michalzkl Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 wlasnie mialem przygode w miescie, na rondzie urwala mi sie linka sprzegla przy klamce na 3 biegu, wrzucilem na luz sturlalem sie z górki i ruszylem z dwójki jakos dojechalem do domu, przynajmniej nauczylem sie zmieniac biegi bez sprzegla. Linka linką ale najbardziej mnie boli to ze ręką jak naciskam to cięgno przy sprzegle po prawej stronie silnika to nie moge wysprzeglic chyba ze do tego potrzebna jest wieksza sila, odkrecilem korek oleju i ruszając ciegnem jakis wałek tam sie porusza, ogolnie moto jakby miało wiekszy opór do pokonania, nie było tak żwawe przed tą awarią dzisiaj, nigdy tak nie było ;/ zaznaczam ze od tygodnia przy wysokich obrotach sprzeglo mi sie slizgnęło pare razy (3-4). Mam tylko nadzieje ze nie musze wymieniac calego sprzegla, bo w takim ukladzie jestem skazany na siebie bo tutaj w Norwegii za takie cuda spokojnie 3000zł. Poradzicie cos? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Ręką nie uda Ci się wcisnąć wysprzęgnika. Kiedy ostatnio zmieniałeś olej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Na spokojnie bo juz napisałeś najczarniejszy scenariusz a na razie to linka Ci sie zerwała a wczesniej już pewnie była popękana i stawiała opór.Zmień ją a potem się martw jak będzie nie bangla. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalzkl Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 (edytowane) Wlasnie wracam ze sklepu udalo mi sie kupic uniwersalny zestaw linek maja 1,2 I 1,5m do sprzegla uzyje ta 1.5m Mam nadzieje ze bedzie ok :-) olej wymienilem 2 tyg temu Edytowane 30 Maja 2013 przez michalzkl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejayslonio Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Mieliśmy kiedyś taką przygodę i bez konkretnego związania linki nie uda się ruszyć całego mechanizmu, także wymiana pomoże na 99%:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalzkl Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 troche drut ale dalem rade, nowa linka zamowiona oczywiscie :) elegancko wyregulowałem nie pozostawiajac zadnego luzu.Dzieki wszystkim za pomoc :) P.S. co nalezy kupic do wymiany sprzegla? tylko tarczki? czy przekładki i spreżyny też + blokada wału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 To źle zrobiłeś. Luz na klamce powinien pozostać. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalzkl Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 To źle zrobiłeś. Luz na klamce powinien pozostać. Dobrze wiedziec, popuszcze troche linke przy klamce :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 P.S. co nalezy kupic do wymiany sprzegla? tylko tarczki? czy przekładki i spreżyny też + blokada wału To trzeba pomierzyć. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Na przyszłość - jak się urwie linka i jest na tyle długa, ze da się ją użyć jeszcze raz to okręcasz ją wokół śruby z nakrętką i mocno dokręcasz (śruba będzie robić za grzybek przy wodziku), taki patent sprawdza się całkiem nieźle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Na przyszłość - jak się urwie linka i jest na tyle długa, ze da się ją użyć jeszcze raz to okręcasz ją wokół śruby z nakrętką i mocno dokręcasz (śruba będzie robić za grzybek przy wodziku), taki patent sprawdza się całkiem nieźle. Taki patent awaryjny to jak kołnież się skróci bo jeszcze nie miałem okazji zobaczyć urwanej linki, której starczy na ponowne użycie. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 2 strony o urwanej lince .... Panowie no jak się nie patrzy na stan techniczny motocykla i jeździ się z postrzępionymi cięgnami to w końcu taki bowden pieprznie i koniec. Trzeba kupić wcześniej i wymieniać jeśli tylko widzimy wystrzępienie a nie tworzyć patenty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 na Twoim miejscu kupiłbym komplet (tarcze, przekładki, sprężyny) - koszt przekładek to nie jest majątek a przynajmniej będziesz miał spokój i zrobisz za jednym rozbieraniem. Sprężyny radziłbym kupić oryginalne, akcesoryjne często są "mocniejsze" co skutkuje potrzebą użycia większej siły do wysprzęglenia. Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.