Moto Racing Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 (edytowane) WitamProszę o pomoc w sprawie jak w temacie: Ssie lewe powietrze ? Harlay Davidson 93r V2 zaw. hydr.1gaźnik- zawory z laskami popychaczami samoregulujące- gaźnik jeden wyczyszczony i wyregulowany- świece nowe ( iskra piękna granatowa )- filtr pow. nowy- przewony fajki sprawdzone- zapłon starego typu ( z kątową regulacją przyspieszenia zapłonu )- kompresja w 2 garkach sprawdzona poprwna bez rozbieżnościMotor zapala za dotknięciem, pięknie trzyma wolne obroty jak się dodaje gazu gaśnie natychmiast.UWAGA !!! Jak się przyktuje 3/4 dolotu powietrza w gaźniku chodzi idealnie w cały zakresie obrotów. Czyli zasysa potężną ilość lewego powietrza .Sprawdziłem króciec czy niwe zasysa lewego powietrza. Sprawdziłem kolektory dolotowe też nie zasysają lewego powietrza.Dałem większą dyszę paliwa . Też nic. Założyłem stary filtr powietrza też nic.Prośba o pomoc ??? lub naprowadzenie na problem. Edytowane 18 Marca 2013 przez Moto Racing Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Nie grzebał nikt w silniku? Kiedy motocykl tak się uszkodził ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Racing Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Komresja 11 w 1 i 2 garnku. Motocykl w zeszłym sezonie śmigał i stał w garażu ( na zimowanie ) nie odpalany całą zimę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 sprawdz czy przepustnica podcisnieniowa opada... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Racing Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 działa góra dół bez problemu :( membrana nie popękana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 (edytowane) pompka paliwa, wtryskujaca paliwo w momencie odkrecania manetki tez dziala poprawnie? gasnie tylko w momencie dodawania gazu, czy nie jest w stanie w ogole utrzymac wyzszych obrotow? Za nim wymieniles filtr powietrza bylo podobnie?, dobrze zlozony airbox? Edytowane 18 Marca 2013 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Racing Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Wtrysk paliwa w gażniku działa. Air Box złożony poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Proponuję chociaż sam link podesłać tutaj http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/120531-problemy-porady-techniczne/page__st__1260 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 (edytowane) WitamProszę o pomoc w sprawie jak w temacie: Ssie lewe powietrze ? Harlay Davidson 93r V2 zaw. hydr.1gaźnik- zawory z laskami popychaczami samoregulujące- gaźnik jeden wyczyszczony i wyregulowany- świece nowe ( iskra piękna granatowa )- filtr pow. nowy- przewony fajki sprawdzone- zapłon starego typu ( z kątową regulacją przyspieszenia zapłonu )- kompresja w 2 garkach sprawdzona poprwna bez rozbieżnościMotor zapala za dotknięciem, pięknie trzyma wolne obroty jak się dodaje gazu gaśnie natychmiast.UWAGA !!! Jak się przyktuje 3/4 dolotu powietrza w gaźniku chodzi idealnie w cały zakresie obrotów. Czyli zasysa potężną ilość lewego powietrza .Sprawdziłem króciec czy niwe zasysa lewego powietrza. Sprawdziłem kolektory dolotowe też nie zasysają lewego powietrza.Dałem większą dyszę paliwa . Też nic. Założyłem stary filtr powietrza też nic.Prośba o pomoc ??? lub naprowadzenie na problem. Powinieneś założyć nowe uszczelki dolotu, głowica-portki, portki-gaźnik.Świece masz beżowe?, po odpowiednim rozgrzaniu silnika czyli dłuższej próbie. Taki zestaw Ci styknie http://allegro.pl/us...3084523709.html Edytowane 18 Marca 2013 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Jaki masz ten nowy filtr powietrza ?I jaki wydech ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Racing Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Filr powietrza taki jak KN do nasącznia , świece po uruchomieniu są koloru szaro lekko brązowego bez nalotów ( czarnych nagarów ) wydechy puste .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
americas Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Moto Racing przede wszystkim jak w zeszłym sezonie moto chodził idealnie i nic nie grzebałeś to zostaje kwestia dokładnego czyszczenia - gaźnika, doloty oraz filtra - możesz nabyć zestaw uszczelek gaźnika bo po rozkręceniu powinno się nabyć nowe , jak masz filtr jak K&N do nasączania to zakup zestaw K&N do czyszczenia filtrasamo z siebie nic się nie popsuje jeśli nikt nie grzebie a po zimie to normalne, że coś nie gra - zazwyczaj czyszczenie wymiana zmurszałych uszczelek załatwia sprawę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 jazeli wszystko jest takie cacy jak piszesz tzn.szczelne,super iskra itp.to problem tkwi w gazniku i moze jego regulacji Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Zaraz tam lewe powietrze. HD z dużą ilością lewego nie pali od strzału i nie trzyma wolnych, a na pewno będzie świrował poniżej 1k RPM. Do tego będzie kichał jak szalony, czasem wypluje airbox itd. Nasmaruj filtr tak jak powinien być. Chociaż bez tego tez będzie chodził i kręcił się ale nie tak żwawo jak powinien. Mnie to bardziej wygląda na przytkany układ średnich. Skład kręć na 2,5, obejrzyj dokładnie czy jest sprężynka, podkładka i o-ring na śrubie. Lewe powietrze sprawdzisz za pomocą WD-40 psikanego w okolice połączeń dolotu. Poziom paliwa sprawdź. Wężyk VOES podłączony? Szczelny? Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Racing Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Panowie ... gaznik wyregulowany zaworek od pływaka zamka paliwo szczelie w górze, śruba składu mieszanki 0,5 1,0 1,5 2,0 i 2,5 obrotu i ciągle chodzi silnik tak samo trzyma pieknie wolne obroty, zapala na dotyk, jak tylko doda się gazu odrazu buuuuu i spada z obrotów i gaśnie. Reagule tylko za każdym razem na wyciąganie ssania. Chodzi lepiej i ma trochę mocy tyle że mozna motocyklem ruszyć i jechać 50 km/h ..... ale jak tylko dodaje się gazu to zaraz buuuu i traci moc... Gaznik nie cieknie.Jest szczelny.Wężyk VOES podlączony . Nie wiem jak sprawdzić czy VOES jest sprawny ?Świece nowe ( ale i na starych jest tak samo ) kompresja o 2 cylindrach zbiżona po 11. Pomocy Panowie ? Prosba o naprowadzenie na problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.