RobertoR Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Witam, Mam problem z suzuki dr 350. Mianowicie silink jest po remocie tj. nowy tłok wosner, pierścienie, swożnie. Nowa tuleja w cylindrze. Nowe uszczelniacze zaworowe, regeneracja głowicy. Mimo tych napraw moto nadal mnie nie cieszy. Ostatnio dałem go do mechanika ( problemy z gaźnikeim Mikuni TM 33) Moto nie schodzi z obrotów. Chciałbym podpytać co radzicie w takim problemie. Ale nie to jest meritum zdziwiło mnie to, iż motor ma 5 bar kompresji. Stąd moje pytanie skoro silnik jest po remocie to co może mieć wpływ na tak słabą kompresję ? Bardzo proszę o odpowiedź bo jestem w kropce. A sezon już się zaczoł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubel1443 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Kompresję ma taką a nie inną bo chyba jest dekompresator jeśli się nie mylę. Przez to w większości enduro, hard enduro i fullach pomiar kompresji nie daje wyciągnąć żadnych wniosków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Jak juz do dekompresor. Po za tym w większości działa tylko przy pierwszym obrocie wału korbowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertoR Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Tak jest dekompresator, ale działa tylko gdy go wcisnę. Gdy go nie używam to kopesja nie powinna być 10-12 bar ? I fak moja DR to wersja N typowo odchudzona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Luz zaworowy sprawdź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 on ma automatyczny dekompresor ?? na pewno dobrze mierzysz ?? dziwi mnie bo przy 5 barach to nawet ogar 200 nie chce palić , a małe 2T są mniej wrażliwe na brak kompresji niż 4T... patrzyłeś w serwisówkę ?? ile ma mieć według serwisówki ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertoR Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 W serwisówce piszą,że kompresja powinna być 1 bar, ale mowa tu o dr 350 wersji S lub SE czyli z rozrusznikiem, Moja takowego nie posiada. Sprawdzę jeszcze luzy zaworowe, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubel1443 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 (edytowane) Przy mnie każdy zawsze używał słowa dekompresator i z tego co wiem, te określenie też nie jest błędne :D też bym sprawdził luzy zaworowe. Edytowane 21 Maja 2013 przez bubel1443 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Odprężnik = dekompresor. Dekompresator to jakaś gwara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Odprężnik = dekompresor. Dekompresator to jakaś gwara.Raczej odwrotnie : dekompresator jest poprawną nazwą.(urządzenie powodujące chwilowe obniżenie kompresji)W celu odprężenia silnika stosowało się grubsze podkładki pod cylinder a później niższe tłoki z płaskim denkiem. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 (edytowane) Sprawdziłem w książce z technikum jak byk pisze DEKOMPRESOR. Męczyło mnie to więc poszukałem w PWN, dekompresator daw.; dekompresor. Obie formy są wiec poprawne. Jako wyraz bliskoznaczny wskazywany jest odprężnik. Edytowane 22 Maja 2013 przez wueska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 a szlif był? jak założone pierścienie?do reszty.. ten dekompresor jest dla ułatwienia rozruchu (żeby przy pierwszym obrocie wywalić kompresowane powietrze)? Nie widzę innego celu. Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Tak kuba właśnie po to. Daje czas na rozbieg silnika, przez co nie trzeba olbrzymiego rozrusznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 W serwisówce piszą,że kompresja powinna być 1 bar, ale mowa tu o dr 350 wersji S lub SE czyli z rozrusznikiem, Moja takowego nie posiada. Sprawdzę jeszcze luzy zaworowe, Nie jest to ciutke za malo ?Nie zgubiles zera ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.