MatMax78 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 A masz jakieś pewne komisy i kogoś kto może dobrze prześwietlić sprzęt czy tylko sam szukasz po ebayu ?Jak masz kogoś zaufanego (wielu jest handlarzy) to daj znać bo sam się zastanawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 (edytowane) Problemy klasy Youngtimer są dwa:1) głupi regulamin, który np. nie dopuszcza modeli, które z niewielkimi (lub wcale) zmianami były produkowane jeszcze krótko po 97 (przykład: GSX-R 600/750)2) brak zawodników - to się sprowadza do wzięcia udziału w wyścigu Pretendent i rywalizacji ze świeżuteńkimi S1000RR, Panigale/1098 itp., także lipnie .... w tej sytuacji to ja już nie wiem czy nie lepiej kupić jakiś niewymęczone, normalne moto torowe i przeznaczenie kasy za starty na track day'e, zwłaszcza na torach typu Most, Slovakia Ring, Panonnia Ring, gdzie organizatorzy zapewniają wyścig i nawet trochę zawodników startuje ... bez licencji, badań, limitów głośności i innych pierdów.Przynajmniej będzie frajda z jazdy, a emocje wyścigowe takżePodłączam pod ten temat Mistrzostwa Europy w Albacete, jako że była niemała reprezentacja naszych - w Supersport Bukowski, Zieliński, Jaworska oraz Florek. W STK1000 od "nas" ;) byli Filla oraz Jerman. http://motormania.com.pl/sport/wmmp/me-w-albacete-wygrywaja-faworyci-bukowski-siodmy-zielinski-dziesiaty/ W artykule linki do powtórek wyścigów, polecam! Więcej nie zdradzę, obejrzyjcie sami :) Edytowane 7 Października 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Problemy klasy Youngtimer są dwa:1) głupi regulamin, który np. nie dopuszcza modeli, które z niewielkimi (lub wcale) zmianami były produkowane jeszcze krótko po 97 (przykład: GSX-R 600/750)2) brak zawodników - to się sprowadza do wzięcia udziału w wyścigu Pretendent i rywalizacji ze świeżuteńkimi S1000RR, Panigale/1098 itp., także lipnie .... w tej sytuacji to ja już nie wiem czy nie lepiej kupić jakiś niewymęczone, normalne moto torowe i przeznaczenie kasy za starty na track day'e, zwłaszcza na torach typu Most, Slovakia Ring, Panonnia Ring, gdzie organizatorzy zapewniają wyścig i nawet trochę zawodników startuje ... bez licencji, badań i innych pierdów.Zgadza się, jak by nie liczyć, to wychodzi, że to jest dobra opcja. Na miejscu osoby, która chce się ścigać i nie waży więcej niż te 85 kg zrobiłbym tak:- schudł do początku sezonu o 5-10 kg- rozejrzał się albo za używaną torową R6 (nie tylko w Polsce), albo za seryjną R6 np. po lekkim szlifie- przez zimę spokojnie zebrał budżet na starty albo pokupował na zapas jak największy stock opon- nic nie kombinował z tuningiem i wywalaniem kasy na konia, tylko inwestował w jeżdżenie To na własnym przykładzie, gdzie jak się okazało włożenie w motocykl około 10 kzł spowodowało urwanie 1,5 sekundy w Poznaniu, co pewnie i tak bym 5 razy urwał, gdybym jechał na dobrze ustawionym motocyklu z poprzedniego sezonu, zwłaszcza po założeniu używanych slicków od Bodganki (do których na razie nie jestem w stanie porównać niczego, na czym jeździłem). Sumarycznie bym wydał dużo mniej i myślę, że przede wszystkim chciało by mi się w to troszkę dłużej bawić ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Sherman lubię Cię ale jak byś się nie poddał i jezdził tak jak Maciej to byś już krecił czasy w przedziale 1,38 a może i lepiej. Miałeś ogromny zapał zimą i to mi się w Tobie bardzo podobało. Moim zdaniem mogłeś pojechać ten sezon do końca, a przynajmniej kilka razy przyjechać na SD. Potem mogłeś podjąć taką decyzję, że jednak nie wchodzisz w to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 MatMax każdy podejmuje takie decyzje, jakie uważa za słuszne. Uszanujmy to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smuut Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Na miejscu osoby, która chce się ścigać i nie waży więcej niż te 85 kg zrobiłbym tak:- schudł do początku sezonu o 5-10 kg- rozejrzał się albo za używaną torową R6 (nie tylko w Polsce), albo za seryjną R6 np. po lekkim szlifie A co mam zrobić jak ważę 90kg i raczej nie ma szans żeby schudnąć ? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 dodaj mocy, będzie dobrze Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smuut Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Mocy na razie nie zamierzam dodawać, przyszły sezon zamierzam przejeździć po kosztach. :) Po 5 latach przerwy od motocykli kupiłem K2, na której wcześniej jeździł Rinas . W planach 2 speeddaye, 2 weekendy wyścigowe i może jakiś tor u południowych sąsiadów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 song ja jego decyzję jak najbardziej szanuję z resztą napisałem zaraz w pierwszym poście jak się o tym dowiedziałem (wiele kartek wstecz) co nie znaczy że to rozumiem. Można było nie startować w mistrzostwach ale żeby nie pojeździć na SD tego nie kumam. Nie chcę rozwijać tego tematu bo to jego indywidualna sprawa co nie znaczy, że mnie mocno rozczarował po zimie.smut ale to była chyba k1 co ?Zazdroszczę Ci tego konia. Napisz jak Ci się na nim śmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 MatMax, sprawa jest prosta: ja po prostu lubię robić w życiu różne rzeczy, a jeżdżenie na motocyklach wymagało porzucenia chociażby pływania na windsurfingu, który daje mi po prostu większą satysfakcję. Bardzo szanuję osoby, którym się w życiu coś chce i które mają jakiś cel, ale... no zrozum, że doszedłem do wniosku, że nie mam ochoty rezygnować z innych zabaw, wydawać kilkudziesięciu tysięcy złotych po to, żeby w ciągu kilku sezonów zejść o 4 czy 5 sekund na jedynym torze, który jest dostępny w naszym kraju.Wystarczy samemu spróbować kilku rzeczy (że wymienię tylko wspinaczkę wysokogórską, motocross/enduro, downhill rowerowy, skitouring czy wind/kite surfing), żeby zrozumieć, że adrenalina porównywalna do jazdy motocyklem na torze jest również gdzie indziej. W dodatku dużo taniej, w dodatku bez użerania się w debilizmy związane z jakimiś licencjami, działaczami związkowymi czy chorymi opłatami za sam wstęp na tor. Co ciekawe, wszędzie spotkasz tak samo pozytywnie zakręconych ludzi, którzy są pasjonatami danej dyscypliny.A to, że miałem duży zapał do tematu? No miałem, bo wychodzę z założenia, że jak coś robić, to dobrze i na maksymalnym poziomie. Na szczęście trafiłem na ludzi, którzy myśleli podobnie i zrobiliśmy jakąś inicjatywę, dzięki której (mam nadzieję!) Sikor i Rinas powalczą w kolejnych latach o coraz wyższe tytuły. Samo to jest dla mnie budujące, bo przyjemnie jest widzieć, że komuś coś wychodzi i mocno trzymam za nich kciuki. Co do Sikora nawet nie wątpię, że gość rozwali system... because fuck you, that's why! ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Był na grzybach wczoraj, bo wklejał foty na FB z fajnymi okazami, chyba nawet jadalne :) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Trudno się z Tobą nie zgodzić, chory system może mocno odstraszać i zniechęcać ale na tym jednym czy dwóch SD mogłeś się pojawić. ;)Suze jeszcze masz czy sprzedałeś ?ok dopiero zauważyłem w twojej stopce. Sprzedajesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 konrad nie wiedziałem że ten Daniel to ten nasz Madafaka. Kiedyś widziałem ten tekst ale jest tam cdn i czekamy na ten ciąg dalszy :)heheh - ja też długo byłem nieświadomy ;) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 na tym jednym czy dwóch SD mogłeś się pojawić. ;) Niby jak? Od czerwca do końca sierpnia siedziałem nad morzem, do domu wpadłem tylko raz po motocykl, żeby mieć czym na miejscu jeździć. Swoją drogą widzę, że w przyszłym roku też leci puchar Aprilek, przynajmniej tak pisze Moturmania. Bardzo jestem ciekawy frekwencji w poszczególnych klasach. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 bo wychodzę z założenia, że jak coś robić, to dobrze i na maksymalnym poziomie. O to, to! Albo na maxa albo wcale! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.