Skocz do zawartości

michalzkl

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O michalzkl

  • Urodziny 11/26/1987

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kołobrzeg/Poznań

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki Z800 2016
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia michalzkl

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Dobrze wiedziec, popuszcze troche linke przy klamce :)
  2. troche drut ale dalem rade, nowa linka zamowiona oczywiscie :) elegancko wyregulowałem nie pozostawiajac zadnego luzu. Dzieki wszystkim za pomoc :) P.S. co nalezy kupic do wymiany sprzegla? tylko tarczki? czy przekładki i spreżyny też + blokada wału
  3. Wlasnie wracam ze sklepu udalo mi sie kupic uniwersalny zestaw linek maja 1,2 I 1,5m do sprzegla uzyje ta 1.5m Mam nadzieje ze bedzie ok :-) olej wymienilem 2 tyg temu
  4. wlasnie mialem przygode w miescie, na rondzie urwala mi sie linka sprzegla przy klamce na 3 biegu, wrzucilem na luz sturlalem sie z górki i ruszylem z dwójki jakos dojechalem do domu, przynajmniej nauczylem sie zmieniac biegi bez sprzegla. Linka linką ale najbardziej mnie boli to ze ręką jak naciskam to cięgno przy sprzegle po prawej stronie silnika to nie moge wysprzeglic chyba ze do tego potrzebna jest wieksza sila, odkrecilem korek oleju i ruszając ciegnem jakis wałek tam sie porusza, ogolnie moto jakby miało wiekszy opór do pokonania, nie było tak żwawe przed tą awarią dzisiaj, nigdy tak nie było ;/ zaznaczam ze od tygodnia przy wysokich obrotach sprzeglo mi sie slizgnęło pare razy (3-4). Mam tylko nadzieje ze nie musze wymieniac calego sprzegla, bo w takim ukladzie jestem skazany na siebie bo tutaj w Norwegii za takie cuda spokojnie 3000zł. Poradzicie cos? :)
  5. Alleluja! Odkrecilem tym sposobem: "bierzesz dobry twardy płaski + młotek,robisz wyżłobienie w tej śrubce,i pod kątem uderzasz w stronę w która mają się odkręcić -gotowe !" Dzieki i pozdrawiam
  6. Świetnie, ze na to nie wpadłem, tak zrobie :) Jutro zdam relacje. a tak jak zawiedzie młotek i płaski :) Dzieki i pozdrawiam
  7. Pytanie jak wyżej, chyba z tydzien robie juz podchody do tego zbiornika, dzisiaj zajechalem śrubki totalnie :banghead: , znacie jakies magiczne sposoby? Uzywałem nówkę śrubokręt + młotek, pryskałem czym sie da i puscic nie chce. :angry: P.S. Moze ktos zna dokładny rozmiar tych śrubek bo musze kupic nowe :)
  8. Hej, dzieki za odpowiedzi, mialem troche roboty w weekend, zdążyłem kupic jedynie olej :P filtra szukalem w calym miescie, zamowilem na jutro do odbioru, plan na jutro to zmiana oleju :) w koncu nie bede jezdzil z duszą na ramieniu. Jutro tez Chcialbym sie zabrac za kierunkowskazy, przed chwila rozkrecilem włącznik przy kierownicy, czysty w srodku i ogolnie bez zastrzezeń, natomiast kable? To chyba ma prawo nie działać? Sami zobaczcie: Ze zbiorniczkiem tez dzisiaj walczylem, z braku młotka nic nie zdziałałem: Cieknie z lewej lagi: Moja rakieta od tylu :P
  9. Witam serdecznie potrzebuje serwisówke do ww. motocykla, moze ktos podrzuci? :)
  10. Dzieki panowie za odpowiedzi, jutro wymieniam olej 2.5L tylko nie wiem gdzie znajduje sie filtr oleju :blush: oraz ciągle walczę z kierunkowskazami bo nawet przekaźnika nie slychac, nie mam pojecia od czego zacząć. I druga sprawa, macie jakis patent na odkrecenie dwoch srubek w pokrywce zbiorniczka plynu hamulcowego przy klamce? Bo śrubokręt mi sie obraca a nie chce zajechać tych śrubek.
  11. Cześć widze ze tez nie masz czerwonej nalepki na blachach, ja nie wiem czy przyjdzie czy nie :P i mam troche stracha przed Politi :P slyszalem ze od 2013 juz sie nie nalepia.
  12. Witam serdecznie, wczoraj spelnilem jedne ze swoich marzeń, kupilem motocykl. Prawko zrobilem 3 lata temu, a moze sie przyda :) i sie przydało. Motocykl kupilem w Norwegii i tu jest zarejestrowany i takim pozostanie ponieważ tu pracuje i musze miec cos na Norweskich tablicach inaczej mandat 80000NOK (45.000zł) + przymusowe cło w postaci kolejnych 30.000zł jezeli chodzi o moje BMW :) Moto ma przebieg 59000 (około) chodzi równo, idzie jak burza, uporałem sie z membraną w kraniku i kupilem nowy AKU stary byl tylko 5.5Ah i nie krecil teraz mam 9Ah i inna rozmowa. Do zrobienia pozostał mi obrotomierz bo nie działa i kierunkowskazy, tez nie dzialaja a muszą koniecznie, nie wiem co padło w kierunkach, gdzie powienienem zajrzeć najpierw?? do lampy? Bede mial do Was pare pytan jako poczatkujący np. na prawej pokrywie mam okienko poziomu oleju, czy ten olej sprawdza sie jak moto w pionie? czy jak jest na podnóżku przechylony w lewo?? Kolejna sprawa, motocykl dziwnie sie zachowuje na zakrecie, zawiesznie jakby miekkie, tapczanowe, motor jak by byl zrobiony z gumy hmmm... moze powiem tak: jade złozony w zakrecie a on sie prostuje, moze to moje poczatki i jeszcze go nie ogarniam? I sprawa kolejna juz ostatnia :) jedna tarcza jest mokra, widac to na foto i przedni jest strasznie slaby, moze jest jakis wyciek i to ma duzo wspolnego z zawieszeniem które jest polaczone z wezem z hamulcami jakby wplywal tam płyn. A teraz pare fotek stary aku nieszczesna tarcza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...