Skocz do zawartości

WMMP 2013


M a D a F a K a
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Problemy klasy Youngtimer są dwa:

1) głupi regulamin, który np. nie dopuszcza modeli, które z niewielkimi (lub wcale) zmianami były produkowane jeszcze krótko po 97 (przykład: GSX-R 600/750)

2) brak zawodników - to się sprowadza do wzięcia udziału w wyścigu Pretendent i rywalizacji ze świeżuteńkimi S1000RR, Panigale/1098 itp., także lipnie .... w tej sytuacji to ja już nie wiem czy nie lepiej kupić jakiś niewymęczone, normalne moto torowe i przeznaczenie kasy za starty na track day'e, zwłaszcza na torach typu Most, Slovakia Ring, Panonnia Ring, gdzie organizatorzy zapewniają wyścig i nawet trochę zawodników startuje ... bez licencji, badań, limitów głośności i innych pierdów.

Przynajmniej będzie frajda z jazdy, a emocje wyścigowe także



Podłączam pod ten temat Mistrzostwa Europy w Albacete, jako że była niemała reprezentacja naszych - w Supersport Bukowski, Zieliński, Jaworska oraz Florek. W STK1000 od "nas" ;) byli Filla oraz Jerman.

 

http://motormania.com.pl/sport/wmmp/me-w-albacete-wygrywaja-faworyci-bukowski-siodmy-zielinski-dziesiaty/

 

W artykule linki do powtórek wyścigów, polecam! Więcej nie zdradzę, obejrzyjcie sami :)

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemy klasy Youngtimer są dwa:

1) głupi regulamin, który np. nie dopuszcza modeli, które z niewielkimi (lub wcale) zmianami były produkowane jeszcze krótko po 97 (przykład: GSX-R 600/750)

2) brak zawodników - to się sprowadza do wzięcia udziału w wyścigu Pretendent i rywalizacji ze świeżuteńkimi S1000RR, Panigale/1098 itp., także lipnie .... w tej sytuacji to ja już nie wiem czy nie lepiej kupić jakiś niewymęczone, normalne moto torowe i przeznaczenie kasy za starty na track day'e, zwłaszcza na torach typu Most, Slovakia Ring, Panonnia Ring, gdzie organizatorzy zapewniają wyścig i nawet trochę zawodników startuje ... bez licencji, badań i innych pierdów.

Zgadza się, jak by nie liczyć, to wychodzi, że to jest dobra opcja. Na miejscu osoby, która chce się ścigać i nie waży więcej niż te 85 kg zrobiłbym tak:

- schudł do początku sezonu o 5-10 kg

- rozejrzał się albo za używaną torową R6 (nie tylko w Polsce), albo za seryjną R6 np. po lekkim szlifie

- przez zimę spokojnie zebrał budżet na starty albo pokupował na zapas jak największy stock opon

- nic nie kombinował z tuningiem i wywalaniem kasy na konia, tylko inwestował w jeżdżenie

 

To na własnym przykładzie, gdzie jak się okazało włożenie w motocykl około 10 kzł spowodowało urwanie 1,5 sekundy w Poznaniu, co pewnie i tak bym 5 razy urwał, gdybym jechał na dobrze ustawionym motocyklu z poprzedniego sezonu, zwłaszcza po założeniu używanych slicków od Bodganki (do których na razie nie jestem w stanie porównać niczego, na czym jeździłem). Sumarycznie bym wydał dużo mniej i myślę, że przede wszystkim chciało by mi się w to troszkę dłużej bawić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sherman lubię Cię ale jak byś się nie poddał i jezdził tak jak Maciej to byś już krecił czasy w przedziale 1,38 a może i lepiej. Miałeś ogromny zapał zimą i to mi się w Tobie bardzo podobało. Moim zdaniem mogłeś pojechać ten sezon do końca, a przynajmniej kilka razy przyjechać na SD. Potem mogłeś podjąć taką decyzję, że jednak nie wchodzisz w to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na miejscu osoby, która chce się ścigać i nie waży więcej niż te 85 kg zrobiłbym tak:

- schudł do początku sezonu o 5-10 kg

- rozejrzał się albo za używaną torową R6 (nie tylko w Polsce), albo za seryjną R6 np. po lekkim szlifie

 

A co mam zrobić jak ważę 90kg i raczej nie ma szans żeby schudnąć ? ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocy na razie nie zamierzam dodawać, przyszły sezon zamierzam przejeździć po kosztach. :)

 

Po 5 latach przerwy od motocykli kupiłem K2, na której wcześniej jeździł Rinas . W planach 2 speeddaye, 2 weekendy wyścigowe i może jakiś tor u południowych sąsiadów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

song ja jego decyzję jak najbardziej szanuję z resztą napisałem zaraz w pierwszym poście jak się o tym dowiedziałem (wiele kartek wstecz) co nie znaczy że to rozumiem. Można było nie startować w mistrzostwach ale żeby nie pojeździć na SD tego nie kumam. Nie chcę rozwijać tego tematu bo to jego indywidualna sprawa co nie znaczy, że mnie mocno rozczarował po zimie.



smut ale to była chyba k1 co ?

Zazdroszczę Ci tego konia. Napisz jak Ci się na nim śmiga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MatMax, sprawa jest prosta: ja po prostu lubię robić w życiu różne rzeczy, a jeżdżenie na motocyklach wymagało porzucenia chociażby pływania na windsurfingu, który daje mi po prostu większą satysfakcję. Bardzo szanuję osoby, którym się w życiu coś chce i które mają jakiś cel, ale... no zrozum, że doszedłem do wniosku, że nie mam ochoty rezygnować z innych zabaw, wydawać kilkudziesięciu tysięcy złotych po to, żeby w ciągu kilku sezonów zejść o 4 czy 5 sekund na jedynym torze, który jest dostępny w naszym kraju.

Wystarczy samemu spróbować kilku rzeczy (że wymienię tylko wspinaczkę wysokogórską, motocross/enduro, downhill rowerowy, skitouring czy wind/kite surfing), żeby zrozumieć, że adrenalina porównywalna do jazdy motocyklem na torze jest również gdzie indziej. W dodatku dużo taniej, w dodatku bez użerania się w debilizmy związane z jakimiś licencjami, działaczami związkowymi czy chorymi opłatami za sam wstęp na tor. Co ciekawe, wszędzie spotkasz tak samo pozytywnie zakręconych ludzi, którzy są pasjonatami danej dyscypliny.

A to, że miałem duży zapał do tematu? No miałem, bo wychodzę z założenia, że jak coś robić, to dobrze i na maksymalnym poziomie. Na szczęście trafiłem na ludzi, którzy myśleli podobnie i zrobiliśmy jakąś inicjatywę, dzięki której (mam nadzieję!) Sikor i Rinas powalczą w kolejnych latach o coraz wyższe tytuły. Samo to jest dla mnie budujące, bo przyjemnie jest widzieć, że komuś coś wychodzi i mocno trzymam za nich kciuki. Co do Sikora nawet nie wątpię, że gość rozwali system... because fuck you, that's why! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

konrad nie wiedziałem że ten Daniel to ten nasz Madafaka. Kiedyś widziałem ten tekst ale jest tam cdn i czekamy na ten ciąg dalszy :)

heheh - ja też długo byłem nieświadomy ;)

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tym jednym czy dwóch SD mogłeś się pojawić. ;)

 

Niby jak? Od czerwca do końca sierpnia siedziałem nad morzem, do domu wpadłem tylko raz po motocykl, żeby mieć czym na miejscu jeździć.

 

Swoją drogą widzę, że w przyszłym roku też leci puchar Aprilek, przynajmniej tak pisze Moturmania. Bardzo jestem ciekawy frekwencji w poszczególnych klasach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...