Skocz do zawartości

Ssie lewe powietrze ? Harlay Davidson 93r V2 zaw. hydr.1gaźnik


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Proszę o pomoc w sprawie jak w temacie: Ssie lewe powietrze ? Harlay Davidson 93r V2 zaw. hydr.1gaźnik

- zawory z laskami popychaczami samoregulujące

- gaźnik jeden wyczyszczony i wyregulowany

- świece nowe ( iskra piękna granatowa )

- filtr pow. nowy

- przewony fajki sprawdzone

- zapłon starego typu ( z kątową regulacją przyspieszenia zapłonu )

- kompresja w 2 garkach sprawdzona poprwna bez rozbieżności

Motor zapala za dotknięciem, pięknie trzyma wolne obroty jak się dodaje gazu gaśnie natychmiast.

UWAGA !!! Jak się przyktuje 3/4 dolotu powietrza w gaźniku chodzi idealnie w cały zakresie obrotów. Czyli zasysa potężną ilość lewego powietrza .

Sprawdziłem króciec czy niwe zasysa lewego powietrza. Sprawdziłem kolektory dolotowe też nie zasysają lewego powietrza.

Dałem większą dyszę paliwa . Też nic. Założyłem stary filtr powietrza też nic.

Prośba o pomoc ??? lub naprowadzenie na problem.

Edytowane przez Moto Racing
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompka paliwa, wtryskujaca paliwo w momencie odkrecania manetki tez dziala poprawnie? gasnie tylko w momencie dodawania gazu, czy nie jest w stanie w ogole utrzymac wyzszych obrotow? Za nim wymieniles filtr powietrza bylo podobnie?, dobrze zlozony airbox?

Edytowane przez JanuszK30

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Proszę o pomoc w sprawie jak w temacie: Ssie lewe powietrze ? Harlay Davidson 93r V2 zaw. hydr.1gaźnik

- zawory z laskami popychaczami samoregulujące

- gaźnik jeden wyczyszczony i wyregulowany

- świece nowe ( iskra piękna granatowa )

- filtr pow. nowy

- przewony fajki sprawdzone

- zapłon starego typu ( z kątową regulacją przyspieszenia zapłonu )

- kompresja w 2 garkach sprawdzona poprwna bez rozbieżności

Motor zapala za dotknięciem, pięknie trzyma wolne obroty jak się dodaje gazu gaśnie natychmiast.

UWAGA !!! Jak się przyktuje 3/4 dolotu powietrza w gaźniku chodzi idealnie w cały zakresie obrotów. Czyli zasysa potężną ilość lewego powietrza .

Sprawdziłem króciec czy niwe zasysa lewego powietrza. Sprawdziłem kolektory dolotowe też nie zasysają lewego powietrza.

Dałem większą dyszę paliwa . Też nic. Założyłem stary filtr powietrza też nic.

Prośba o pomoc ??? lub naprowadzenie na problem.

 

Powinieneś założyć nowe uszczelki dolotu, głowica-portki, portki-gaźnik.

Świece masz beżowe?, po odpowiednim rozgrzaniu silnika czyli dłuższej próbie.

 

Taki zestaw Ci styknie http://allegro.pl/us...3084523709.html

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto Racing przede wszystkim jak w zeszłym sezonie moto chodził idealnie i nic nie grzebałeś to zostaje kwestia dokładnego czyszczenia - gaźnika, doloty oraz filtra - możesz nabyć zestaw uszczelek gaźnika bo po rozkręceniu powinno się nabyć nowe , jak masz filtr jak K&N do nasączania to zakup zestaw K&N do czyszczenia filtra

samo z siebie nic się nie popsuje jeśli nikt nie grzebie a po zimie to normalne, że coś nie gra - zazwyczaj czyszczenie wymiana zmurszałych uszczelek załatwia sprawę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz tam lewe powietrze. HD z dużą ilością lewego nie pali od strzału i nie trzyma wolnych, a na pewno będzie świrował poniżej 1k RPM. Do tego będzie kichał jak szalony, czasem wypluje airbox itd.

 

Nasmaruj filtr tak jak powinien być. Chociaż bez tego tez będzie chodził i kręcił się ale nie tak żwawo jak powinien. Mnie to bardziej wygląda na przytkany układ średnich. Skład kręć na 2,5, obejrzyj dokładnie czy jest sprężynka, podkładka i o-ring na śrubie. Lewe powietrze sprawdzisz za pomocą WD-40 psikanego w okolice połączeń dolotu. Poziom paliwa sprawdź. Wężyk VOES podłączony? Szczelny?

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ... gaznik wyregulowany zaworek od pływaka zamka paliwo szczelie w górze, śruba składu mieszanki 0,5 1,0 1,5 2,0 i 2,5 obrotu i ciągle chodzi silnik tak samo trzyma pieknie wolne obroty, zapala na dotyk, jak tylko doda się gazu odrazu buuuuu i spada z obrotów i gaśnie. Reagule tylko za każdym razem na wyciąganie ssania. Chodzi lepiej i ma trochę mocy tyle że mozna motocyklem ruszyć i jechać 50 km/h ..... ale jak tylko dodaje się gazu to zaraz buuuu i traci moc... Gaznik nie cieknie.Jest szczelny.

Wężyk VOES podlączony . Nie wiem jak sprawdzić czy VOES jest sprawny ?

Świece nowe ( ale i na starych jest tak samo ) kompresja o 2 cylindrach zbiżona po 11. Pomocy Panowie ? Prosba o naprowadzenie na problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...