemnośc ktm ? Jeździłbm po zawodach Cross country 30% tor ,reszta lasy Honda podobno lepiej sie prowadzi i lżejsza ,ale sporo dorższa ,takze trudny wybór,proszę o pomoc
  3. Ale nie w wyczynowym silniku ,bo w mz wsk tak moze być ,bo samo magneto daje opory ,a tutaj ile przekręce takie ma mieć opory
  4. Uszczelniacze wymienione ,a odkręcanie nie wiele dało
  5. U mnie jest odkręcona na 2 obr ,jak ustawie na 1 obr to dodam paliwa ? Pływak mam ustawiony na 20 mm od krawędzi pływaka do płaszczyzny obudowy
  6. Husqvarna wr/cr 125 mikuni gaznik
  7. Filt jest super ,na ile mm ustawić pływak ,żeby było okej w tym mikuni ?
  8. Dzięki Panowie za porady, kupię coś solidnego :) i zapraszam mechaników do mojego 2 tematu http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/178139-regulacjeawaria-2t-duszenie/
  9. Witam ,mam problem z wysokimi obrotami,mianowicie dławi sie przy szybkim przekręceniu manetki ,a jeśli płynnie i wolno przekręcam to wchodzi na obroty. Gaźnik: Mikuni 38mm ,Dysza 115 Świeca denso w27esr-u była z przerwą do 0,1 mm ,zmieniłem chwile temu na 0.5 (czarny kolor) Mieszanka: 1;35 Noi mechanizm pływakowy w gaźniku złożony nie tak jak trzeba (blaszaka miedziana pływaka na odwrót) Odwróciłem ją i ustawiłem na około 19mm ,bo wcześniej ledwo co otwierana była dysza. Membrany zdrowe Widać na zdj jak jest wytarte kółko od dyszy ,znaczy ,że musiało to jeździć w innej pozycji(blaszka) https://zapodaj.net/30b6126b8e3f2.jpg.html https://zapodaj.net/e0af43d340abf.jpg.html
  10. Dzieki ,noi tak zrobiłem ,zalałem stihl Super i działa ,mam tylko problem ,bo przy dodaniu gazu jest takie buuuu na postoju też buuuu ,śrubkę mieszanki mam wykręconą o 2 obroty.
  11. Witam ,mam olej stihl HP super syntetyk (jaso FD) noi mobil1 półsyntetyk (jaso FC/FD) a mam nową tuleję i tłok i pasowałoby to dotrzeć na jakim oleju zacząć ,a potem na jaki zmienić ,obecnie mogę wybrać te 2 co mam,jaki byłby sensowny do crossa ?
  12. Witam Serdecznie, Zajmuję się lakiernictwem oraz blacharstwem. Między innymi oferuję: -Naprawę elementów, -Spawanie el., -Nanoszenie podkładów ,lakierowanie Oraz: -Laminuję włókno węglowe ,,carbon'' -Naklejam wszelkie naklejki -oraz inne ,proszę proponować Moje GG: 46690703 Mój e-mail : [email protected]
  13. Nie,po prostu nerwy mi puszczają ,gdy ktoś pisze o czymś i jest tego znawcą ,a tego nie doświadczył i ma zerowe pojęcie o tym,pozdrawiam
  14. ,Przepraszam serdecznie ,błagam o wybaczenie,obiecuję poprawę i proszę o usunięcie moich plam pozostawionych na tym forum,wychodzę z założenia ,jak niemal wszyscy w Polsce ,że jak człowiek chce źle to nie dobrze ,a gdy dobrze - to jeszcze gorzej,nie chcę kłótni ,chciałem dobrze ,moderator,administrator ,wypowiada sie za czyjeś własności(motocykle),z racji tego nikt oprócz tego Pana nie może do mnie napisać,on jest tutaj mistrzem tuningu,mechaniki lakiernictwa,i miliona rzeczy ,reszta użytkowników sie dla tego Pana nie liczy,również ja.Jestem zerem,ale to zero zadowoliło już wiele osób ,dla Panów świadomości,usuńcie to ,jeźdźcie seryjnymi motorkami.Poza tym ja nikomu nie kazałem oddawać do portingu ,tylko skromnie oferowałem,przeróbki motocykla to każdego indywidualna sprawa,niektórym takie modyfikacje sie podobają ,za to inni wolą wstawić inny gaźnik,cylinder.Jest na to wiele sposobów.Pozdrawiam i przepraszam Dodam ,że jeszcze mam lakiernie,jeżeli napisałbym,że chętny jestem do malowania motocykli,napisalibyście pewnie,że motor musi mieć oryginalny lakier ,aż do zezłomowania(lub wyeksploatowania)
  15. haha śmieszny jesteś ,nie błaznuj,bo widzę ,ze jesteś mądrzejszy od amerykańskich konstruktorów ,architektów i inżynierów,tylko zastanawiam się jeszcze dlaczego siedzisz na tym forum ,a nie jeździsz porsche,albo bugatti ,powinieneś mieć własne forum ,bo skoro jesteś najmądrzejszy na tym świecie ,Twoja wiedza powinna przekładać się na gotówkę Co do drogich motocykli(takich za 18 tys.)wszystko jest idealnie wyliczone i jest ok. z tym sie zgodzę,ale są motory(zwłaszcza Tajwańskie,Chińskie) które robione są na tak zwaną,,pałę'',takie rzeczy warto doprowadzić do porządku,dzięki temu silnik lepiej będzie pracował. Bez obrazy ,ale z tego co piszesz wnioskuję,że jakbyś komuś zielonemu w mechanice tłumaczył po swojemu jak zmniejszyć spalanie ,pewnie by szmatę do tłumika włożył :) Nie lubisz tuningu,rasowania,jesteś przeciwnikiem tego typu modyfikacji ,zostaw to dla siebie sprawdź na stronie wujka google co to jest i dopiero pisz.Pozdrawiam. P.S satanic_masta zobacz sobie na innych forum ,jak np. w hondzie civic 1.6 16v podnieśli moc po portingu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...