Nico Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Zastanawiam sie, na ile jest mozliwa optymalna regulacja gaznikow pod wydech przelotowy, nie dedykowany pod dany model motocykla.Chodzi o streeta na bazie sc33, wydech ma byc basowy.Filtr k&n, kompletny zestaw dynojet poziom 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Wróż Maciej jest w tv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Wróż Maciej jest w tv Nie w tym rzecz. Widzialem akcesoryjne tlumiki devila, ktore byly dedykowane pod cbr 900, i byly w srodku puste czyli pelen przelot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Nie w tym rzecz. Widzialem akcesoryjne tlumiki devila, ktore byly dedykowane pod cbr 900, i byly w srodku puste czyli pelen przelotnie wierz w to co widzisz - tłumik do pistoletu też ma przelot a dobrze wycisza :biggrin:wracając do tematu - synchronizacja jest możliwa ale regulacja w pełnym zakresie obrotów niestety nie Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 U mnie po założeniu przelotu domowej roboty obroty strasznie falowały na wolnych i myślałem nawet że to któraś fajka jest walnięta i gubi iskrę, dopóki Jimi nie zrobił mi regulacji i w końcu zaczął chodzić równo :). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 W streetfighterze popelnilem cos takiego:Komin podwojny, leci pod zadupkiem.Filtr k&n, zestaw dyno1, problemow ze strojeniem nie bylo wielkich.Sklad mieszanki- ustawione colortune, synchro zrobione.Wkreca sie ładnie, przydaloby sie sprawdzic jeszcze na hamowni co tam ciekawego wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Powie mi ktoś co ma synchro do wydechu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Hamownia by ci prawde powiedziala gdybys sprawdzil przed i po przerobce.Tak to tylko portfel bedzie to czul :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Powie mi ktoś co ma synchro do wydechu ?Do samego wydechu moze i niewiele.Ale po wymianie dysz i czyszczeniu gaznikow wypada wyregulowac gazniki. Hamownia by ci prawde powiedziala gdybys sprawdzil przed i po przerobce.Tak to tylko portfel bedzie to czul :). To jest street, a po wymiane dysz na wieksze i filtrze o wiekszej przepustowosci, to wiadomo ze bedzie wiecej wachy wciagac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 No pytanie bylo o "optymalna regulacje gaznikow".To tylko na hamowni.Jesli chodzi o zestaw Dynojeta to nie tylko zmiana dysz ale chyba i iglic ( o ile sie nie myle, bo dawno to u siebie mialem ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 No pytanie bylo o "optymalna regulacje gaznikow".To tylko na hamowni.Jesli chodzi o zestaw Dynojeta to nie tylko zmiana dysz ale chyba i iglic ( o ile sie nie myle, bo dawno to u siebie mialem ).Zgadza sie, komplet to dysze i iglice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 No wiec jesli porownasz iglice Dynojet do oryginalnych to zauwazysz o wiele krotszy i ostrzej zakonczony stozek - w srednim zakresie obrotowten uklad daje o wiele wiecej paliwa niz fabryczny. Dalej nalezaloby sprawdzic np sonda AFR czy mieszanka nie bedzie za bogata w tym zakresie obrotowbo z mojego doswiadczenia to spalanie w moim Suzuki wzroslo mi z 6 - 7 na ponad 10l/100 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 3-4 L to sporo, ale pewnie w Kanadzie nie musisz sie martwic o ceny paliwa tak jak my u nas :sad:Ja jeszcze nie sprawdzałem, choc licze ze pewnie tez bedzie przyrost zuzycia paliwa w podobnych granicach jak u Ciebie.(przyjalem wariant mniej optymistyczny zeby sie nie zadziwic pozniej :ohmy: ) W drugim moto mam filtr,komin i gazniki w pełni fabryczne, a ze lezy u mnie filterek k&n to zastanawiam sie, czy jak wloze w miejsce fabrycznego, to bedzie potrzebna jakas regulacja gaznikow ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Zawsze Dynojety niosą za sobą spory wzrost spalania. Była nawet dyskusja czy je zakładać czy nie, i skończyło się na tym że nie warto, jeśli myśli się o przyroście mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Tym bardziej ze przyrost mocy jest nieadekwatny do spalania.Raptem pare KM wiecej, przy odpowiednim zestrojeniu, a z tego co czytalem spalanie wzrasta nawet o kilkadziesiąt procent.Zestaw dynojet dostalem razem z moto, wiec szkoda bylo nie zalozyc, a duzo roboty z tym nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.