Skocz do zawartości

Kawasaki Gpz 750 Unitrack bral luzu na zaworach ssacych


raper19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i przepraszam ze zakladam nowy temat zwiazany z Gpz 750.Otoz znajomy zakupil owa gpz 750 jest to silnik unitracka nie 750r chlodzona ciecza motocykl nie chcial palic sprzedakacy stwierdzil iz to wina swiec lecz jego mowa nie byla przekonujaca ale zakupilismy motocykl po wstepnych ogledzinach okazalo sie za na 4 zaworach ssacych nie ma wogole luzu wydech jest ok w motocyklu sa zawory plytkowe, zauwazylismy niepokojaca rzecz otoz sa 2 walki wydechowe dla jasnosci zawory ssace maja taki sam walek jak i wydech identyko probowalismy juz nawet calkowitego wyjecia plytek i nic nie pomoglo nawet 0,05mm nie weszlo zero luzu podejrzewam wypalone gniazda zaworowe lecz chcialbym uslyszec zdanie fachowcow na ten temat.Dodaje zdjecia na 1 widac jak byl ustawiony rozrzad drugie i 3 to oznaczenia walkow takie same.

post-59792-0-02654400-1364751163_thumb.jpg

post-59792-0-48908800-1364751220_thumb.jpg

post-59792-0-11479200-1364751233_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałki masz dobre, bo farba na oznaczeniach jest na IN i EX. Jeśli nie masz luzu to może być tak, że zawór już zapadł się w gniazdo. Osobiście dla świętego spokoju zrzuciłbym głowicę i oddał do fachur na oględziny, bo silnik już stary i nie wiadomo co poprzedni właściciel namodził albo gorzej, czego nie zrobił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie farba tylko śruby w odp. miejscach - ale czapka do zrzucenia tak czy tak. Pytanie brzmi raczej czy w dobrym momencie były mierzone luzy zaworowe- wiem że ten silnik jest prosty jak konstrukcja cepa, ale żeby w ogóle po wyjęciu płytek nie było luzu jest tutaj niemożliwością

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luz byl mierzony praktycznie w kazdym polozeniu krzywki i nigdzie nie pojawil sie nawet znikomy luz znajomy zakupil juz tak motocykl ponoc z uszkodzonymi swiecami ale bedzie wiekszy koszt. Luz byl mierzony bez plytek dystansowych na zalozonych to caly czas jest otwarty zawor nie domknie sie.Macie zapewne racje z tymi zaworami ale przewaznie to wypalaja sie wydechowe z racji wysokich temperatur ale z racji malego luzu i te szlak trafi.Napisze jak wyjme zawory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze Adam napisał. Najlepiej jest dorwać taką z silnika który wcześniej można pomierzyć i odpalić.

Do plastelinowości dodałbym zaniedbanie pt niewymiany oleju i niechlujnie robione zawory, i pozostawiony syf.

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...