raper19 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Witam i przepraszam ze zakladam nowy temat zwiazany z Gpz 750.Otoz znajomy zakupil owa gpz 750 jest to silnik unitracka nie 750r chlodzona ciecza motocykl nie chcial palic sprzedakacy stwierdzil iz to wina swiec lecz jego mowa nie byla przekonujaca ale zakupilismy motocykl po wstepnych ogledzinach okazalo sie za na 4 zaworach ssacych nie ma wogole luzu wydech jest ok w motocyklu sa zawory plytkowe, zauwazylismy niepokojaca rzecz otoz sa 2 walki wydechowe dla jasnosci zawory ssace maja taki sam walek jak i wydech identyko probowalismy juz nawet calkowitego wyjecia plytek i nic nie pomoglo nawet 0,05mm nie weszlo zero luzu podejrzewam wypalone gniazda zaworowe lecz chcialbym uslyszec zdanie fachowcow na ten temat.Dodaje zdjecia na 1 widac jak byl ustawiony rozrzad drugie i 3 to oznaczenia walkow takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Zdjąć głowicę i wymienić zawory ssące na nowe Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Wałki masz dobre, bo farba na oznaczeniach jest na IN i EX. Jeśli nie masz luzu to może być tak, że zawór już zapadł się w gniazdo. Osobiście dla świętego spokoju zrzuciłbym głowicę i oddał do fachur na oględziny, bo silnik już stary i nie wiadomo co poprzedni właściciel namodził albo gorzej, czego nie zrobił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 I nie farba tylko śruby w odp. miejscach - ale czapka do zrzucenia tak czy tak. Pytanie brzmi raczej czy w dobrym momencie były mierzone luzy zaworowe- wiem że ten silnik jest prosty jak konstrukcja cepa, ale żeby w ogóle po wyjęciu płytek nie było luzu jest tutaj niemożliwością Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raper19 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Luz byl mierzony praktycznie w kazdym polozeniu krzywki i nigdzie nie pojawil sie nawet znikomy luz znajomy zakupil juz tak motocykl ponoc z uszkodzonymi swiecami ale bedzie wiekszy koszt. Luz byl mierzony bez plytek dystansowych na zalozonych to caly czas jest otwarty zawor nie domknie sie.Macie zapewne racje z tymi zaworami ale przewaznie to wypalaja sie wydechowe z racji wysokich temperatur ale z racji malego luzu i te szlak trafi.Napisze jak wyjme zawory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Wypalają się te, na których nie ma luzu i są podparte. Bedziesz miał prawdopodobnie głowice do obrobienia i zawory do wymiany, po czym pewnie jeszcze kilka płytek zaworowych będziesz musiał zakupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Te glowice maja plastelinowe zawory i gniazda.Wszystko sie wyklepuje, a nie wypala choc pozniej to wszystko jedno :).Pewnie najtanszym wyjsciem bedzie lepsza glowica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Dobrze Adam napisał. Najlepiej jest dorwać taką z silnika który wcześniej można pomierzyć i odpalić.Do plastelinowości dodałbym zaniedbanie pt niewymiany oleju i niechlujnie robione zawory, i pozostawiony syf. Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.